Gotowi na inspirujące historie? Nowy podcast o pracy w Lidl Polska
W erze dynamicznego rozwoju cyfrowego świata sukces wymaga nie tylko dostarczania wysokiej jakości produktów, lecz także tworzenia wartościowych relacji z klientami. Krokiem w tym kierunku jest poszukiwanie nowych kanałów komunikacji – jeden z nich stanowi HRcast, czyli podcast, w którym można dowiedzieć się więcej o pracy w Lidl Polska!
W Lidl Polska pracuje już ponad 27 000 osób. Każdy ma inną perspektywę, doświadczenia. W zespole są pracownicy sklepów, centrów dystrybucji, biur ekspansji, biur sprzedaży czy centrali. Osoby z dużych oraz małych miejscowości w różnych zakątkach Polski. Każdy specjalizuje się w innym obszarze, a pojedyncze czynności wpływają na funkcjonowanie całej firmy.
W nowej serii podcastów Lidl Polska zaprezentuje między innymi, jak wygląda praca w różnych obszarach firmy. „Fajna praca? Dobry temat!” to HRcast, którego pierwszy odcinek został właśnie opublikowany na najpopularniejszych platformach. Firma ma już w planach kolejne części cyklu. Co ważne, podcastów można posłuchać, a także je obejrzeć! Gośćmi będą pracownicy, którzy opowiedzą o swojej pracy oraz obalą niejeden mit związany z pracą w handlu. W pierwszym odcinku podcastu przenosimy się do sklepu. W podróży między półkami przewodnikami są Aneta z Tarczyna oraz Arek z Wrocławia, którzy opowiedzą jak z ich perspektywy wygląda praca w sklepie. Prowadzącą podcasty jest dziennikarka Anna Wojtkowiak.
Dzięki podcastowi każdy ma szansę wejść do świata Lidl Polska!
W pierwszym odcinku ambasadorzy marki uchylają rąbka tajemnicy oraz zdradzają,
z jakimi wyzwaniami mierzą się każdego dnia. Dowiadujemy się między innymi:
- jakie są stanowiska pracy w sklepie, czyli kto za co odpowiada,
- jak wygląda dzień z życia sklepu, czyli co się dzieje od otwarcia do zamknięcia sklepu,
- jaka jest specyfika pracy, czyli czy w sklepie jest monotonnie,
- czym jest work-life balance, czyli jak łączyć pracę z życiem prywatnym,
- jak wygląda rozwój w firmie, czyli kiedy można awansować,
- jakie są benefity, czyli co daje pracodawca dodatkowo,
- kim jest idealny pracownik, czyli jakie cechy powinien posiadać pracownik sklepu.
Kolejny odcinek ukaże się już na przełomie listopada i grudnia. Tematem przewodnim będzie praca w centrum dystrybucji. Podcastu można wysłuchać na wszystkich najpopularniejszych platformach:
- YouTube: HRCAST #1. Praca w sklepie od środka - YouTube
- Spotify: HRCAST #1. Praca w sklepie od środka - Dobry Temat | Podcast on Spotify
- Google Podcasts: Dobry Temat - HRCAST #1. Praca w sklepie od środka (google.com)
- Apple podcasts [do odsłuchania na urządzeniach Apple]
Co jeszcze przygotowała sieć?
Wysłuchaliście już podcastu „Fajna praca? Dobry temat!”? Posłuchajcie lidlowych hitów na Spotify! Utworzone na koncie Lidl Polska playlisty są idealnie dopasowane do każdej okazji, inspirują i mogą towarzyszyć odbiorcom w dowolnym momencie dnia. Na koncie marki pojawią się zarówno klasyczne ścieżki muzyczne, jak i unikalne – stworzone w nawiązaniu do marek własnych Lidl czy tygodni tematycznych. Gotowanie azjatyckich potraw z użyciem produktów marki Vitasia przy rytmach, które wprowadzą odpowiedni nastrój, pozwolą wznieść przygotowywanie posiłków na zupełnie inny poziom. Nie zabraknie również muzycznych wyborów ambasadorów marki.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.