Komunikaty PR

20. edycja Targów Franczyza z partnerstwem strategicznym Żabki

2022-10-20  |  09:50
Biuro prasowe

Targi Franczyza to spotkanie przedstawicieli kilkuset firm franczyzowych z tysiącami osób zainteresowanych tym modelem biznesowym. Żabka Polska została Partnerem Strategicznym
20. edycji wydarzenia. Firma przygotowała specjalną ofertę dla uczestników Targów, którzy rozpoczną z nią biznes do końca br. Tegoroczna odsłona targów odbywa się w dniach 20-22 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Jesteśmy nowoczesną franczyzą, sprawdzonym już przez ponad 7400 przedsiębiorców modelem biznesowym. Przedsiębiorcy prowadzący z nami swoje sklepy w całej Polsce, w niełatwych gospodarczo czasach, jeszcze bardziej doceniają partnerstwo i kompleksową pomoc z naszej strony. Od momentu przystąpienia do Żabki mogą liczyć na pełne wsparcie, które nie kończy się z chwilą startu działalności, ale trwa przez cały okres współpracy. Kolejny raz wychodzimy z naszą ofertą blisko do osób zainteresowanych franczyzą. Targi są doskonałym narzędziem do budowania świadomości naszej marki i nawiązywania nowych cennych kontaktów biznesowych – podkreśla Damian Rybak, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w Żabka Polska.

Sieć jest obecna na targach ze stoiskiem, na którym można bezpośrednio porozmawiać z przedstawicielami firmy i franczyzobiorcami, również pochodzącymi z zagranicy. Reprezentanci sieci wezmą ponadto udział w konferencjach i panelach – w czwartek, 20 października, w godz. 12:30-13:00 w prelekcji „Nowoczesny i bezpieczny biznes z Żabką”, a w godz. 14:20-14:40 w „Spotkaniu z franczyzobiorczynią sklepu Żabka”. Uczestnictwo w spotkaniach z udziałem przedstawicieli Żabki to dla uczestników targów szansa na poznanie korzyści wynikających ze współpracy z siecią, a także kryteriów prowadzenia sklepu, również dla osób pochodzących spoza Polski. Na stoisku można również skosztować produktów marek własnych Żabki.

Ponadto dla przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z siecią, Żabka przygotowała atrakcyjny benefit, który dodatkowo wesprze ich w procesie przygotowania do otwarcia sklepu. Aby z niego skorzystać, muszą oni zostawić swoje dane kontaktowe oraz do końca br. otworzyć placówkę pod zielonym szyldem.

Targi Franczyza są największym tego typu wydarzeniem w Europie Środkowo-Wschodniej. Są niepowtarzalną okazją do spotkania przedstawicieli marek z potencjalnymi kandydatami na franczyzobiorców.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.