Komunikaty PR

Wspólne działanie w sieci metodą na przetrwanie! Rusza inicjatywa #Moliera2iPrzy

2020-03-20  |  01:00
Biuro prasowe

Sklep internetowy Moliera2.com przychodzi z pomocą dotychczasowej
konkurencji. Chce zaoferować na swojej platformie możliwość internetowej
sprzedaży zamkniętym butikom. Wszystko po to, aby utrzymać miejsca pracy w
zamkniętych dziś sklepach! Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele rusza już jutro.

Moliera2.com to polski sklep internetowy, który od ponad 10 lat oferuje odzież i
kosmetyki. E-commerce ma także swoje sklepy stacjonarne, ale znaczną część
sprzedaży prowadzi w sieci. Dlatego, w przeciwieństwie do wielu firm, zamknięcie
sklepów nie dotknęło ich w tak dużej mierze. Nie chcą jednak wykorzystywać tej
przewagi w trudnej sytuacji całego rynku, tylko podzielić się miejscem w sieci z innymi.
Swą pomoc oferują szczególnie tym sklepom, które nie są przygotowane na sprzedaż
swoich towarów poprzez taki kanał dystrybucji i z dnia na dzień zostały bez
przychodów, co często wiąże się też z koniecznością zwolnień personelu.
Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu, negatywnie
przełoży się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów – mówi
Arkadiusz Młynarczyk – Bussines Development Manager z Moliera2.com.
Tymczasem handel zamiera, poza branżą spożywczą, w zasadzie pozostał nam tylko
Internet i widzimy, po ruchu na naszej stronie, że Polacy w sieci wciąż kupują. Jednak
wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim
uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, mamy własną
infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne
zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz. Obecnie
pracodawcy mają dwa wyjścia: albo przekazać wypowiedzenie pracownikowi albo
stworzyć mu warunki do pracy, nawet na połowę, jedną czwartą etatu. Dzięki naszej
stronie dajemy szanse na sprzedaż online towarów które dziś zalegają na półkach w
tysiącach sklepów. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie
przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć – dodał
Młynarczyk.

Inicjatywa zaczyna działać od już. Chętni mogą zgłaszać się na adres
a.mlynarczyk@moliera2.com
-----------------------------------------------------------------------------

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.