50 zł za koszulkę = 50 zł dla domu dziecka - #DreamTIM dla Dzieciaków trwa!

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
1 czerwca 2021 r., w Dniu Dziecka, na platformie e-commerce TIM.pl wystartowała sprzedaż koszulek charytatywnych akcji #DreamTIM dla Dzieciaków. Całkowity przychód z ich sprzedaży trafi do 17 domów dziecka z całej Polski. Koszulki będą dostępne do końca czerwca 2021 r. lub do wyczerpania zapasów. Równolegle TIM rozwija dziecięcą kreatywność – trwa bowiem konkurs plastyczno-multimedialny dla podopiecznych tych placówek.
W 2020 r. podczas bożonarodzeniowej akcji TIM Mikołajów klienci wskazali 17 lokalnych fundacji i organizacji, do których trafiło 221 000 zł od TIM-u i jego dostawców. Wiosną 2021 r., w ramach #DreamTIM dla Dzieciaków, TIM postanowił zaprosić kupujących na TIM.pl do jeszcze większego zaangażowania – finansowego. 50 zł netto wydane na charytatywną koszulkę to 50 zł, które trafi do domu dziecka w jednym z 17 regionów, w których działają biura handlowe TIM-u. TIM SA pokrywa bowiem 100% kosztów wytworzenia t-shirtów. Lista placówek dostępna jest na https://www.tim.pl/dreamtim-dla-dzieciakow/.
Drugą częścią akcji jest konkurs z nagrodami dla podopiecznych tych 17 domów dziecka. Zadaniem jest przygotowanie pracy w dowolnej formie na jeden z trzech tematów:
- Elektryk – znaczy władca prądu
- Odnawialne źródła energii – co to znaczy?
- Jak będzie wyglądał świat w najbliższej przyszłości?
Wdrożona w 2019 roku strategia odpowiedzianego biznesu TIM pro ukierunkowana jest na wspieranie lokalnych społeczności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży. Pracownicy TIM-u w ramach wolontariatu pracowniczego (przed wybuchem pandemii) pomagali w remoncie placówek szkolnych i przedszkolnych, zaś wsparcie z kolejnych edycji programu grantowego TIM-u w bardzo dużej części trafiło do dziecięcych i młodzieżowych drużyn sportowych, domów dziecka, hospicjów dziecięcych i fundacji działających na rzecz młodych.
– Wiemy, że jako duża firma możemy zrobić wiele dla otaczającego nas świata. Pomaganie jest częścią naszej kultury organizacyjnego od niemal trzydziestu pięciu lat. Od ponad dwóch lat nasze zaangażowanie społeczne planujemy i realizujemy w sposób strategiczny – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Jesteśmy świadomi, że włączając w te przedsięwzięcia nie tylko pracowników TIM-u, ale i naszych klientów, dostawców i innych partnerów biznesowych możemy po prostu zrobić o wiele więcej. Stąd najpierw idea bożonarodzeniowego TIM-u Mikołajów, a teraz akcji #DreamTIM dla Dzieciaków – dodaje Krzysztof Folta.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.