Komunikaty PR

Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024

2024-05-28  |  12:00
Biuro prasowe

Grupa Żabka znalazła się na 2. miejscu rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces® 2024. Ranking został opublikowany przez amerykański tygodnik Newsweek i gromadzi 100 najbardziej lubianych miejsc pracy na świecie. Zestawienie zostało przygotowane przy współpracy z Best Practice Institute (BPI), firmą zajmującą się rozwojem przywództwa i badaniami porównawczymi.

Jestem dumny, że Grupa Żabka znalazła się na podium prestiżowego rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024. Naszą organizację tworzą ludzie, którzy pragną zmieniać otaczającą rzeczywistość, a ich zaangażowanie odzwierciedla dziś wysoka pozycja rynkowa Grupy Żabka. Wspólnie, każdego dnia, budujemy środowisko pracy oparte na szacunku, współdziałaniu i dzieleniu się doświadczeniami, a dzięki temu możemy tworzyć innowacje na międzynarodową skalę.  Wyróżnienie jest ukoronowaniem naszej 6-letniej współpracy z Instytutem Gallupa, dzięki której nasza organizacja stała się jednym z najlepszych miejsc pracy na świecie – mówi Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka.

Ranking powstał w oparciu o wyniki badań satysfakcji ponad 2 milionów osób z firm zatrudniających od 30 do ponad 10 000 pracowników. Na liście wyróżniono firmy, które w centrum swojego modelu biznesowego stawiają szacunek, troskę i uznanie dla swoich pracowników, a w ten sposób zdobyły lojalność i szacunek osób, które dla nich pracują.

W miarę ciągłych zmian, w miejscach pracy staje się bardziej oczywiste niż kiedykolwiek, że wspieranie współpracy, pozytywne nastawienie i dostosowywanie wartości mają kluczowe znaczenie. Firmy wyróżnione na liście Global Most Loved Workplaces® 2024 naprawdę ucieleśniają te zasady. Pokazują nam, że promując szacunek i wyniki zorientowane na zespół, nie tylko tworzą świetne miejsca pracy, ale kształtują lepszą przyszłość dla wszystkich – mówi Nancy Cooper, redaktor naczelna „Newsweeka”.

Założyłem Most Loved Workplaces z inspiracji moją społecznością ludzi, którzy świadomie umieszczają miłość do swoich pracowników w centrum swojego modelu biznesowego – powiedział Louis Carter, założyciel i dyrektor generalny BPI oraz psycholog społeczny i organizacyjny, lider myśli, przedsiębiorca i autor.

Pełną listę 100 najbardziej lubianych miejsc pracy® w 2024 r. według Newsweeka można znaleźć na stronie: https://www.newsweek.com/rankings/global-most-loved-workplaces-2024

Raport Odpowiedzialności (ESG) Grupy Żabka dostępny jest na stronie: https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc/#raport-ESG

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.