Grupa CI Games wypracowała 9,5 mln zł przychodów netto w I kwartale 2021 roku

Ponad 2,5 mln zł skonsolidowanego zysku z działalności operacyjnej wypracowała Grupa CI Games, wobec 0,73 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Od stycznia do marca br. zysk netto wyniósł 2,7 mln zł i był prawie dwukrotne wyższy niż w pierwszym kwartale 2020. W raportowanym okresie Grupa CI Games zanotowała ponad 9,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży całego portfolio gier. Już 4 czerwca premierę będzie miała oczekiwana przez rynek gra – Sniper Ghost Warrior Contracts 2. Tego dnia tytuł zadebiutuje na PS4, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC.
- Pierwszy kwartał br. uważam za udany. Zanotowaliśmy jako Grupa istotny wzrost zysku z działalności operacyjnej oraz zysku netto. Największy udział skonsolidowanej sprzedaży w okresie styczeń-marzec 2021 miała sprzedaż Sniper Ghost Warrior Contracts, która stanowiła 66 proc. – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games. – Warto podkreślić, że w ostatnich miesiącach staliśmy się znacznie bardziej globalną firmą nie tylko z racji na rynki zbytu naszych produktów, ale również z uwagi na zatrudnienie wielu osób w różnych miejscach świata, z czego jestem bardzo dumny. Obecnie Grupa zatrudnia ponad 140 osób, z czego 55 osób przy produkcji Lords of the Fallen 2, 43 osoby przy produkcji serii Sniper Ghost Warrior i kolejnych grach studia oraz 13 osób w zespole QA – dodaje Marek Tymiński.
W pierwszym kwartale br. skonsolidowany zysk brutto wyniósł 3,5 mln zł, został pomniejszony o niegotówkową zmianę z tytułu podatku odroczonego (0,7 mln zł). Grupa CI Games odnotowała skonsolidowany zysk netto na poziomie 2,7 mln zł, wobec 1,5 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Od stycznia do marca marża netto wyniosła 28,7 proc.
CI Games przygotowuje się do premiery Sniper Ghost Warrior Contracts 2. 4 czerwca br. gra zadebiutuje na PS4, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC. W następnej kolejności tytuł będzie dostępny także na PS5. Spółka zapowiedziała, że pierwszy większy dodatek do gry (zawierający jedną rozległą mapę oraz nowe zlecenia) będzie dostępny za darmo dla graczy na wszystkich platformach. DLC jest obecnie w produkcji.
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 przeniesie gameplay bestsellerowej serii CI Games na nowy poziom. Gracze będą mogli oddać strzały do celów oddalonych o ponad kilometr (rekord w serii), zwiedzić olbrzymie mapy-piaskownice, używać realistycznych broni i gadżetów. Ulepszona grafika i silnik gry pozwolą przeżyć graczom najlepsze doświadczenie bycia strzelcem wyborowym.
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 będzie dostępny za 99,99 zł na PC i 149,99 zł na konsolach.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.