Greenpoint nowym najemcą w ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Greenpoint – polska marka odzieżowa dla kobiet dołączyła do grona najemców ETC Swarzędz. Otwarcie salonu odbyło się 17 czerwca. Tego dnia na Klientów czekała specjalna promocja – rabat 30% na całą kolekcję. Sklep w ETC Swarzędz zajął powierzchnię 126 m².
Marka Greenpoint dedykuje swoje produkty kobietom ceniącym komfort i wysoką jakość. W ofercie sklepu znaleźć można kolekcje podzielone na kilka linii: biurową, codzienną oraz romantyczną. Bez względu jednak na okazję, klientki mogą mieć pewność, że modele, które zakupią będą modne i bardzo wygodne w noszeniu. Producent tworzy ubrania z dbałością o najdrobniejszy szczegół i zgodnie z najnowszymi trendami.
- Fakt, że marka Greenpoint dołączyła do grona najemców naszego centrum handlowego ucieszy szczególnie panie ceniące jakość i uniwersalność w modnym wydaniu. Jest to kolejny punkt, gdzie Klientki znajdą u nas odzież ponadczasową i tworzoną z myślą o komforcie - mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.
Greenpoint to marka odzieżowa z polskim kapitałem, która została stworzona w 1992 roku. Wszystkie produkty projektują kobiety, tworząc ubrania odpowiadające na realne potrzeby konsumentek.
– Cieszymy się, że z oferty naszej marki będą mogły skorzystać również klientki ETC Swarzędz. Staramy się otwierać nasze salony w obiektach, które są ważnym punktem na mapie zakupowej mieszkańców. Z doświadczenia wiemy, że takie lokalizacje doskonale sprawdzają się w przypadku marki Greenpoint, a przyszli Klienci doceniają nasze wartości, takie jak: polskie pochodzenie, długoletnia tradycja, ponadczasowa kolekcja oraz komfortowe zakupy – mówi Tomasz Nowicki, Koordynator ds. Rozwoju i franczyzy w Greenpoint.
Kolekcje Greenpoint kierowane są do kobiet nowoczesnych, aktywnych zawodowo, które lubią ubrania kobiece, eleganckie i jednocześnie funkcjonalne. Od ekstrawaganckich, jednosezonowych trendów wolą bardziej uniwersalne kroje i fasony, sprawdzające się w różnych sytuacjach i o różnych porach dnia: w pracy, na mieście czy podczas imprezy towarzyskiej. W ramach kolekcji poszczególne modele łatwo się ze sobą komponują i wzajemnie uzupełniają. To sprawia, że każdego dnia można z nich stworzyć nową, ciekawą stylizację.
Greenpoint w ETC Swarzędz zlokalizowany jest w pasażu głównym centrum handlowego pomiędzy sklepami Quiosque i salonem T-Mobile. Lokal zajął powierzchnię 126 mkw.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.