10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu małych lokalnych sklepów
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu lokalnych sklepów trafi w najbliższych dniach do placówek na terenie całego kraju. Organizatorami akcji są Comp Platforma Usług S.A., operator programu M/promo+, który wspiera tradycyjne punkty handlowe, organizując bezpośrednie promocje producenckie za pośrednictwem cyfrowej platformy usługowej M/platform, oraz Grupa Żywiec, która pomogła w sfinansowaniu przyłbic, a także zapewnia ich dystrybucję. Ten gest jest wyrazem wdzięczności i solidarności z tymi, którzy codziennie dbają o stabilne i bezpieczne zaopatrzenie swoich sąsiadów.
Pandemia koronawirusa zmieniła obyczaje zakupowe konsumentów. Jednym z jej efektów jest zmiana roli małych sklepów sąsiedzkich – dla wielu z nas już nie są tylko miejscem dorywczych zakupów „na uzupełnienie”, lecz stały się głównym źródłem zaopatrzenia. Bezpieczeństwo klientów i pracowników takich placówek stało się tym bardziej krytyczne dla zapewnienia lokalnym mieszkańcom stabilnego dostępu do produktów codziennej potrzeby. Małe rodzinne firmy handlowe od samego początku kryzysu zabezpieczają swoich klientów i personel zgodnie z oficjalnymi zaleceniami epidemiologicznymi, ale nie zawsze jest to dla nich łatwe, gdyż nie dysponują takimi samymi możliwościami, jak duże przedsiębiorstwa handlowe.
Na przeciw potrzebom ośmiu tysięcy małych lokalnych sklepów uczestniczących w programie M/promo+ wychodzi polska firma technologiczna Comp Platforma Usług S.A., która we współpracy z Grupą Żywiec przekazuje im w prezencie 10 tysięcy przyłbic ochronnych. Pierwsze 2,5 tysiąca już trafiło do dystrybucji.
Małe sklepy „za rogiem” stały się cichymi bohaterami, którzy działają na mniej widocznej linii walki w czasie pandemii. Na co dzień dbają o to, by nie zabrakło nam produktów podstawowej potrzeby. Aby wesprzeć te lokalne placówki przekazujemy im 10 tysięcy przyłbic ochronnych. Nasz partner strategiczny, Grupa Żywiec pomaga nam w sfinansowaniu oraz sprawnej dystrybucji przyłbic na terenie całego kraju. Przez ten mały wspólny gest chcemy docenić poświęcenie tych lokalnych placówek i zapewnić im niezbędne narzędzia do ochrony osobistej – mówi Tomasz Jasinkiewicz, wiceprezes Comp Platforma Usług S.A.
Przyłbica – co on niej wiemy?
Przyłbica rycerska, czyli średniowieczny ciężki hełm z zasłoną na twarz, zniknęła z pól bitewnych w XVI wieku. Przyłbica ochronna z XXI wieku powróciła w dobie pandemii COVID-19 jako element ochronny zyskujący coraz większą popularność. Obowiązek zasłaniania twarzy wprowadzony na czas pandemii koronawirusa spowodował duży popyt na wszelkiego rodzaje maseczki. Jednak nie każdemu z nas pasuje takie rozwiązanie. Niektórzy narzekają na zsuwające się materiały, inni na to, że przez maseczkę nie da się wygodnie oddychać, a niewygodne gumki lub wykończenia wpijają się w ciało. Przyłbice, zamiast maseczek ochronnych, to także dobre rozwiązanie dla osób, które chodzą w okularach, gdyż niestety szkła potrafią parować, jeśli nosimy maseczki.
Przyłbica – czy można jej używać zamiast maseczki?
Na jednej z konferencji pasowych, która dotyczyła wprowadzenia w Polsce drugiego etapu łagodzenia restrykcji związanych z pandemią koronawirusa, minister zdrowia został zapytany o to, czy można nosić przyłbicę zamiast maseczki ochronnej. W odpowiedzi potwierdził, że można stosować je zamiennie. Przyłbice wskazane są między innymi w przypadku osób, które w czasie wykonania swojej pracy, są bardziej narażone na zakażenie jak służba zdrowia oraz pracownicy sklepów.
Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024
MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024
NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Poprawia się jakość obsługi klientów. Konsumenci najlepiej oceniają branżę turystyczną
Po trzech latach spadków, spowodowanych m.in. pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, poziom satysfakcji polskich konsumentów z jakości obsługi odnotował w końcu nagły wzrost, osiągając rekordowy wynik 79,1 proc. – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi. Poprawę zanotowało aż 14 z 18 badanych branż, ale najlepsze oceny zebrała turystyka, czyli biura podróży, hotele, pensjonaty i linie lotnicze. Z drugiej strony niespodzianką okazał się mocny spadek dotychczasowego lidera rankingów jakości obsługi, czyli branży finansowej – banków, doradców i ubezpieczycieli.
Ochrona środowiska
Ograniczenie importu surowców z Rosji przyspiesza transformację energetyczną Europy. Dekarbonizacja może się jednak wiązać z protestami części grup społecznych
Wojna w Ukrainie i sankcje nałożone na import surowców z Rosji przyspieszają transformację energetyczną. Jak podkreśla Polska Akademia Nauk, droga energia wymusza radykalną poprawę efektywności energetycznej i przyspiesza rozwój OZE we wszystkich sektorach gospodarki. Odnawialne źródła nie są bowiem obarczone kosztami paliw i CO2. Z drugiej jednak strony dekarbonizacja i Zielony Ład mogą prowadzić do protestów kolejnych, obok rolników, grup społecznych.
Konsument
ZPAV: nowelizacja ustawy o prawach autorskich niewiele zmieni na rynku muzycznym. Artyści nadal będą dostawać tantiemy od serwisów streamingowych
Zgodnie z projektem nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych uregulowana zostanie kwestia tantiemizacji oraz wynagrodzeń należnych twórcom, wykonawcom i wydawcom prasy ze strony platform internetowych i serwisów streamingowych. – W zakresie praw twórców muzycznych czy firm muzycznych ta nowelizacja co do zasady niewiele zmieni. W wersji, jaka została zatwierdzona przez Radę Ministrów, te przepisy na szczęście niczego nie psują i pozostawiają rynek w takim stanie, w którym wszyscy posiadacze praw otrzymują swoje wynagrodzenia i mogą je dostawać bezpośrednio od serwisów – ocenia Bogusław Pluta, dyrektor zarządzający Związku Producentów Audio Video.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.