500 punktów na start mobilnej przygody z PAYBACK. Ruszyła Akcja Aplikacja!
2 listopada ruszyła nowa akcja Programu PAYBACK. Każdy uczestnik Programu, który do tej pory nie korzystał z mobilnej aplikacji PAYBACK, będzie mógł zgarnąć na swoje konto 500 punktów.
W trakcie trwania akcji wystarczy tylko zainstalować aplikację i aktywować specjalny kupon, by zyskać dodatkowe punkty. Warunek jest jeden: trzeba zrobić to po raz pierwszy. Ten „mobilny debiut” zostanie uhonorowany nagrodą w postaci 500 punktów PAYBACK. Będzie je można wykorzystać zarówno podczas zakupów u Partnerów Programu, jak też wymienić na nagrody dostępne na stronie PAYBACK.pl
500 punktów to świetna okazja do tego, by jeszcze więcej uczestników mogło poznać aplikację PAYBACK. – Dzięki niej możemy nie tylko szybciej zbierać punkty, ale też na bieżąco kontrolować stan naszego konta i sprawdzać aktualne promocje. Znajdziemy tu również mapę wskazującą najbliższe placówki Partnerów, u których możemy wymienić zgromadzone punkty na zakupy. Warto przy tym wspomnieć, że karta w aplikacji może w pełni zastąpić tradycyjną plastikową – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu w PAYBACK Polska.
Akcja Aplikacja skierowana jest nie tylko do tych uczestników Programu, którzy jeszcze z aplikacji PAYBACK nie korzystali, ale również do jej wiernych użytkowników. Z myślą o nich właśnie zostały przygotowane wyjątkowe, atrakcyjne oferty.
Szczegółowy regulamin Akcji Aplikacji dostępny jest na stronie www.payback.pl/superoferty.
Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie
– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Transport
Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy
W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.