Komunikaty PR

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

2024-07-24  |  11:32

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą powierzchnię. Amerykański gigant modowy zajął łącznie ponad 1700 mkw. powierzchni biurowej w kompleksie na warszawskim Powiślu.

Amerykańska marka lifestyle’owa Guess na siedzibę swojego biura w wybrała w 2018 roku Elektrownię Powiśle. Na całym czwartym piętrze (1300 mkw.) powstały nie tylko stanowiska pracy, ale również 3 showroomy. Dodatkowo do dyspozycji najemcy pozostaje duży taras. Marka Guess zdecydowała się na przedłużenie umowy o kolejne lata oraz dodatkowo dokonała ekspansji, dobierając ok. 430 mkw. powierzchni na drugim piętrze budynku B, powiększając tym samym swoją ekskluzywną strefę wystawienniczą wewnątrz biura.

W 2024 roku to już kolejny najemca biurowy, który zdecydował się pozostać w Elektrowni Powiśle, jednocześnie powiększając swoje biuro. Dzięki powierzchni najwyższej jakości, całej gamie udogodnień, wyjątkowej lokalizacji, obecności ponad 40 konceptów kulinarnych w ramach kompleksu i bogatej ofercie kulturalno-rozrywkowej, najemcy wiążą się z naszym obiektem na kolejne lata i widzą tu stałe miejsce dla swojego biznesu. Każda informacja o dostępnej powierzchni biurowej na Powiślu spotyka się z ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony nowych najemców, jak i obecnych, którzy rozwijają tu swój biznes i myślą o ekspansji biur. Tak też było w przypadku marki Guess, która jest z nami od początku otwarcia Elektrowni Powiśle – mówi Dariusz Domański, Managing Partner, Poland w White Star Real Estate.

Ekspansja biura marki Guess wiązała się z rearanżacją przestrzeni i pracami fit-outowymi, które zakończono na przełomie czerwca i lipca 2024.

Lokalizacja oraz charakter biura Guess w Elektrowni Powiśle odpowiada standardom oraz klimatowi naszej marki. Warszawski kompleks w sercu Powiśla oferuje przestrzeń, która wspiera kreatywność i innowacyjność naszego zespołu, a do tego pozwala na ekspozycję kolekcji w showroomach. Rozszerzenie powierzchni biurowej, powiększenie powierzchni oraz ilości showroomów z 3 do 6 pozwoli nam nie tylko na dalszy rozwój naszych obecnych marek, ale także nowej marki Guess Jeans. Rozbudowujemy także obecność poszczególnych kategorii produktowych. Nasze nowe biuro to nie tylko nasze marki – nie zapominamy jednocześnie o jeszcze lepszych warunkach dla naszych pracowników – podsumowuje Waldemar Madajczyk, Vice President CEE GUESS.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.