387 500 zł dla organizacji charytatywnych od Fundacji TK Maxx i Homesense
W 2020 roku Fundacja TK Maxx i Homesense przekazała 387 500 zł polskim organizacjom charytatywnym. Wsparcie było możliwe dzięki inicjatywie pracowników sklepów TK Maxx, którzy znając potrzeby regionalnych organizacji zgłosili je do otrzymania pomocy w ramach Funduszu Community Fund działającego na rzecz społeczności lokalnych. Tegoroczna pomoc finansowa trafiła do ponad 150 podmiotów w całej Polsce.
Fundacja TK Maxx i Homesense od ponad 5 lat pomaga wybranym organizacjom charytatywnym w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a od 2019 roku działa również w Polsce. W ramach programu Community Fund tegoroczna pomoc finansowa trafi do ponad 150 regionalnych organizacji w całej Polsce. Łączna kwota przekazanego dofinansowania w ramach Funduszu ma wynieść aż 387 500 zł. Zaangażowanie Fundacji TK Maxx jest możliwe dzięki pracownikom TK Maxx, którzy znając potrzeby regionalnych organizacji charytatywnych, zgłaszają wybrane organizacje do otrzymania pomocy w ramach Funduszu na rzecz społeczności lokalnych o nazwie Community Fund.
Wsparcie Fundacji COR INFANTIS było możliwe dzięki inicjatywie Adrianny Osior, która od dwóch lat pracuje jako sprzedawca w lubelskim TK Maxx w CH Skende Shopping.
– Koleżanka opowiedziała mi historię urodzonej z licznymi wadami serca małej Marysi, której pomaga lubelska Fundacja COR INFANTIS. Byłam niezwykle poruszona i jednocześnie bardzo chciałam wesprzeć zbiórkę funduszy na rzecz Marysi. Gdy usłyszałam, że pracownicy TK Maxx mogą zgłosić regionalne ośrodki charytatywne do programu Community Fund i dzięki temu wesprzeć te organizacje finansowe, nie wahałam się ani chwili. Bardzo się cieszę, że mój wniosek został pozytywnie rozpatrzony przez firmę i że fundacja TK Maxx i Homesense przekaże dofinansowanie dla Cor Infantis na rzecz Marysi – komentuje Adrianna Osior
TK Maxx od lat angażuje się w pomoc lokalnym społecznościom – od 2014 roku marka jest strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, który od lat pomaga dzieciom kształtować poczucie własnej wartości i rozwijać ich mocne strony, tak by mogły z sukcesem realizować swoje marzenia. TK Maxx współpracuje także z Polskim Czerwonym Krzyżem w walce ze skutkami Covid-19, a także regularnie pomaga lokalnym organizacjom charytatywnym.
O TK Maxx:
TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach.
W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, a spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. Więcej informacji o TK Maxx: www.tkmaxx.pl
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.