Komunikaty PR

Grupa Tetra Laval przekazuje ponad 1,5 mln złotych na walkę ze skutkami COVID-19

2020-05-04  |  17:00

Globalna pandemia związana z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 postawiła przed każdym z nas nowe, nieznane wcześniej wyzwania. Jesteśmy głęboko zaniepokojeni problemami wszystkich osób dotkniętych tą sytuacją.

Aby wesprzeć Polskę w tym niespotykanym jak dotąd kryzysie, firmy Tetra Pak, Sidel i DeLaval (Grupa Tetra Laval) przekażą ponad 1 500 000 zł na rzecz trzech placówek walczących ze skutkami COVID-19:

  • Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie;
  • Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego;
  • Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.

Każdy ze szpitali otrzyma ponad pół miliona złotych w celu wsparcia funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej i zminimalizowania konsekwencji wybuchu choroby COVID-19 w Polsce. Pieniądze zostaną wykorzystane na pomoc służbie zdrowia, w tym między innymi doposażenie wymienionych ośrodków medycznych w niezbędny sprzęt, środki ochrony indywidualnej oraz preparaty dezynfekcyjne.

Powyższa kwota stanowi część globalnej darowizny Grupy Tetra Laval w wysokości 10 mln EUR na wsparcie globalnej pomocy humanitarnej w związku z pandemią COVID-19.

Pozostajemy w pełni zaangażowani w zapewnienie stałego łańcucha dostaw żywności w Polsce, przy jednoczesnym utrzymaniu odpowiednich zasad gwarantujących zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników oraz wszystkich osób związanych z naszą działalnością.

Jesteśmy też niezmiernie wdzięczni naszym pracownikom, klientom oraz partnerom za ich nieustający wkład w tych trudnych chwilach i jednocześnie chcemy obiecać nasze pełne wsparcie dla rządu, przemysłu i społeczności w radzeniu sobie z tą niecodzienną sytuacją.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.