3 miliony złotych dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy od Żabki
Dzięki zaangażowaniu klientów i franczyzobiorców Żabki na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trafią 3 000 000 zł. Niemal jedna trzecia tej kwoty została zebrana dzięki użytkownikom żappki, którzy chętnie wymieniali na cegiełki charytatywne punkty lojalnościowe zbierane w czasie zakupów, czyli tzw. żappsy. Klienci, franczyzobiorcy, pracownicy sklepów i firmy mogli przekazać datki także za pomocą e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci, wrzucając gotówkę do charakterystycznych kolorowych puszek WOŚP, a także za pośrednictwem płatności kartą.
– Żabka od wielu lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i bierze aktywny udział w zbiórkach w ramach Finału akcji. W tym roku, z uwagi na pandemię koronawirusa, szukaliśmy skutecznych i bezpiecznych metod, by klienci wszystkich spośród blisko 7000 sklepów naszej sieci mogli wesprzeć Fundację. Nasi klienci, franczyzobiorcy i pracownicy po raz kolejny nas nie zawiedli. To dzięki ich zaangażowaniu i hojności, nawet w tym trudnym pandemicznym czasie, możemy wspierać inicjatywę, która porusza serca milionów ludzi nie tylko w kraju, ale i na całym świecie. W imieniu Żabki serdecznie im dziękuję – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
Na 3 000 000 zł, które trafią na konto WOŚP, złożyły się datki wrzucone do ustawionych w sklepach Żabka kolorowych puszek WOŚP oraz kwoty przekazane dzięki płatności kartą – w sumie to ponad 2 000 000 zł. Kolejne blisko 700 000 zł dołożyli użytkownicy żappki, wymieniając żappsy na cegiełki charytatywne. Zebraną kwotę „zaokrągliły” dodatkowe środki od Żabki, czyli około 300 000 zł.
29. Finał WOŚP odbył się 31 stycznia 2021 r. Celem tegorocznej zbiórki było wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. WOŚP nie jest pierwszą akcją, angażującą w działalność charytatywną użytkowników żappki. W zainaugurowaną przez sieć na początku kwietnia ub. r. akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych szpitali włączyło się ponad 248 tys. użytkowników aplikacji mobilnej Żabki. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł. Przekazane placówkom medycznym środki zostały przez nie rozdysponowane na zakup sprzętu medycznego do leczenia pacjentów z COVID-19.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.