Komunikaty PR

Grażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobiet

2020-05-25  |  08:10
Biuro prasowe

Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk, Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller oraz Gabriela Muskała to tylko niewielka część zaproszonych gości, z którymi podczas transmisji w Internecie rozmawiała Grażyna Torbicka. Wszystko w ramach eventu online zorganizowanego przez markę L'Oréal Paris. Za koordynację tego projektu i obsługę techniczną odpowiadała agencja GetHero z Wrocławia.

W trakcie pandemii koronawirusa wiele osób zastanawia się nad kondycją branży eventowej. Wspólnie z naszym klientem - marką L'Oréal Paris - udowodniliśmy, że organizacja dużego wydarzenia dla szerokiego audytorium jest możliwa nawet w obecnej sytuacji. Organizację panelu dyskusyjnego z udziałem popularnych kobiet przenieśliśmy do Internetu. Dzięki temu, w wydarzeniu mogło uczestniczyć znacznie więcej osób - mówi Alicja Stefaniak, Group Account Director w GetHero.

Podczas eventu transmitowanego na żywo w Internecie widzowie mieli możliwość bezpłatnego uczestnictwa w trzech panelach dyskusyjnych: "Kobiety w roli głównej w nowym 2020 roku... czyli nowe oblicze kobiecego empowermentu"; "Aktywistki XXI wieku... czyli nowe oblicze aktywizmu (W mikro i makro skali)" oraz "Marzenia, plany, kariera, sukces w dobie COVID-19... czyli czy w czasach przełomu jest miejsce na wizjonerstwo?". Gospodarzem wydarzenia była dziennikarka, ikona telewizji i kina Grażyna Torbicka - ambasadorka marki L'Oréal Paris, a wśród zaproszonych gości, wyjątkowe kobiety, przedstawicielki różnych profesji: media, sztuka, film, teatr, kultura, biznes, psychologia, m.in. Marieta ŻukowskaJoanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller, Gabriela MuskałaJoanna OlekszykKatarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk.

GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo oraz organizacją MeetUp®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Odsłonięto wystawę o Szarych Szeregach na skwerze Hoovera w Warszawie Biuro prasowe
2024-09-27 | 14:25

Odsłonięto wystawę o Szarych Szeregach na skwerze Hoovera w Warszawie

W 85. rocznicę założenia Szarych Szeregów, 27 września 2024 r., Fundacja Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego otworzyła plenerową wystawę „Dziś, Jutro, Pojutrze
Kultura CRAFTY - SPR AWARDS. Pierwsza edycja.
2024-09-16 | 12:50

CRAFTY - SPR AWARDS. Pierwsza edycja.

Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży.
Kultura Świętuj powrót do Hogwartu: nowy zestaw LEGO® Harry Potter™ Nora – Edycja Kolekc
2024-09-03 | 12:00

Świętuj powrót do Hogwartu: nowy zestaw LEGO® Harry Potter™ Nora – Edycja Kolekc

Grupa LEGO ujawniła nowy zestaw kolekcjonerski LEGO® Harry Potter™ Nora, który przedstawia legendarny dom rodziny Weasleyów będący zarazem wymarzonym domem dla mugoli. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.