5-krotne przyspieszenie pakowania - to możliwe!
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Ma to związek z pandemią i obostrzeniami w handlu, co przed sprzedawcami i firmami logistycznymi postawiło nowe wyzwania. Rozwiązania, które pomagają zwiększyć wydajność w e-commerce dostarcza firma Silny&Salamon. Oferowana przez nią maszyna, Autobag 850S, aż 5-krotnie zwiększyła efektywność pakowania u światowego lidera sprzedaży licencjonowanych produktów dla fanów klubów sportowych, Fanatics International Ltd. usprawniając procesy logistyczne i obsługę klientów. Już wkrótce, dostarczone przez gdyńską firmę urządzenia, przyspieszą pakowanie w jednej z największych sieci detalicznych RTV i AGD w Polsce.
Efektywność i automatyzacja pakowania przekłada się na zwiększenie wydajności procesów logistycznych. Jest to możliwe dzięki maszynom Autobag, światowego lidera - Automated Packaging Systems, którego wyłącznym dystrybutorem jest firma Silny&Salamon. Co ważne, przed decyzją o zakupie maszyny, klient może ją nieodpłatnie przetestować w rzeczywistym środowisku pracy.
Najlepsza jakość
O zaletach urządzeń przekonała się brytyjska firma Fanatics International, która, usprawniła proces pakowania zamówień, rozwiązała problem z dostępną przestrzenią do pakowania i uniknęła pracy w trybie całodobowym 24/7.
– Firma zautomatyzowała i usprawniła procesy sprzedaży wysyłkowej, osiągając wynik z 45-50 zamówień pakowanych ręcznie, do 200-250 opakowań na godzinę. Fanatics w czasie sezonu świątecznego musi spakować około 28 tys. przesyłek dziennie, tak więc optymalizacja tego procesu stanowiła jedyną drogę do usprawnienia procesu wysyłek – mówi Karol Szostak z firmy Silny&Salamon.
Zdecydowano się więc na maszyny Autobag 850S, wyposażone w nową technologię, która automatycznie otwiera i zamyka torbę wysyłkową, umożliwiając pracownikom szybsze pakowanie zamówień. Torby mogą mieć szerokość do 550 mm, a wbudowana drukarka termotransferowa, pracująca w systemie next-bag-out, daje możliwość nanoszenia zmiennego nadruku na każdym worku, bezpośrednio przed jego napełnieniem, co wyeliminowało dodatkowy proces drukowania etykiet adresowych, a więc i ryzyko błędów.
Fanatics, wybierając maszynę, kierował się także koniecznością oszczędności miejsca. Urządzenia są niewielkie, na kółkach, dzięki czemu można wygodne dopasować przestrzeń roboczą do bieżących potrzeb. Podsumowując, 8 stanowisk pakowania ręcznego zamieniono na 4 maszyny, które ponad 5-krotnie zwiększyły wydajność i zapobiegły całodobowej pracy zespołu.
Specjaliści w optymalizacji pakowania
Firma Silny&Salamon dysponuje 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań, zwiększających bezpieczeństwo w transporcie i logistyce, oraz w automatyzacji procesów pakowania w wielu branżach. Autobag 850S to jedno z urządzeń w ofercie firmy, które obok takich cech, jak niewielki rozmiar czy możliwość łatwej zmiany worka na inny typ, na tym samym urządzeniu, sprawiają, że maszyny są łatwo adaptowalne do potrzeb użytkownika. Urządzenia do pakowania w gotowe worki na rolce sprawdzą się m.in. w branży e-commerce, meblarskiej, przemyśle elektrotechnicznym czy farmaceutycznym. Ofertę dopełniają urządzenia do liczenia i ważenia drobnych elementów z dużą dokładnością i oryginalne, personalizowane, worki na rolce. W wirtualnym showroomie na stronie www.pakowanie.biz można zapoznać się z działaniem poszczególnych maszyn.
* * *
O firmie
Silny&Salamon Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1989 roku jako mała rodzinna firma handlowa, której celem było wprowadzenie nowoczesnych sposobów pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów. Dziś to sprawdzony partner w biznesie, zapewniający skuteczne rozwiązania w transporcie, logistyce i procesach produkcyjnych. Wielu klientów jest związanych z firmą ciągłą współpracą od wielu lat, należą do nich m.in.: Deftrans, Molex, Turck Automation, Fischer Automotive, Phoenix Contact, TE Connectivity czy Neuca.
Więcej informacji o firmie znajduje się na www.pakowanie.biz oraz na profilu LinkedIn: Silny & Salamon - wyłączny dystrybutor APS Autobag.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.