Grupa Atlas i Castorama rozwijają projekt „Po fachu – szkolenia dla Fachowców”
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Grupa Atlas razem z siecią marketów Castorama realizują projekt „Po fachu – szkolenia dla Fachowców”. Liderzy w swoich obszarach po sukcesie pilotażu, ruszają w Polskę z bezpłatnymi wydarzeniami dla wykonawców. Celem współpracy jest nie tylko edukacja branży, ale także zacieśnienie relacji biznesowych, której beneficjentami będą Fachowcy.
Grupa Atlas poświęca wiele uwagi szkoleniu fachowców. Od lat wspiera rozwój zawodowy wykonawców, motywuje do podnoszenia jakości usług, ale także zachęca do wykorzystywaniu innowacyjnych technik pracy. W tym celu zbudowała największy w branży system szkoleniowy oraz powołała specjalny zespół 16 praktyków, którzy przekazują swoją wiedzę w terenie. Tylko w 2022 roku 30 tys. Fachowców uzyskało dodatkowe umiejętności dzięki wydarzeniom organizowanym przez markę.
Atlas i Castorama razem, w słusznej sprawie
– By jeszcze szerzej dotrzeć do Fachowców postanowiliśmy powołać projekt o nowej i zmienionej charakterystyce. W tym celu rozmawialiśmy z naszymi partnerami biznesowymi, aby zrealizować projekt szkoleń i pokazów dla Fachowców w dużo większej niż dotychczas skali. Efektem naszych rozmów jest porozumienie z siecią Castorama na wspólne bardzo szerokie działania. Mówimy tutaj nie tylko o zwiększeniu zasięgu prowadzonych eventów, ale także o nowym modelu ułożenia tematyki szkoleń pod aktualne potrzeby i oczekiwania Fachowców w szybko zmieniającym się świecie nowych technologii. Najpierw pilotaż, a teraz rozszerzenie projektu niemal na całą Polskę otworzy nowy etap współpracy oraz przyniesie wiele pożytku wykonawcom – mówi Adam Cygan, Dyrektor ds. Sprzedaży DIY Grupy Atlas.
Bezpłatne szkolenia dla Fachowców dotyczą dwóch tematów – podłoży w pomieszczeniach suchych i mokrych oraz układania płytki. W maju i czerwcu odbędą się w sklepach sieci Castorama zlokalizowanych m.in. we Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie czy Łodzi.
– Do końca czerwca wspólnie z Atlasem zrealizujemy 30 szkoleń w największych miastach w Polsce. Jako lider sprzedaży materiałów remontowo-budowlanych, bardzo cenimy współpracę z wiodącymi na rynku markami. Cieszymy się, że w jej ramach możemy nie tylko tworzyć najlepszą ofertę produktową dla naszych klientów profesjonalistów, ale również proponować możliwość rozwoju umiejętności praktycznych poprzez szkolenia i pokazy. Jesteśmy przekonani, że projekt „PO FACHU” jest doskonałym przykładem takiej współpracy – dodaje Joёl Mauriès, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama.
Dodatkowa wartość
„Po fachu – szkolenia dla Fachowców”, to nie tylko dawka merytorycznej wiedzy i praktyki, ale także atrakcyjne benefity. Każdy Fachowiec otrzyma na miejscu paczkę z gadżetami, a także dodatkowe punkty w programie lojalnościowym Fachowiec Atlasa, narzędzia z kolekcji ATLAS czy zwrot pieniędzy za zakupy.
Jak się zgłosić?
Wykonawcy mogą zapisywać się na szkolenia za pośrednictwem strony internetowej na www.swiatatlasa.com.pl.

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.