Komunikaty PR

171 sklepów sieci Bricomarché w Polsce

2020-12-07  |  13:45
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci Bricomarché. Łącznie uruchomiła już 171 sklepów – najnowsze supermarkety zostały otwarte kolejno w Świnoujściu, Gostyninie oraz Bytowie. W każdym przypadku jest to pierwsza placówka sieci Bricomarché w mieście. Dzięki temu ich mieszkańcy zyskują nowe miejsca pracy, dodatkowe wpływy do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków, a także akcje społeczne organizowane przez Muszkieterów.

Na przełomie listopada i grudnia Bricomarché uruchomiło 3 nowe sklepy: 18.11 w Świnoujściu, 30.11 w Gostyninie, a 02.12 w Bytowie. Supermarkety sieci oferują około 25 tysięcy produktów z czterech głównych działów: majsterkowanie, budowlany, dekoracja i ogród. Dodatkowo w Gostyninie znajduje się dział z artykułami zoologicznymi. Muszkieterowie współpracują także z lokalnymi dostawcami – w bytowskim i gostynińskim Bricomarché można kupić od nich rośliny. Ponadto Grupa Muszkieterów oferuje klientom dodatkowe usługi – w zależności od lokalizacji są to np.: wycięcie otworów w zlewozmywakach, podcinanie drzwi, cięcie blatów i płyt oraz transport zamówionego towaru.

Konsekwentnie poszerzamy portfolio sklepów Bricomarché w Polsce. Uruchomienie trzech kolejnych sklepów w ostatnim czasie to dla nas duży sukces. Cieszymy się, że supermarkety naszej sieci są otwierane w nowych lokalizacjach, dzięki czemu mieszkańcy kolejnych miast mogą skorzystać z naszej oferty. Gwarantujemy im wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w korzystnej cenie, a także fachowe doradztwo naszych pracowników mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje  Kontynuujemy ekspansję sieci w całej Polsce i proponujemy przedsiębiorcom nowe formy współpracy. Informacje o różnych możliwościach dołączenia do Bricomarché przedstawimy na webinarze, który odbędzie się 10 grudnia, więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej Grupy Muszkieterów.

Powierzchnia handlowa sklepów Bricomarché wynosi średnio ponad 1700 m2. W zależności od lokalizacji przy sklepach znajdują się także ogrody zewnętrzne, wiaty budowlane oraz parkingi dla klientów. W sklepach można realizować płatności bonami Sodexo i Grupy Muszkieterów, a także kupować na raty.

Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.