Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł energii na niemieckim rynku. Ten strategiczny krok jest integralną częścią planów międzynarodowej ekspansji Grupy. Nowo powstała firma, zlokalizowana w centrum Berlina, zatrudnia już pierwszych wykwalifikowanych pracowników i nawiązała współpracę z lokalnymi brokerami. W dalszej perspektywie holding planuje rozwijać swoją działalność na rynku czeskim, dążąc do utrzymania tendencji wzrostowej przychodów Grupy. Jednocześnie w celu dalszego skalowania biznesu i wzrostu transparentności Grupy, spółka matka – Supreme Global, planuje dołączenie do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Ze złożeniem wniosku o wprowadzenie celuje w bieżący rok.
Wkraczając na niemiecki rynek, holding Supreme Global zainicjował lokalną spółkę, w której posiada większościowy udział. Oferta Supreme Energy Deutschland obejmuje: pompy ciepła, panele fotowoltaiczne i magazyny energii. Oferta skierowana jest do MŚP i klientów indywidualnych.
- Niemiecki rynek to dla nas strategiczny krok w strategii rozwoju całej grupy Supreme Global. Obserwujemy tam stabilną gotowość do inwestycji w energię odnawialną, co doskonale wpisuje się w naszą ofertę i daje spore pole do działania. Jesteśmy przekonani, że nasze atrakcyjne portfolio produktów zyska uznanie także wśród niemieckich klientów, którzy należy pamiętać, że są już bardzo świadomi odbiorcami. Tym bardziej się cieszymy, że pierwsze transakcje sprzedaży są już za nami. Lokalni klienci szczególnie interesują się pompami ciepła oraz instancjami fotowoltaicznymi w połączeniu z magazynami energii. – zauważa Mateusz Wróbel, partner zarządzający w Supreme Global S.A.
Grupa mocno stawia na rozwój w Niemczech, jako pierwszą destynację swojej międzynarodowej ekspansji. Zespół zatrudniony w berlińskim biurze, do końca III kwartału, ma liczyć 50 osób wraz z brokerami handlowymi.
- W bieżącym roku nasza niemiecka spółka Supreme Energy Deutschland nie będzie miała jeszcze znaczącego udziału w skonsolidowanej sprzedaży Grupy, ale już widzimy tam spory potencjał na wypracowanie obrotów wystarczających na pokrycie pierwszych procesów. W III kwartale celujemy z osiągnięciem progu rentowności break-even point (BEP). – wyjaśnia Jan Zając, członek zarządu Supreme Global S.A.
Kolejnym rynkiem zbytu mają być Czechy. Jeszcze w tym roku powinny zostać zapoczątkowane pierwsze działania zmierzające ku uruchomieniu nowego oddziału.
- Chcemy być obecni tam gdzie widzimy rosnące zapotrzebowanie na energię odnawialną. W 2023 roku udział energii ze źródeł odnawialnych w miksie energetycznym osiągnął w Niemczech najwyższy jak dotąd poziom w tym kraju. Ponadto w 2030 roku docelowy udział energii odnawialnej. w zużyciu końcowym energii brutto, ma wynieść 40%* w Niemczech oraz 30%* w Czechach. Chcemy móc być tego beneficjentem – tłumaczy Jan Zając.
Grupa kapitałowa Supreme Global, dzięki działalności Supreme Energy Deutschland oraz Supreme Energy, aktywnie rozwija swoją działalność w obszarze energii odnawialnej. Wspomniana firma Supreme Energy działa na terenie Polski od początku 2021 roku. Spółka z roku na rok notuje dynamiczne wzrosty zarówno pod kątem przychodów, jak i liczby podpisywanych umów. Rodzima spółka przez ten czas osiągnęła łączną moc instalacji równą sumie ponad 50 MWp.
Długoterminowym celem brandu Supreme jest zdobycie pozycji lidera w branży fotowoltaiki i pomp ciepła oraz rozwijanie zielonych mocy wytwórczych, finansowanych z nadwyżek generowanych w trakcie działalności.
- W celu dalszego skalowania naszego biznesu, zamierzamy zwiększyć wiarygodność Grupy, nie tylko w kontekście oferty produktowej, ale również poprzez zwiększenie transparentności na rynku kapitałowym. Dlatego jeszcze w tym roku planujemy złożenie wniosku o wprowadzenie Supreme Global na rynek NewConnect. Już spełniliśmy pierwszy formalny wymóg - otrzymaliśmy status Spółki Akcyjnej. Teraz koncentrujemy się na przygotowaniu Dokumentu Informacyjnego, o którego złożeniu do GPW poinformujemy wkrótce. – podsumowuje Mateusz Wróbel, partner zarządzający w Supreme Global S.A.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.