Komunikaty PR

Grono - nietuzinkowe miejsce na mapie Warszawy

2022-11-21  |  11:40
Biuro prasowe

Co można stworzyć na 30m2 w centrum stolicy? Sklep z winami? Miejsce degustacji? Lokal, do którego można wpaść na aperitivo i antipasti? Piękną przestrzeń do spotkań z przyjaciółmi? Albo... wszystko to razem! Zapraszamy Cię do naszego Grona.

Wine&Bar Grono to połączenie sklepu i baru. Zlokalizowany przy ul. Mokotowskiej jest miejscem, do którego można przyjść przy okazji zakupów albo w przerwie podczas pracy. Można kupić w nim butelkę dobrego, wyselekcjonowanego wina lub wypić kieliszek na miejscu. Wino serwowane jest w pięknym szkle, w towarzystwie antipasti, w wyjątkowym wnętrzu i swobodnej atmosferze. W Wine&Bar Grono wszystko kręci się wokół wina. Możesz tu dostać każdy jego rodzaj — różowe, białe, czerwone, pomarańczowe, musujące, deserowe, słodkie, wytrawne. Na półkach znajdziesz wina biodynamiczne, ekologiczne, naturalne, ale też od małych, często rodzinnych producentów. 

W Gronie zasmakować można głównie w winach włoskich, a także i polskich. Ogromną rolę odgrywa selekcja sommelierska. Jej podstawą jest jakość. Można trafić na „wschodzące gwiazdy”, butelki z niedużych rodzinnych winnic, ale też od sprawdzonych i cenionych producentów. Sommelier bierze pod uwagę nowości dostępne na rynku oraz panujące trendy, więc w Gronie zawsze trafisz na coś nowego. Dodatkowo na półkach pojawiają się także limitowane edycje z dobrych roczników, rzadko dostępne na rynku. Żeby nie pogubić się w wyborze na miejscu doświadczeni sommelierzy chętnie pomogą i podpowiedzą, który smak najlepiej trafi w Twój gust. Jeśli planujesz spotkanie w większym... gronie, specjalnie na takie okazje dostępne są wina w butelkach magnum oraz double magnum - dużych 1,5 i 3 litrowych!

Nim zabierzesz butelkę wina do domu, możesz spróbować go na miejscu, dzięki selekcji na kieliszki. Specjalistyczne, ręcznie robione, lekkie, o pięknych kształtach szkło od Spiegelau, pobudza dodatkowo zmysły, podkreślając smak wina. Do wina, można zamówić prawdziwe włoskie antipasti. Sery prosto z Włoch, które dostarcza jeden z sąsiadów — Delikatesy Włoski Mąż, smaczne pieczywo, oliwki i orzeszki idealnie współgrają z oferowanymi winami. Doświadczenie dopełnia wyjątkowe wnętrze zaprojektowane przez studio Moszczyńska Puchalska. Kameralna przestrzeń łączy w sobie wizerunek nowoczesnej winiarni i stylu Avant Basic z lat 90. Projektantki zadbały o to, aby miejsce zgodnie ze swoją nazwą łączyło tych, którzy tu przebywają. 

Otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnymi meblami jest płynna, dzięki czemu lokal zmienia swój klimat w zależności od pory dnia czy ilości przebywających w niej osób. Jednak zawsze w przytulnej i przyjacielskiej atmosferze, z winem w roli głównej. Wpływ ma na to także sama nazwa, która kojarzy się i z winem, ale i ze społecznością. Wine&Bar Grono zachęca do spotkania, przy kieliszku wina, które łączy, które ze względu na lokalizację jest zawsze dostępne, jest blisko, którego można napić się przy okazji.

— Wine&Bar Grono powstało z potrzeby oferowania dobrej jakości wyselekcjonowanych win, które będą dostępne „po sąsiedzku” i w dobrej cenie — mówi Beata Gawęda-Pawełek, importerka win, założycielka i pomysłodawczyni Grona oraz takich marek jak Kieliszki na Próżnej, Vini e Affini czy Wine Corner. — Robiąc zakupy na Mokotowskiej, można przyjść do nas na kieliszek wina, serwowany w pięknym szkle, możesz wpaść tu podczas przerwy w pracy, umówić się na spotkanie, na aperitif przed i po imprezie, a także spontanicznie, po sąsiedzku. To miejsce bez zadęcia, ale z dobrym serwisem i z wysokiej jakości produktami — podkreśla.

Dobrane z dbałością produkty, oryginalne wnętrze i świetne położenie, sprawiają, że Wine&Bar Grono w sposób naturalny łączy miłośników dobrego wina, każdego dnia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.