5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markę
Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Centrum Handlowe Osowa w poprzednim roku wzbogaciło się o kilka znanych, międzynarodowych marek. W 2020 rok weszło z impetem, otwierając sklep 5-10-15. z ofertą dla najmłodszych. Jest to drugi sklep otwarty w Trójmieście i zajmuje on powierzchnię 77,5 mkw. Marka od ponad 25 lat oferuje odzież dziecięcą – obecnie posiada ponad 220 sklepów w całej Polsce, tym samym będąc w czołówce placówek zaopatrzając najmłodszych do 12 roku życia. Ich oferta zawiera ubrania dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych, szczególnie dbając o ich komfort i dobry styl od najmłodszych lat.
„Sieć sklepów partnerskich 5-10-15. rozwija się konsekwentnie i w obecnie liczy sobie ponad 220 jednostek. Dzięki modelowi franczyzowemu rozpoczynamy działalność w nowych lokalizacjach, a otwarcie kolejnego sklepu w Trójmieście to z pewnością duży krok dla całej marki” – mówi Michał Popowicz, właściciel salonu.
W 5-10-15. znajdują się ubrania zarówno na co dzień, sportowe, jak i na wyjątkowe okazje. Centrum Handlowe Osowa dba o propozycje również dla najmłodszych klientów. Między innymi przez proponowanie atrakcji na terenie CH Osowa takie jak elektryczne bujaki w różnych wariantach, sklep meblowy Meblik z ofertą wyłącznie dla najmłodszych, profesjonalny salon zajmujący się rowerami dostosowanymi dla dzieci szprychy.com, a także dziecięcą ofertę modową dostępną w H&M, Szachownicy oraz Pepco. Centrum organizuje także wiele wydarzeń skierowanych wyłącznie do maluchów poszerzając tym samym grono swoich klientów.
Tylko w ostatnich kilku miesiącach CH Osowa powiększyło się m.in. o największy salon Pepco w Trójmieście, oddział GoSport czy sklep Triumph. Centrum stawia na aktywizację swoich klientów w każdym wieku oraz zdobywają nowych, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom organizując wiele eventów czy warsztatów, od beauty po kulinarne.
„Świat dziecka jest wesoły, beztroski oraz pełen marzeń. Marka 5-10-15. dba o swoich najmłodszych klientów poprzez wybór najlepszych i najwygodniejszych materiałów. Podobnie jak my, wraz z zarządcą, spółką APSYS, staramy się zagwarantować dzieciom maksimum zadowolenia. Marka jest doceniana przez rodziców w całej Polsce, dlatego cieszymy się, że nasza oferta została urozmaicona o kolejny sklep skierowany bezpośrednio do dzieci” – mówi Justyna Siemińska, dyrektor CH Osowa.
www.chosowa.pl
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.