Action liczy już 3000 pracowników w Polsce i zatrudni kolejnych
Action, najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie, zatrudnia w Polsce już 3000 pracowników. Sieć obecna jest w naszym kraju od 2017 roku i ma już 219 sklepów, umożliwiając dostęp do szerokiej oferty różnorodnych produktów w najniższych cenach mieszkańcom 176 miast. Firma planuje kontynuować dynamiczny rozwój w Polsce i utrzymać roczny wzrost zatrudnienia na poziomie ok. 1000 pracowników.
Action jest obecne w 10 krajach, zapewniając klientom stale zmieniającą się ofertę około 6000 produktów z takich kategorii jak dekoracje, zabawki, artykuły papiernicze, odzież i wiele innych. Pierwszy sklep marki w Polsce został otwarty w 2017 roku w Lesznie.
W sumie Action liczy obecnie 3000 pracowników w Polsce. Przekroczenie tego progu nastąpiło wraz z uruchomieniem najnowszego sklepu marki, oficjalnie otwartego w sobotę 24 września w Łodzi, przy ulicy Łagiewnickiej 54. Do każdego nowego sklepu Action zatrudnia 12 osób - od kierownika po asystenta sklepu. Firma posiada również polską centralę i prowadzi dwa Centra Dystrybucyjne w naszym kraju.
"Jesteśmy bardzo dumni, że możemy powitać Dominikę, naszego 3000. pracownika. To wydarzenie podkreśla dynamikę rozwoju Action w Polsce, gdzie zatrudniamy obecnie około 1000 osób rocznie” - mówi Piotr Machowski, HR Manager marki w Polsce. "Na wszystkich stanowiskach, które obsadzamy - od pracowników sklepów, po specjalistę ds. łańcucha dostaw czy menadżera projektów - wszyscy dzielimy wartości Action. Są nimi orientacja na klienta, praca zespołowa, prostota, dyscyplina, świadomość kosztów i szacunek. To podstawa naszego sukcesu i fundament interakcji wewnątrz zespołu, a także kontaktów z naszymi klientami i partnerami biznesowymi" - dodaje.
Zaangażowanie firmy Action w tworzenie wyjątkowego miejsca pracy opiera się na zatrudnianiu osób podzielających wartości marki, a także na rozwoju kariery zawodowej obecnych pracowników. Jeszcze w tym roku firma spodziewa się awansu ponad 200 pracowników w Polsce. Action chce także przyciągnąć młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy i szukają przyjaznego miejsca na rozpoczęcie swojej ścieżki kariery w przyjaznym środowisku marki.
"Umożliwianie naszym współpracownikom rozwoju wspólnie z marką to ważna część naszego sukcesu. Jesteśmy przekonani, że awanse wewnętrzne są motorem zaangażowania, długoletniej współpracy i dużym atutem Action już podczas samej rekrutacji. Są one również kluczem do zachowania naszego DNA marki przy tak szybkim rozwoju. Dynamiczny wzrost pozwala nam oferować wiele awansów, ale też możliwości mobilności wewnętrznej. Przykładem takiej ścieżki rozwoju jest jeden z naszych Dyrektorów Regionalnych, który współpracę z nami rozpoczynał jako pracownik pierwszego sklepu Action w Polce” - wyjaśnia Piotr Machowski. "Takich historii nie brakuje w obecnym zespole, jak również wśród pracowników, którzy są z nami od samego początku obecności Action w kraju. Gdziekolwiek znajdują się nasi współpracownicy, ludzie tworzący Action są kluczem do naszego sukcesu. To ich zaangażowanie i energia pozwalają nam spełniać nasze ambicje."
-----------------------------
O Action
Action to najszybciej rozwijający się w Europie dyskont niespożywczy, zapewniający stale zmieniającą się, różnorodną ofertę około 6000 produktów w ponad 2100 sklepach, ponad 12 milionom klientów każdego tygodnia. Ponadto w każdym tygodniu kolejne 8 milionów konsumentów odwiedza stronę internetową Action.com. Action zatrudnia ponad 65 000 osób ponad 124 różnych narodowości, w 10 krajach. Oferując ciągle zaskakujący asortyment w najniższych cenach, stale udoskonalamy nasze produkty w zakresie jakości i zrównoważonego rozwoju. Obietnica Action: Niskie ceny. Duży uśmiech.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.