Wspólne działanie w sieci metodą na przetrwanie! Rusza inicjatywa #Moliera2iPrzy
Sklep internetowy Moliera2.com przychodzi z pomocą dotychczasowej
konkurencji. Chce zaoferować na swojej platformie możliwość internetowej
sprzedaży zamkniętym butikom. Wszystko po to, aby utrzymać miejsca pracy w
zamkniętych dziś sklepach! Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele rusza już jutro.
Moliera2.com to polski sklep internetowy, który od ponad 10 lat oferuje odzież i
kosmetyki. E-commerce ma także swoje sklepy stacjonarne, ale znaczną część
sprzedaży prowadzi w sieci. Dlatego, w przeciwieństwie do wielu firm, zamknięcie
sklepów nie dotknęło ich w tak dużej mierze. Nie chcą jednak wykorzystywać tej
przewagi w trudnej sytuacji całego rynku, tylko podzielić się miejscem w sieci z innymi.
Swą pomoc oferują szczególnie tym sklepom, które nie są przygotowane na sprzedaż
swoich towarów poprzez taki kanał dystrybucji i z dnia na dzień zostały bez
przychodów, co często wiąże się też z koniecznością zwolnień personelu.
Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu, negatywnie
przełoży się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów – mówi
Arkadiusz Młynarczyk – Bussines Development Manager z Moliera2.com.
Tymczasem handel zamiera, poza branżą spożywczą, w zasadzie pozostał nam tylko
Internet i widzimy, po ruchu na naszej stronie, że Polacy w sieci wciąż kupują. Jednak
wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim
uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, mamy własną
infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne
zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz. Obecnie
pracodawcy mają dwa wyjścia: albo przekazać wypowiedzenie pracownikowi albo
stworzyć mu warunki do pracy, nawet na połowę, jedną czwartą etatu. Dzięki naszej
stronie dajemy szanse na sprzedaż online towarów które dziś zalegają na półkach w
tysiącach sklepów. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie
przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć – dodał
Młynarczyk.
Inicjatywa zaczyna działać od już. Chętni mogą zgłaszać się na adres
a.mlynarczyk@moliera2.com
-----------------------------------------------------------------------------

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.