Komunikaty PR

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

2022-08-09  |  13:15
Biuro prasowe

W czasie tegorocznych wakacji Żabka uruchomiła 90 sklepów sezonowych, z których większość działa w miejscowościach nadmorskich. W tym roku sezonowe Żabki po raz pierwszy powstały w nadbałtyckich wsiach: Trzęsaczu, Bobolinie oraz Dąbkach (wszystkie woj. zachodniopomorskie) oraz nad zalewami: Siemianówka w Nowej Łuce (woj. podlaskie) i Sielpia w Sielpi Wielkiej (woj. świętokrzyskie). Sklepy w tym koncepcie funkcjonują także nad jeziorami, np. Mikołajskim w Mikołajkach (woj. warmińsko-mazurskie) czy Białym w Okunince (woj. lubelskie). Są to zarówno placówki stacjonarne, jak i te zlokalizowane w specjalnie postawionych pawilonach. Stanowią one nie tylko wygodę dla turystów, dając im stały dostęp do oferowanych przez sieć produktów i usług, ale również możliwość dodatkowego rozwoju i przychodu dla franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach.

Pierwsze modułowe sklepy sezonowe Żabki powstały w 2016 roku nad morzem – w Międzywodziu i Międzyzdrojach. Od początku są one bardzo dobrze postrzegane przez klientów i współpracujących z siecią franczyzobiorców, dlatego co roku Żabka rozwija ten koncept – w tym roku uruchamiając aż 26 modułowych sklepów sezonowych oraz 64 placówki stacjonarne, również działające sezonowo. Większość z nich znaleźć można w miejscowościach letniskowych nad Bałtykiem.

Modułowe placówki to komfortowe i bezpieczne punkty handlowe, w pełni klimatyzowane, dzięki czemu nasi klienci – w drodze na plażę czy podczas spaceru – mogą zrobić w nich codzienne, szybkie zakupy. W trosce o ich wygodę w sklepach sezonowych zwiększyliśmy także liczbę dostaw – są one realizowane codziennie, 7 dni w tygodniu, a w niektórych lokalizacjach nawet dwa razy dziennie. W części lokalizacji zwiększyliśmy także liczbę kas oraz uruchomiliśmy dodatkowe kasy mobilne – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska.

Coraz więcej sezonowych Żabek nad jeziorami i zalewami

Sieć rozwija koncept, otwierając kolejne placówki sezonowe także nad jeziorami – działają one w miejscowościach Jedwabno, Mikołajki, Ruciane Nida (wszystkie w woj. warmińsko-mazurskim) oraz Okuninka i Zwierzyniec (obie w woj. lubelskim). W tym roku sezonowe Żabki po raz pierwszy zawitały także do miejscowości położonych nad zalewami. Znaleźć je można w Sielpi Wielkiej nad zalewem Sielpia (woj. świętokrzyskie) oraz w Nowej Łuce nad zalewem Siemianówka (woj. podlaskie). Chcąc być jak najbliżej klientów, także podczas wakacji, sieć Żabka nieustannie poszukuje kolejnych, atrakcyjnych lokalizacji.

Prowadzenie sezonowej Żabki w miejscowości letniskowo-turystycznej to dla mnie zupełnie nowe, ale bardzo ciekawe wyzwanie. Nad zalewem Siemianówka rozkwita ostatnio agroturystyka, więc w sklepie w Nowej Łuce mamy wielu klientów – młodzież, rodziny z dziećmi, osoby starsze. Wszyscy bardzo się cieszą, że dzięki Żabce wreszcie mają na miejscu sklep, w którym mogą znaleźć wszystko, co niezbędne w trakcie wakacyjnego wypoczynku. Lokalizacja przy samej plaży jest atrakcyjna także dla pracowników sklepu, którzy po swojej zmianie mogą skorzystać z odpoczynku nad wodą – mówi Anna Miłek, franczyzobiorczyni prowadząca sklep sezonowy w Nowej Łuce.

Wygoda dla wczasowiczów, dodatkowa szansa dla franczyzobiorców

Sklepy sezonowe to nie tylko wygoda dla turystów w codziennych zakupach spożywczych w czasie urlopu, ale także możliwość dodatkowego rozwoju i przychodu dla współpracujących z siecią franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach w regionie. Co więcej, łącznie 13 sklepów, które były sklepami sezonowymi, jest obecnie sklepami stałymi. Są wśród nich m.in. placówki w Charzykowach, Dziwnówku, Mielnie, Niechorzu czy Rewalu. Dzięki temu klienci nadal mają dostęp do oferowanych przez Żabkę produktów i usług, a franczyzobiorcy mogą dalej rozwijać swój biznes z Żabką.

Jako sieć, Żabka zapewnia prowadzącym sklepy sezonowe franczyzobiorcom pawilon wraz z całym wyposażeniem i umożliwia prowadzenie takiego punktu zgodnie ze standardami sieci. Franczyzobiorcy, jako niezależni przedsiębiorcy, samodzielnie podejmują decyzje dotyczące zatrudnienia pracowników, w tym rekrutacji oraz ewentualnych benefitów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.