5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markę

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Centrum Handlowe Osowa w poprzednim roku wzbogaciło się o kilka znanych, międzynarodowych marek. W 2020 rok weszło z impetem, otwierając sklep 5-10-15. z ofertą dla najmłodszych. Jest to drugi sklep otwarty w Trójmieście i zajmuje on powierzchnię 77,5 mkw. Marka od ponad 25 lat oferuje odzież dziecięcą – obecnie posiada ponad 220 sklepów w całej Polsce, tym samym będąc w czołówce placówek zaopatrzając najmłodszych do 12 roku życia. Ich oferta zawiera ubrania dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych, szczególnie dbając o ich komfort i dobry styl od najmłodszych lat.
„Sieć sklepów partnerskich 5-10-15. rozwija się konsekwentnie i w obecnie liczy sobie ponad 220 jednostek. Dzięki modelowi franczyzowemu rozpoczynamy działalność w nowych lokalizacjach, a otwarcie kolejnego sklepu w Trójmieście to z pewnością duży krok dla całej marki” – mówi Michał Popowicz, właściciel salonu.
W 5-10-15. znajdują się ubrania zarówno na co dzień, sportowe, jak i na wyjątkowe okazje. Centrum Handlowe Osowa dba o propozycje również dla najmłodszych klientów. Między innymi przez proponowanie atrakcji na terenie CH Osowa takie jak elektryczne bujaki w różnych wariantach, sklep meblowy Meblik z ofertą wyłącznie dla najmłodszych, profesjonalny salon zajmujący się rowerami dostosowanymi dla dzieci szprychy.com, a także dziecięcą ofertę modową dostępną w H&M, Szachownicy oraz Pepco. Centrum organizuje także wiele wydarzeń skierowanych wyłącznie do maluchów poszerzając tym samym grono swoich klientów.
Tylko w ostatnich kilku miesiącach CH Osowa powiększyło się m.in. o największy salon Pepco w Trójmieście, oddział GoSport czy sklep Triumph. Centrum stawia na aktywizację swoich klientów w każdym wieku oraz zdobywają nowych, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom organizując wiele eventów czy warsztatów, od beauty po kulinarne.
„Świat dziecka jest wesoły, beztroski oraz pełen marzeń. Marka 5-10-15. dba o swoich najmłodszych klientów poprzez wybór najlepszych i najwygodniejszych materiałów. Podobnie jak my, wraz z zarządcą, spółką APSYS, staramy się zagwarantować dzieciom maksimum zadowolenia. Marka jest doceniana przez rodziców w całej Polsce, dlatego cieszymy się, że nasza oferta została urozmaicona o kolejny sklep skierowany bezpośrednio do dzieci” – mówi Justyna Siemińska, dyrektor CH Osowa.
www.chosowa.pl

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.