Guess Kids nowym najemcą Atrium Copernicus
Atrium Copernicus wzbogaciło swoje portfolio o markę odzieżową premium dla dzieci. 15 lutego w galerii otwarto Guess Kids. To jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Salon zajmuje powierzchnię ok. 103 mkw.
Guess Kids to marka stworzona z myślą o dziewczynkach i chłopcach, którzy każdy dzień rozpoczynają w dobrym stylu. Dziecięca kolekcja oferuje wysokiej jakości odzież, pełną starannie zaprojektowanych detali i praktycznego, ale zabawnego podejścia do mody. W nowo otwartym salonie torunianie znajdą szeroką gamę komfortowych ubrań, dodatków i akcesoriów w różnych fasonach, co pozwala na pełne skompletowanie garderoby. Dla wygody klientów, asortyment w sklepie podzielono na trzy kategorie wiekowe - dla niemowląt (0-24 m-cy), baby (2-6 lat) oraz junior (6-16 lat). Salon znajduje się w sąsiedztwie butiku Triumph i salonu Empik.
Z okazji otwarcia sklepu Guess Kids, na 15 lutego zaplanowano akcję promocyjną. W tym dniu, przy zakupach powyżej 350 zł, klienci otrzymają upominek w postaci dziecięcej pelerynki przeciwdeszczowej.
Guess Kids to dziecięca linia znanej amerykańskiej marki Guess. Brand dla dzieci powstał 38 lat temu i od tamtej pory zdobywa popularność wśród najmłodszych klientów na całym świecie. Podobnie jak w przypadku kolekcji dla dorosłych, ubrania dla dzieci wykonane są z materiałów najwyższej jakości oraz charakteryzują się funkcjonalnością i swobodną estetyką.
– Nowa marka w Atrium Copernicus znacząco poszerzy dotychczasową ofertę modową dla najmłodszych, również wśród marek premium. W Guess Kids klienci znajdą szerszy wybór modnych produktów dla swoich pociech, w tym dla niemowląt. Olbrzymi wybór, konkurencyjne ceny, wygoda zakupów i dobra lokalizacja to zalety nowo otwartego sklepu, które docenią klienci galerii- mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.