Greenpoint nowym najemcą w ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Greenpoint – polska marka odzieżowa dla kobiet dołączyła do grona najemców ETC Swarzędz. Otwarcie salonu odbyło się 17 czerwca. Tego dnia na Klientów czekała specjalna promocja – rabat 30% na całą kolekcję. Sklep w ETC Swarzędz zajął powierzchnię 126 m².
Marka Greenpoint dedykuje swoje produkty kobietom ceniącym komfort i wysoką jakość. W ofercie sklepu znaleźć można kolekcje podzielone na kilka linii: biurową, codzienną oraz romantyczną. Bez względu jednak na okazję, klientki mogą mieć pewność, że modele, które zakupią będą modne i bardzo wygodne w noszeniu. Producent tworzy ubrania z dbałością o najdrobniejszy szczegół i zgodnie z najnowszymi trendami.
- Fakt, że marka Greenpoint dołączyła do grona najemców naszego centrum handlowego ucieszy szczególnie panie ceniące jakość i uniwersalność w modnym wydaniu. Jest to kolejny punkt, gdzie Klientki znajdą u nas odzież ponadczasową i tworzoną z myślą o komforcie - mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.
Greenpoint to marka odzieżowa z polskim kapitałem, która została stworzona w 1992 roku. Wszystkie produkty projektują kobiety, tworząc ubrania odpowiadające na realne potrzeby konsumentek.
– Cieszymy się, że z oferty naszej marki będą mogły skorzystać również klientki ETC Swarzędz. Staramy się otwierać nasze salony w obiektach, które są ważnym punktem na mapie zakupowej mieszkańców. Z doświadczenia wiemy, że takie lokalizacje doskonale sprawdzają się w przypadku marki Greenpoint, a przyszli Klienci doceniają nasze wartości, takie jak: polskie pochodzenie, długoletnia tradycja, ponadczasowa kolekcja oraz komfortowe zakupy – mówi Tomasz Nowicki, Koordynator ds. Rozwoju i franczyzy w Greenpoint.
Kolekcje Greenpoint kierowane są do kobiet nowoczesnych, aktywnych zawodowo, które lubią ubrania kobiece, eleganckie i jednocześnie funkcjonalne. Od ekstrawaganckich, jednosezonowych trendów wolą bardziej uniwersalne kroje i fasony, sprawdzające się w różnych sytuacjach i o różnych porach dnia: w pracy, na mieście czy podczas imprezy towarzyskiej. W ramach kolekcji poszczególne modele łatwo się ze sobą komponują i wzajemnie uzupełniają. To sprawia, że każdego dnia można z nich stworzyć nową, ciekawą stylizację.
Greenpoint w ETC Swarzędz zlokalizowany jest w pasażu głównym centrum handlowego pomiędzy sklepami Quiosque i salonem T-Mobile. Lokal zajął powierzchnię 126 mkw.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.