171 sklepów sieci Bricomarché w Polsce
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci Bricomarché. Łącznie uruchomiła już 171 sklepów – najnowsze supermarkety zostały otwarte kolejno w Świnoujściu, Gostyninie oraz Bytowie. W każdym przypadku jest to pierwsza placówka sieci Bricomarché w mieście. Dzięki temu ich mieszkańcy zyskują nowe miejsca pracy, dodatkowe wpływy do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków, a także akcje społeczne organizowane przez Muszkieterów.
Na przełomie listopada i grudnia Bricomarché uruchomiło 3 nowe sklepy: 18.11 w Świnoujściu, 30.11 w Gostyninie, a 02.12 w Bytowie. Supermarkety sieci oferują około 25 tysięcy produktów z czterech głównych działów: majsterkowanie, budowlany, dekoracja i ogród. Dodatkowo w Gostyninie znajduje się dział z artykułami zoologicznymi. Muszkieterowie współpracują także z lokalnymi dostawcami – w bytowskim i gostynińskim Bricomarché można kupić od nich rośliny. Ponadto Grupa Muszkieterów oferuje klientom dodatkowe usługi – w zależności od lokalizacji są to np.: wycięcie otworów w zlewozmywakach, podcinanie drzwi, cięcie blatów i płyt oraz transport zamówionego towaru.
– Konsekwentnie poszerzamy portfolio sklepów Bricomarché w Polsce. Uruchomienie trzech kolejnych sklepów w ostatnim czasie to dla nas duży sukces. Cieszymy się, że supermarkety naszej sieci są otwierane w nowych lokalizacjach, dzięki czemu mieszkańcy kolejnych miast mogą skorzystać z naszej oferty. Gwarantujemy im wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w korzystnej cenie, a także fachowe doradztwo naszych pracowników – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje – Kontynuujemy ekspansję sieci w całej Polsce i proponujemy przedsiębiorcom nowe formy współpracy. Informacje o różnych możliwościach dołączenia do Bricomarché przedstawimy na webinarze, który odbędzie się 10 grudnia, więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej Grupy Muszkieterów.
Powierzchnia handlowa sklepów Bricomarché wynosi średnio ponad 1700 m2. W zależności od lokalizacji przy sklepach znajdują się także ogrody zewnętrzne, wiaty budowlane oraz parkingi dla klientów. W sklepach można realizować płatności bonami Sodexo i Grupy Muszkieterów, a także kupować na raty.
Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności
Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.