Komunikaty PR

5-krotne przyspieszenie pakowania - to możliwe!

2020-12-07  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com

Ma to związek z pandemią i obostrzeniami w handlu, co przed sprzedawcami i firmami logistycznymi postawiło nowe wyzwania. Rozwiązania, które pomagają zwiększyć wydajność w e-commerce dostarcza firma Silny&Salamon. Oferowana przez nią maszyna, Autobag 850S, aż 5-krotnie zwiększyła efektywność pakowania u światowego lidera sprzedaży licencjonowanych produktów dla fanów klubów sportowych, Fanatics International Ltd. usprawniając procesy logistyczne i obsługę klientów. Już wkrótce, dostarczone przez gdyńską firmę urządzenia, przyspieszą pakowanie w jednej z największych sieci detalicznych RTV i AGD w Polsce.

Efektywność i automatyzacja pakowania przekłada się na zwiększenie wydajności procesów logistycznych. Jest to możliwe dzięki maszynom Autobag, światowego lidera - Automated Packaging Systems, którego wyłącznym dystrybutorem jest firma Silny&Salamon. Co ważne, przed decyzją o zakupie maszyny, klient może ją nieodpłatnie przetestować w rzeczywistym środowisku pracy.

Najlepsza jakość

O zaletach urządzeń przekonała się brytyjska firma Fanatics International, która, usprawniła proces pakowania zamówień, rozwiązała problem z dostępną przestrzenią do pakowania i uniknęła pracy w trybie całodobowym 24/7.

– Firma zautomatyzowała i usprawniła procesy sprzedaży wysyłkowej, osiągając wynik z 45-50 zamówień pakowanych ręcznie, do 200-250 opakowań na godzinę. Fanatics w czasie sezonu świątecznego musi spakować około 28 tys. przesyłek dziennie, tak więc optymalizacja tego procesu stanowiła jedyną drogę do usprawnienia procesu wysyłek – mówi Karol Szostak z firmy Silny&Salamon.

Zdecydowano się więc na maszyny Autobag 850S, wyposażone w nową technologię, która automatycznie otwiera i zamyka torbę wysyłkową, umożliwiając pracownikom szybsze pakowanie zamówień. Torby mogą mieć szerokość do 550 mm, a wbudowana drukarka termotransferowa, pracująca w systemie next-bag-out, daje możliwość nanoszenia zmiennego nadruku na każdym worku, bezpośrednio przed jego napełnieniem, co wyeliminowało dodatkowy proces drukowania etykiet adresowych, a więc i ryzyko błędów.

Fanatics, wybierając maszynę, kierował się także koniecznością oszczędności miejsca. Urządzenia są niewielkie, na kółkach, dzięki czemu można wygodne dopasować przestrzeń roboczą do bieżących potrzeb. Podsumowując, 8 stanowisk pakowania ręcznego zamieniono na 4 maszyny, które ponad 5-krotnie zwiększyły wydajność i zapobiegły całodobowej pracy zespołu.

Specjaliści w optymalizacji pakowania

Firma Silny&Salamon dysponuje 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań, zwiększających bezpieczeństwo w transporcie i logistyce, oraz w automatyzacji procesów pakowania w wielu branżach. Autobag 850S to jedno z urządzeń w ofercie firmy, które obok takich cech, jak niewielki rozmiar czy możliwość łatwej zmiany worka na inny typ, na tym samym urządzeniu, sprawiają, że maszyny są łatwo adaptowalne do potrzeb użytkownika. Urządzenia do pakowania w gotowe worki na rolce sprawdzą się m.in. w branży e-commerce, meblarskiej, przemyśle elektrotechnicznym czy farmaceutycznym. Ofertę dopełniają urządzenia do liczenia i ważenia drobnych elementów z dużą dokładnością i oryginalne, personalizowane, worki na rolce. W wirtualnym showroomie na stronie www.pakowanie.biz można zapoznać się z działaniem poszczególnych maszyn.

* * *

O firmie

Silny&Salamon Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1989 roku jako mała rodzinna firma handlowa, której celem było wprowadzenie nowoczesnych sposobów pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów. Dziś to sprawdzony partner w biznesie, zapewniający skuteczne rozwiązania w transporcie, logistyce i procesach produkcyjnych. Wielu klientów jest związanych z firmą ciągłą współpracą od wielu lat, należą do nich m.in.: Deftrans, Molex, Turck Automation, Fischer Automotive, Phoenix Contact, TE Connectivity czy Neuca.

Więcej informacji o firmie znajduje się na www.pakowanie.biz oraz na profilu LinkedIn: Silny & Salamon - wyłączny dystrybutor APS Autobag.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki Biuro prasowe
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci
Handel Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
2024-05-14 | 13:50

Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”

W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc1. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.