20. edycja Targów Franczyza z partnerstwem strategicznym Żabki
Targi Franczyza to spotkanie przedstawicieli kilkuset firm franczyzowych z tysiącami osób zainteresowanych tym modelem biznesowym. Żabka Polska została Partnerem Strategicznym
20. edycji wydarzenia. Firma przygotowała specjalną ofertę dla uczestników Targów, którzy rozpoczną z nią biznes do końca br. Tegoroczna odsłona targów odbywa się w dniach 20-22 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
– Jesteśmy nowoczesną franczyzą, sprawdzonym już przez ponad 7400 przedsiębiorców modelem biznesowym. Przedsiębiorcy prowadzący z nami swoje sklepy w całej Polsce, w niełatwych gospodarczo czasach, jeszcze bardziej doceniają partnerstwo i kompleksową pomoc z naszej strony. Od momentu przystąpienia do Żabki mogą liczyć na pełne wsparcie, które nie kończy się z chwilą startu działalności, ale trwa przez cały okres współpracy. Kolejny raz wychodzimy z naszą ofertą blisko do osób zainteresowanych franczyzą. Targi są doskonałym narzędziem do budowania świadomości naszej marki i nawiązywania nowych cennych kontaktów biznesowych – podkreśla Damian Rybak, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w Żabka Polska.
Sieć jest obecna na targach ze stoiskiem, na którym można bezpośrednio porozmawiać z przedstawicielami firmy i franczyzobiorcami, również pochodzącymi z zagranicy. Reprezentanci sieci wezmą ponadto udział w konferencjach i panelach – w czwartek, 20 października, w godz. 12:30-13:00 w prelekcji „Nowoczesny i bezpieczny biznes z Żabką”, a w godz. 14:20-14:40 w „Spotkaniu z franczyzobiorczynią sklepu Żabka”. Uczestnictwo w spotkaniach z udziałem przedstawicieli Żabki to dla uczestników targów szansa na poznanie korzyści wynikających ze współpracy z siecią, a także kryteriów prowadzenia sklepu, również dla osób pochodzących spoza Polski. Na stoisku można również skosztować produktów marek własnych Żabki.
Ponadto dla przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z siecią, Żabka przygotowała atrakcyjny benefit, który dodatkowo wesprze ich w procesie przygotowania do otwarcia sklepu. Aby z niego skorzystać, muszą oni zostawić swoje dane kontaktowe oraz do końca br. otworzyć placówkę pod zielonym szyldem.
Targi Franczyza są największym tego typu wydarzeniem w Europie Środkowo-Wschodniej. Są niepowtarzalną okazją do spotkania przedstawicieli marek z potencjalnymi kandydatami na franczyzobiorców.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.