Komunikaty PR

17 tys. przychodu dla nowych franczyzobiorców Żabki i 12 tys. na rozwój biznesu

2021-07-02  |  15:50
Biuro prasowe

Żabka kontunuuje rozwijanie swojej oferty franczyzowej. Od 1 lipca br. wszyscy nowi franczyzobiorcy zyskują 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwsze dwanaście miesięcy oraz możliwość uzyskania  do 12 tys. zł dodatkowego wsparcia finansowego na rozwój biznesu. Nowa oferta stanowi solidne zabezpieczenie dla początkującego franczyzobiorcy i pozwala skupić się na rozwoju biznesu, szczególnie na pierwszym etapie funkcjonowania sklepu i zapewnienia dostępności produktów. Z oferty mogą skorzystać wszyscy zainteresowani prowadzeniem własnej placówki pod zielonym szyldem, którzy pomyślnie przejdą etap rekrutacji i szkoleń. Dodatkowo sieć Żabka zapewnia swoim franczyzobiorcom w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, a także możliwość dalszego rozwoju kompetencji i pełne wsparcie.

- Żabkę cechuje duża elastyczność, która przejawia się w niemal wszystkich obszarach naszego funkcjonowania i pozwala nam sprawnie dostosowywać się do zmian rynkowych. Dostrzegając taką potrzebę, zdecydowaliśmy się na waloryzację kwoty gwarantowanego przychodu, a także dodaliśmy do naszej oferty dodatkowe wsparcie finansowe. Ta kwota pozwala franczyzobiorcy  na spokojny rozwój biznesu, co jest ważne szczególnie w początkowym okresie współpracy, kiedy ryzyko popełnienia błędu jest naturalnie znacznie większe niż w późniejszym etapie prowadzenia biznesu. Większość placówek szybciej osiąga zakładany wynik sprzedaży, jednak zabezpieczenie finansowe niweluje stres towarzyszący przedsiębiorcom na starcie własnej działalności i pozwala skupić się na jej innych aspektach – zaznacza Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający w Żabka Polska.

Nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci obecnie otrzymają przychód gwarantowany w wysokości 17 tys. zł miesięcznie przez pierwszy rok działalności oraz wsparcie finansowe do 12 tys. zł przeznaczone na rozwój biznesu i pokrycie strat, które mogą pojawić się na samym początku działalności i uczenia się zarządzania własnym sklepem.  Ale to nie wszystko. Otrzymują również nowoczesny, w pełni wyposażony i umeblowany sklep w lokalizacji dobieranej m.in. pod kątem potencjalnej liczby klientów, w którym mogą zaoferować konsumentom bogatą ofertę produktową i usługową Żabki. Sieć daje im także swój know-how, zaplecze marketingowe oraz znaną wśród Polaków markę, która przyciąga klientów. To wszystko przy wkładzie własnym wynoszącym zaledwie 5 tys. zł, które wydatkowane są na zakup koncesji czy kasy fiskalnej.

Współpracujący z Żabką mogą także liczyć na pełne wsparcie franczyzodawcy – ze wszelkimi problemami czy trudnościami mogą zwracać się do specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców oraz bezpośrednio do Partnerów ds. Sprzedaży, z którymi pozostają w stałym kontakcie. Sieci zależy także na ciągłym podnoszeniu kompetencji franczyzobiorców, dlatego przez cały okres współpracy mogą korzystać ze szkoleń dostępnych na nowoczesnej platformie edukacyjnej. Przedsiębiorcy korzystają także z szeregu narzędzi ułatwiających prowadzenie przez nich placówek, jak na przykład aplikacja Cyberstore. Co ważne, Żabka troszczy się o swoich franczyzobiorców także w najtrudniejszych momentach, co pokazała pandemia koronawirusa, w czasie której sieć podjęła szereg działań w trosce o przetrwanie biznesów współpracujących z nią przedsiębiorców. Do dziś wspiera ich w zakresie zapewnienia środków ochrony, a także poprzez wprowadzanie nowych usług, jak „Żabka do domu” czy „Zamów i odbierz”.

Co ważne, placówki sieci prowadzone są przez indywidualnych przedsiębiorców, którzy w ramach umowy franczyzowej otrzymują zestaw narzędzi wspierających zarządzanie sklepem i finansami. Oferowane przez Żabkę wsparcie zwiększa szansę powodzenia biznesu i ułatwia start na rynku także osobom bez wcześniejszego doświadczenia w handlu - jak wynika z danych sieci, na 10 nowych przedsiębiorców aż 9 po pierwszym roku osiąga satysfakcjonujący poziom rozwoju sklepu. Dołączenie do grona franczyzobiorców poprzedza etap rekrutacji i intensywnych szkoleń teoretycznych oraz praktycznych, podczas których kandydaci zapoznają się z modelem biznesowym oraz zasadami współpracy z Żabką.

Każdy franczyzobiorca prowadzi indywidualną działalność gospodarczą i w ramach umowy o współpracy z firmą jest odpowiedzialny za zarządzanie sklepem i jako przedsiębiorca odpowiada za kontrolę kosztów, prowadzenie administracji swojej działalności gospodarczej, realizację zobowiązań podatkowych i ZUS czy kwestie pracownicze. Jak każdy przedsiębiorca, jest również zobowiązany do bieżącej oceny swoich dochodów.

_______________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7300 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. Nasz biznes rozwijamy odpowiedzialnie. Do filarów CSR Spółki należą: dbałość o środowisko naturalne, odpowiedzialna sprzedaż żywności, rozwój osobisty i edukacja, wsparcie lokalnych społeczności, a także dbałość o zdrowie i aktywny styl życia. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail:  biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.