Komunikaty PR

Greenpoint nowym najemcą w ETC Swarzędz

2020-06-23  |  21:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Greenpoint – polska marka odzieżowa dla kobiet dołączyła do grona najemców ETC Swarzędz. Otwarcie salonu odbyło się 17 czerwca. Tego dnia na Klientów czekała specjalna promocja – rabat 30% na całą kolekcję. Sklep w ETC Swarzędz zajął powierzchnię 126 m².

 

Marka Greenpoint dedykuje swoje produkty kobietom ceniącym komfort i wysoką jakość. W ofercie sklepu znaleźć można kolekcje podzielone na kilka linii: biurową, codzienną oraz romantyczną. Bez względu jednak na okazję, klientki mogą mieć pewność, że modele, które zakupią będą modne i bardzo wygodne w noszeniu. Producent tworzy ubrania z dbałością o najdrobniejszy szczegół i zgodnie z najnowszymi trendami.

- Fakt, że marka Greenpoint dołączyła do grona najemców naszego centrum handlowego ucieszy szczególnie panie ceniące jakość i uniwersalność w modnym wydaniu. Jest to kolejny punkt, gdzie Klientki znajdą u nas odzież ponadczasową i tworzoną z myślą o komforcie  - mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.

Greenpoint to marka odzieżowa z polskim kapitałem, która została stworzona w 1992 roku. Wszystkie produkty projektują kobiety, tworząc ubrania odpowiadające na realne potrzeby konsumentek.

Cieszymy się, że z oferty naszej marki będą mogły skorzystać również klientki ETC Swarzędz. Staramy się otwierać nasze salony w obiektach, które są ważnym punktem na mapie zakupowej mieszkańców. Z doświadczenia wiemy, że takie lokalizacje doskonale sprawdzają się w przypadku marki Greenpoint, a przyszli Klienci doceniają nasze wartości, takie jak: polskie pochodzenie, długoletnia tradycja, ponadczasowa kolekcja oraz komfortowe zakupy – mówi Tomasz Nowicki, Koordynator ds. Rozwoju i franczyzy w Greenpoint.

 

Kolekcje Greenpoint kierowane są do kobiet nowoczesnych, aktywnych zawodowo, które lubią ubrania kobiece, eleganckie i jednocześnie funkcjonalne. Od ekstrawaganckich, jednosezonowych trendów wolą bardziej uniwersalne kroje i fasony, sprawdzające się w różnych sytuacjach i o różnych porach dnia: w pracy, na mieście czy podczas imprezy towarzyskiej. W ramach kolekcji poszczególne modele łatwo się ze sobą komponują i wzajemnie uzupełniają. To sprawia, że każdego dnia można z nich stworzyć nową, ciekawą stylizację.

Greenpoint w ETC Swarzędz zlokalizowany jest w pasażu głównym centrum handlowego pomiędzy sklepami Quiosque i salonem T-Mobile. Lokal zajął powierzchnię 126 mkw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.