Komunikaty PR

Greenpoint nowym najemcą w ETC Swarzędz

2020-06-23  |  21:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Greenpoint – polska marka odzieżowa dla kobiet dołączyła do grona najemców ETC Swarzędz. Otwarcie salonu odbyło się 17 czerwca. Tego dnia na Klientów czekała specjalna promocja – rabat 30% na całą kolekcję. Sklep w ETC Swarzędz zajął powierzchnię 126 m².

 

Marka Greenpoint dedykuje swoje produkty kobietom ceniącym komfort i wysoką jakość. W ofercie sklepu znaleźć można kolekcje podzielone na kilka linii: biurową, codzienną oraz romantyczną. Bez względu jednak na okazję, klientki mogą mieć pewność, że modele, które zakupią będą modne i bardzo wygodne w noszeniu. Producent tworzy ubrania z dbałością o najdrobniejszy szczegół i zgodnie z najnowszymi trendami.

- Fakt, że marka Greenpoint dołączyła do grona najemców naszego centrum handlowego ucieszy szczególnie panie ceniące jakość i uniwersalność w modnym wydaniu. Jest to kolejny punkt, gdzie Klientki znajdą u nas odzież ponadczasową i tworzoną z myślą o komforcie  - mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.

Greenpoint to marka odzieżowa z polskim kapitałem, która została stworzona w 1992 roku. Wszystkie produkty projektują kobiety, tworząc ubrania odpowiadające na realne potrzeby konsumentek.

Cieszymy się, że z oferty naszej marki będą mogły skorzystać również klientki ETC Swarzędz. Staramy się otwierać nasze salony w obiektach, które są ważnym punktem na mapie zakupowej mieszkańców. Z doświadczenia wiemy, że takie lokalizacje doskonale sprawdzają się w przypadku marki Greenpoint, a przyszli Klienci doceniają nasze wartości, takie jak: polskie pochodzenie, długoletnia tradycja, ponadczasowa kolekcja oraz komfortowe zakupy – mówi Tomasz Nowicki, Koordynator ds. Rozwoju i franczyzy w Greenpoint.

 

Kolekcje Greenpoint kierowane są do kobiet nowoczesnych, aktywnych zawodowo, które lubią ubrania kobiece, eleganckie i jednocześnie funkcjonalne. Od ekstrawaganckich, jednosezonowych trendów wolą bardziej uniwersalne kroje i fasony, sprawdzające się w różnych sytuacjach i o różnych porach dnia: w pracy, na mieście czy podczas imprezy towarzyskiej. W ramach kolekcji poszczególne modele łatwo się ze sobą komponują i wzajemnie uzupełniają. To sprawia, że każdego dnia można z nich stworzyć nową, ciekawą stylizację.

Greenpoint w ETC Swarzędz zlokalizowany jest w pasażu głównym centrum handlowego pomiędzy sklepami Quiosque i salonem T-Mobile. Lokal zajął powierzchnię 126 mkw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.