Komunikaty PR

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

2024-04-25  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł energii na niemieckim rynku. Ten strategiczny krok jest integralną częścią planów międzynarodowej ekspansji Grupy. Nowo powstała firma, zlokalizowana w centrum Berlina, zatrudnia już pierwszych wykwalifikowanych pracowników i nawiązała współpracę z lokalnymi brokerami. W dalszej perspektywie holding planuje rozwijać swoją działalność na rynku czeskim, dążąc do utrzymania tendencji wzrostowej przychodów Grupy. Jednocześnie w celu dalszego skalowania biznesu i wzrostu transparentności Grupy, spółka matka – Supreme Global, planuje dołączenie do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Ze złożeniem wniosku o wprowadzenie celuje w bieżący rok.

Wkraczając na niemiecki rynek, holding Supreme Global zainicjował lokalną spółkę, w której posiada większościowy udział. Oferta Supreme Energy Deutschland obejmuje: pompy ciepła, panele fotowoltaiczne i magazyny energii. Oferta skierowana jest do MŚP i klientów indywidualnych.

- Niemiecki rynek to dla nas strategiczny krok w strategii rozwoju całej grupy Supreme Global. Obserwujemy tam stabilną gotowość do inwestycji w energię odnawialną, co doskonale wpisuje się w naszą ofertę i daje spore pole do działania. Jesteśmy przekonani, że nasze atrakcyjne portfolio produktów zyska uznanie także wśród niemieckich klientów, którzy należy pamiętać, że są już bardzo świadomi odbiorcami. Tym bardziej się cieszymy, że pierwsze transakcje sprzedaży są już za nami. Lokalni klienci szczególnie interesują się pompami ciepła oraz instancjami fotowoltaicznymi w połączeniu z magazynami energii. – zauważa Mateusz Wróbel, partner zarządzający w Supreme Global S.A.

Grupa mocno stawia na rozwój w Niemczech, jako pierwszą destynację swojej międzynarodowej ekspansji. Zespół zatrudniony w berlińskim biurze, do końca III kwartału, ma liczyć 50 osób wraz z brokerami handlowymi.

- W bieżącym roku nasza niemiecka spółka Supreme Energy Deutschland nie będzie miała jeszcze znaczącego udziału w skonsolidowanej sprzedaży Grupy, ale już widzimy tam spory potencjał na wypracowanie obrotów wystarczających na pokrycie pierwszych procesów. W III kwartale celujemy z osiągnięciem progu rentowności break-even point (BEP). – wyjaśnia Jan Zając, członek zarządu Supreme Global S.A.

Kolejnym rynkiem zbytu mają być Czechy. Jeszcze w tym roku powinny zostać zapoczątkowane pierwsze działania zmierzające ku uruchomieniu nowego oddziału.

- Chcemy być obecni tam gdzie widzimy rosnące zapotrzebowanie na energię odnawialną. W 2023 roku udział energii ze źródeł odnawialnych w miksie energetycznym osiągnął w Niemczech najwyższy jak dotąd poziom w tym kraju. Ponadto w 2030 roku docelowy udział energii odnawialnej. w zużyciu końcowym energii brutto, ma wynieść 40%* w Niemczech oraz 30%* w Czechach. Chcemy móc być tego beneficjentem – tłumaczy Jan Zając.

Grupa kapitałowa Supreme Global, dzięki działalności Supreme Energy Deutschland oraz Supreme Energy, aktywnie rozwija swoją działalność w obszarze energii odnawialnej. Wspomniana firma Supreme Energy działa na terenie Polski od początku 2021 roku. Spółka z roku na rok notuje dynamiczne wzrosty zarówno pod kątem przychodów, jak i liczby podpisywanych umów. Rodzima spółka przez ten czas osiągnęła łączną moc instalacji równą sumie ponad 50 MWp.

Długoterminowym celem brandu Supreme jest zdobycie pozycji lidera w branży fotowoltaiki i pomp ciepła oraz rozwijanie zielonych mocy wytwórczych, finansowanych z nadwyżek generowanych w trakcie działalności.

- W celu dalszego skalowania naszego biznesu, zamierzamy zwiększyć wiarygodność Grupy, nie tylko w kontekście oferty produktowej, ale również poprzez zwiększenie transparentności na rynku kapitałowym. Dlatego jeszcze w tym roku planujemy złożenie wniosku o wprowadzenie Supreme Global na rynek NewConnect. Już spełniliśmy pierwszy formalny wymóg - otrzymaliśmy status Spółki Akcyjnej. Teraz koncentrujemy się na przygotowaniu Dokumentu Informacyjnego, o którego złożeniu do GPW poinformujemy wkrótce. – podsumowuje Mateusz Wróbel, partner zarządzający w Supreme Global S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’ Biuro prasowe
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji
Giełda NanoGroup S.A. z 3 nowymi źródłami finansowania prac badawczo-rozwojowych
2024-04-11 | 12:30

NanoGroup S.A. z 3 nowymi źródłami finansowania prac badawczo-rozwojowych

Ponad 9 milionów złotych – to łączna wartość finansowania, jakie na podstawie umowy zawartej pomiędzy spółkami eCapital sp. z o.o. i NanoGroup S.A., trwającej emisji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.