Gotowi na inspirujące historie? Nowy podcast o pracy w Lidl Polska
W erze dynamicznego rozwoju cyfrowego świata sukces wymaga nie tylko dostarczania wysokiej jakości produktów, lecz także tworzenia wartościowych relacji z klientami. Krokiem w tym kierunku jest poszukiwanie nowych kanałów komunikacji – jeden z nich stanowi HRcast, czyli podcast, w którym można dowiedzieć się więcej o pracy w Lidl Polska!
W Lidl Polska pracuje już ponad 27 000 osób. Każdy ma inną perspektywę, doświadczenia. W zespole są pracownicy sklepów, centrów dystrybucji, biur ekspansji, biur sprzedaży czy centrali. Osoby z dużych oraz małych miejscowości w różnych zakątkach Polski. Każdy specjalizuje się w innym obszarze, a pojedyncze czynności wpływają na funkcjonowanie całej firmy.
W nowej serii podcastów Lidl Polska zaprezentuje między innymi, jak wygląda praca w różnych obszarach firmy. „Fajna praca? Dobry temat!” to HRcast, którego pierwszy odcinek został właśnie opublikowany na najpopularniejszych platformach. Firma ma już w planach kolejne części cyklu. Co ważne, podcastów można posłuchać, a także je obejrzeć! Gośćmi będą pracownicy, którzy opowiedzą o swojej pracy oraz obalą niejeden mit związany z pracą w handlu. W pierwszym odcinku podcastu przenosimy się do sklepu. W podróży między półkami przewodnikami są Aneta z Tarczyna oraz Arek z Wrocławia, którzy opowiedzą jak z ich perspektywy wygląda praca w sklepie. Prowadzącą podcasty jest dziennikarka Anna Wojtkowiak.
Dzięki podcastowi każdy ma szansę wejść do świata Lidl Polska!
W pierwszym odcinku ambasadorzy marki uchylają rąbka tajemnicy oraz zdradzają,
z jakimi wyzwaniami mierzą się każdego dnia. Dowiadujemy się między innymi:
- jakie są stanowiska pracy w sklepie, czyli kto za co odpowiada,
- jak wygląda dzień z życia sklepu, czyli co się dzieje od otwarcia do zamknięcia sklepu,
- jaka jest specyfika pracy, czyli czy w sklepie jest monotonnie,
- czym jest work-life balance, czyli jak łączyć pracę z życiem prywatnym,
- jak wygląda rozwój w firmie, czyli kiedy można awansować,
- jakie są benefity, czyli co daje pracodawca dodatkowo,
- kim jest idealny pracownik, czyli jakie cechy powinien posiadać pracownik sklepu.
Kolejny odcinek ukaże się już na przełomie listopada i grudnia. Tematem przewodnim będzie praca w centrum dystrybucji. Podcastu można wysłuchać na wszystkich najpopularniejszych platformach:
- YouTube: HRCAST #1. Praca w sklepie od środka - YouTube
- Spotify: HRCAST #1. Praca w sklepie od środka - Dobry Temat | Podcast on Spotify
- Google Podcasts: Dobry Temat - HRCAST #1. Praca w sklepie od środka (google.com)
- Apple podcasts [do odsłuchania na urządzeniach Apple]
Co jeszcze przygotowała sieć?
Wysłuchaliście już podcastu „Fajna praca? Dobry temat!”? Posłuchajcie lidlowych hitów na Spotify! Utworzone na koncie Lidl Polska playlisty są idealnie dopasowane do każdej okazji, inspirują i mogą towarzyszyć odbiorcom w dowolnym momencie dnia. Na koncie marki pojawią się zarówno klasyczne ścieżki muzyczne, jak i unikalne – stworzone w nawiązaniu do marek własnych Lidl czy tygodni tematycznych. Gotowanie azjatyckich potraw z użyciem produktów marki Vitasia przy rytmach, które wprowadzą odpowiedni nastrój, pozwolą wznieść przygotowywanie posiłków na zupełnie inny poziom. Nie zabraknie również muzycznych wyborów ambasadorów marki.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.