Komunikaty PR

25-lecie Lewiatana w Pruszkowie

2020-09-23  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

W ostatnich dniach sierpnia Lewiatan zlokalizowany przy ul. Kopernika 1 w Pruszkowie obchodził swój uroczysty jubileusz. Z okazji 25-lecia sklepu na okolicznych mieszkańców czekało mnóstwo atrakcji. Oprócz wielu korzystnych promocji klienci Lewiatana mogli zapoznać się z asortymentem uzupełnionym o nowe produkty pochodzące od lokalnych dostawców. 

 

28. sierpnia to dla mnie i mojej rodziny wyjątkowy dzień – otworzyliśmy nasz rodzinny biznes, który mamy przyjemność nieustannie rozwijać. Przez cały ten czas dokładaliśmy starań, by stworzyć miejsce, do którego klienci będą z chęcią wracać. Cieszę się, że już od 25 lat możemy pełnić rolę bliskiego sąsiada mieszkańców Pruszkowa. Niezmiennie będziemy dokładać wszelkich starań, by nadal rozwijać nasz sklep i możliwie jak najlepiej odpowiadać na potrzeby lokalnej społeczności – komentuje Jagoda Gwardecka, właścicielka Lewiatana w Pruszkowie.

 

Sklep w Pruszkowie jest kompleksowo przystosowany do standardów sieci Lewiatan. Placówka zlokalizowana przy ul. Kopernika oferuje bogaty asortyment produktów, takich jak świeże owoce i warzywa, mięsa, wędliny, nabiał i pieczywo, wyroby garmażeryjne oraz szeroki wybór artykułów marki własnej Lewiatan. W ofercie sklepu klienci znajdą także produkty pochodzące z najbliższej okolicy, m.in. swojskie wędliny produkowane bez użycia konserwantów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.