Komunikaty PR

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

2024-07-24  |  11:32

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą powierzchnię. Amerykański gigant modowy zajął łącznie ponad 1700 mkw. powierzchni biurowej w kompleksie na warszawskim Powiślu.

Amerykańska marka lifestyle’owa Guess na siedzibę swojego biura w wybrała w 2018 roku Elektrownię Powiśle. Na całym czwartym piętrze (1300 mkw.) powstały nie tylko stanowiska pracy, ale również 3 showroomy. Dodatkowo do dyspozycji najemcy pozostaje duży taras. Marka Guess zdecydowała się na przedłużenie umowy o kolejne lata oraz dodatkowo dokonała ekspansji, dobierając ok. 430 mkw. powierzchni na drugim piętrze budynku B, powiększając tym samym swoją ekskluzywną strefę wystawienniczą wewnątrz biura.

W 2024 roku to już kolejny najemca biurowy, który zdecydował się pozostać w Elektrowni Powiśle, jednocześnie powiększając swoje biuro. Dzięki powierzchni najwyższej jakości, całej gamie udogodnień, wyjątkowej lokalizacji, obecności ponad 40 konceptów kulinarnych w ramach kompleksu i bogatej ofercie kulturalno-rozrywkowej, najemcy wiążą się z naszym obiektem na kolejne lata i widzą tu stałe miejsce dla swojego biznesu. Każda informacja o dostępnej powierzchni biurowej na Powiślu spotyka się z ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony nowych najemców, jak i obecnych, którzy rozwijają tu swój biznes i myślą o ekspansji biur. Tak też było w przypadku marki Guess, która jest z nami od początku otwarcia Elektrowni Powiśle – mówi Dariusz Domański, Managing Partner, Poland w White Star Real Estate.

Ekspansja biura marki Guess wiązała się z rearanżacją przestrzeni i pracami fit-outowymi, które zakończono na przełomie czerwca i lipca 2024.

Lokalizacja oraz charakter biura Guess w Elektrowni Powiśle odpowiada standardom oraz klimatowi naszej marki. Warszawski kompleks w sercu Powiśla oferuje przestrzeń, która wspiera kreatywność i innowacyjność naszego zespołu, a do tego pozwala na ekspozycję kolekcji w showroomach. Rozszerzenie powierzchni biurowej, powiększenie powierzchni oraz ilości showroomów z 3 do 6 pozwoli nam nie tylko na dalszy rozwój naszych obecnych marek, ale także nowej marki Guess Jeans. Rozbudowujemy także obecność poszczególnych kategorii produktowych. Nasze nowe biuro to nie tylko nasze marki – nie zapominamy jednocześnie o jeszcze lepszych warunkach dla naszych pracowników – podsumowuje Waldemar Madajczyk, Vice President CEE GUESS.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.