Komunikaty PR

171 sklepów sieci Bricomarché w Polsce

2020-12-07  |  13:45
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci Bricomarché. Łącznie uruchomiła już 171 sklepów – najnowsze supermarkety zostały otwarte kolejno w Świnoujściu, Gostyninie oraz Bytowie. W każdym przypadku jest to pierwsza placówka sieci Bricomarché w mieście. Dzięki temu ich mieszkańcy zyskują nowe miejsca pracy, dodatkowe wpływy do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków, a także akcje społeczne organizowane przez Muszkieterów.

Na przełomie listopada i grudnia Bricomarché uruchomiło 3 nowe sklepy: 18.11 w Świnoujściu, 30.11 w Gostyninie, a 02.12 w Bytowie. Supermarkety sieci oferują około 25 tysięcy produktów z czterech głównych działów: majsterkowanie, budowlany, dekoracja i ogród. Dodatkowo w Gostyninie znajduje się dział z artykułami zoologicznymi. Muszkieterowie współpracują także z lokalnymi dostawcami – w bytowskim i gostynińskim Bricomarché można kupić od nich rośliny. Ponadto Grupa Muszkieterów oferuje klientom dodatkowe usługi – w zależności od lokalizacji są to np.: wycięcie otworów w zlewozmywakach, podcinanie drzwi, cięcie blatów i płyt oraz transport zamówionego towaru.

Konsekwentnie poszerzamy portfolio sklepów Bricomarché w Polsce. Uruchomienie trzech kolejnych sklepów w ostatnim czasie to dla nas duży sukces. Cieszymy się, że supermarkety naszej sieci są otwierane w nowych lokalizacjach, dzięki czemu mieszkańcy kolejnych miast mogą skorzystać z naszej oferty. Gwarantujemy im wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w korzystnej cenie, a także fachowe doradztwo naszych pracowników mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje  Kontynuujemy ekspansję sieci w całej Polsce i proponujemy przedsiębiorcom nowe formy współpracy. Informacje o różnych możliwościach dołączenia do Bricomarché przedstawimy na webinarze, który odbędzie się 10 grudnia, więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej Grupy Muszkieterów.

Powierzchnia handlowa sklepów Bricomarché wynosi średnio ponad 1700 m2. W zależności od lokalizacji przy sklepach znajdują się także ogrody zewnętrzne, wiaty budowlane oraz parkingi dla klientów. W sklepach można realizować płatności bonami Sodexo i Grupy Muszkieterów, a także kupować na raty.

Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.