Komunikaty PR

Rusza akcja „Podano do domu” zachęcająca do zamawiania dań z dowozem do domu

2020-04-03  |  15:50

 

Firma Unilever łączy siły z sieciami restauracji i platformami do zamawiania jedzenia online, by wspierać rynek gastronomii znajdujący się w kryzysie, związanym z ograniczeniem pracy restauracji, firm cateringowych i hoteli. W akcji „Podano do domu” zachęcają swoich klientów do zamawiania dań z ulubionych lokali z dowozem, by pomóc im przetrwać trudny okres.

Konieczność ograniczania kontaktów zatrzymała wiele osób w domach. Dla większości z nas oznacza to tęsknotę za spotkaniami z bliskimi, tętniącym życiem miastem i pełnymi ludzi ulicami. Dla właścicieli lokali gastronomicznych skutki są dużo bardziej dotkliwe. Zawieszenie pracy restauracji to brak możliwości uzyskania dochodu, a tym samym widmo utraty wynajmowanych lokali i swoich pracowników.

Dlatego producent marek z branży FMCG, sieci restauracyjne i platformy do zamawiania jedzenia online rozpoczynają wspólną akcję „Podano do domu”, która ma promować wspieranie ulubionych restauracji poprzez korzystanie z możliwości dowozu dań.

– Restauracje przeżywają kryzys związany z koniecznością zamknięcia lokali – mówi Rafał Lankosz, marketing manager z firmy Unilever Food Solutions, inicjatora akcji. – Na całe szczęście każdy z nas może im pomóc. W akcji „Podano do domu” zachęcamy do zamawiania dań do domu, bo tylko tak będziemy mogli za jakiś czas znów spotkać się w naszych ulubionych lokalach – dodaje.

Do marek wspierających akcję należą: Algida, Ben&Jerry’s, Bobby Burger, Carte d’Or, Da Grasso, Dominium Pizza, Glovo, Gruby Benek, Domino’s Pizza, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Papa Johns, Pizzeria Stopiątka, Salad Story, Telepizza, Uber Eats, Urban Monkey oraz Wolt. W ramach działań wspierających wykorzystują swoje kanały w mediach społecznościowych, by tam docierać do swoich klientów i wśród nich promować jedzenie na dowóz.

#ZAMOWDODOMU

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.