3 miliony złotych dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy od Żabki
Dzięki zaangażowaniu klientów i franczyzobiorców Żabki na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trafią 3 000 000 zł. Niemal jedna trzecia tej kwoty została zebrana dzięki użytkownikom żappki, którzy chętnie wymieniali na cegiełki charytatywne punkty lojalnościowe zbierane w czasie zakupów, czyli tzw. żappsy. Klienci, franczyzobiorcy, pracownicy sklepów i firmy mogli przekazać datki także za pomocą e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci, wrzucając gotówkę do charakterystycznych kolorowych puszek WOŚP, a także za pośrednictwem płatności kartą.
– Żabka od wielu lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i bierze aktywny udział w zbiórkach w ramach Finału akcji. W tym roku, z uwagi na pandemię koronawirusa, szukaliśmy skutecznych i bezpiecznych metod, by klienci wszystkich spośród blisko 7000 sklepów naszej sieci mogli wesprzeć Fundację. Nasi klienci, franczyzobiorcy i pracownicy po raz kolejny nas nie zawiedli. To dzięki ich zaangażowaniu i hojności, nawet w tym trudnym pandemicznym czasie, możemy wspierać inicjatywę, która porusza serca milionów ludzi nie tylko w kraju, ale i na całym świecie. W imieniu Żabki serdecznie im dziękuję – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
Na 3 000 000 zł, które trafią na konto WOŚP, złożyły się datki wrzucone do ustawionych w sklepach Żabka kolorowych puszek WOŚP oraz kwoty przekazane dzięki płatności kartą – w sumie to ponad 2 000 000 zł. Kolejne blisko 700 000 zł dołożyli użytkownicy żappki, wymieniając żappsy na cegiełki charytatywne. Zebraną kwotę „zaokrągliły” dodatkowe środki od Żabki, czyli około 300 000 zł.
29. Finał WOŚP odbył się 31 stycznia 2021 r. Celem tegorocznej zbiórki było wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. WOŚP nie jest pierwszą akcją, angażującą w działalność charytatywną użytkowników żappki. W zainaugurowaną przez sieć na początku kwietnia ub. r. akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych szpitali włączyło się ponad 248 tys. użytkowników aplikacji mobilnej Żabki. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł. Przekazane placówkom medycznym środki zostały przez nie rozdysponowane na zakup sprzętu medycznego do leczenia pacjentów z COVID-19.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.