500 punktów na start mobilnej przygody z PAYBACK. Ruszyła Akcja Aplikacja!
2 listopada ruszyła nowa akcja Programu PAYBACK. Każdy uczestnik Programu, który do tej pory nie korzystał z mobilnej aplikacji PAYBACK, będzie mógł zgarnąć na swoje konto 500 punktów.
W trakcie trwania akcji wystarczy tylko zainstalować aplikację i aktywować specjalny kupon, by zyskać dodatkowe punkty. Warunek jest jeden: trzeba zrobić to po raz pierwszy. Ten „mobilny debiut” zostanie uhonorowany nagrodą w postaci 500 punktów PAYBACK. Będzie je można wykorzystać zarówno podczas zakupów u Partnerów Programu, jak też wymienić na nagrody dostępne na stronie PAYBACK.pl
500 punktów to świetna okazja do tego, by jeszcze więcej uczestników mogło poznać aplikację PAYBACK. – Dzięki niej możemy nie tylko szybciej zbierać punkty, ale też na bieżąco kontrolować stan naszego konta i sprawdzać aktualne promocje. Znajdziemy tu również mapę wskazującą najbliższe placówki Partnerów, u których możemy wymienić zgromadzone punkty na zakupy. Warto przy tym wspomnieć, że karta w aplikacji może w pełni zastąpić tradycyjną plastikową – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu w PAYBACK Polska.
Akcja Aplikacja skierowana jest nie tylko do tych uczestników Programu, którzy jeszcze z aplikacji PAYBACK nie korzystali, ale również do jej wiernych użytkowników. Z myślą o nich właśnie zostały przygotowane wyjątkowe, atrakcyjne oferty.
Szczegółowy regulamin Akcji Aplikacji dostępny jest na stronie www.payback.pl/superoferty.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.