Komunikaty PR

Grupa LEGO® świętuje 100 lat Disney i jest partnerem serii koncertów Disney Ksi

2023-05-22  |  01:00
Kontakt

W maju i czerwcu dzieci wraz z rodzicami będą mieli możliwość udziału w wyjątkowych koncertach Disney Księżniczki. Grupa LEGO®, która od lat blisko współpracuje z Disney, została partnerem trasy koncertowej, aby dostarczyć najmłodszym jeszcze więcej doświadczeń z zabawy.

Klocki LEGO i animacje Disney to niekwestionowani ulubieńcy większości dzieci. Także dorośli mile wspominają dzieciństwo spędzone na budowaniu z klocków i oglądaniu ulubionych bajek. Teraz rodzice mogą zabrać swoje pociechy na wyjątkowe wydarzenie – koncerty Disney Księżniczki, podczas których artyści, w tym 14-letnia Sara James, wykonują kultowe przeboje z takich filmów, jak: Kraina Lodu, Pocahontas, Zaplątani, Aladyn, Mulan czy Mała syrenka. To idealna okazja do celebrowania zarówno setnej rocznicy Disney oraz inspirujących przygód uwielbianych przez dzieci dziewczynek i kobiet.

Grupa LEGO została partnerem serii koncertów Disney Księżniczki i przygotowała dla małych fanów i fanek specjalną strefę zabawy, w której będzie można budować z klocków, wziąć udział w konkursach lub oddać się w ręce profesjonalnej charakteryzatorki, która będzie malować twarze. Przestrzeń LEGO jest dostępna dla wszystkich uczestników koncertów.

Przed nami jeszcze 4 koncerty Disney Księżniczki w Warszawie (27 i 28 maja), Wrocławiu (11 czerwca) i Gdańsku (18 czerwca). Szczegóły koncertów oraz bilety są dostępne na stronie: disneyksiezniczkikoncert.pl.

Warto przypomnieć, że Grupa LEGO od początku roku wypuściła już kilka fantastycznych zestawów klocków inspirowanych kultowymi animacjami Disney. Dzieci mogą przenieść się do świata wyobraźni oraz swoich ulubionych postaci budując i odtwarzając kultowe sceny bajek z zestawami Disney — pociąg pełen zabawy (43212), Katamaran Vaiany (43210) lub Zamek Kopciuszka i księcia z bajki (43206). Zaś dorośli mogą sięgnąć po zestaw Królewska muszla Małej Syrenki (43225), aby powrócić wspomnieniami do podwodnego świata Arielki.

 

 

O Grupie LEGO:

Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez zabawę. System zabawy LEGO, którego fundamentem są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko to, co potrafią sobie wyobrazić.

Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 r. przez Olego Kirka Kristiansena. Nazwa firmy pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają „baw się dobrze”. Dzisiaj Grupa LEGO wciąż jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Billund, ale jej produkty są sprzedawane w ponad 130 krajach świata.

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.LEGO.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.