Komunikaty PR

Akcja „Głodny? Spróbuj!” - nowi bohaterowie w Żabce!

2022-09-21  |  13:05
Biuro prasowe

Po sukcesie wiosennej edycji, czas na kolejną odsłonę akcji "Głodny? Spróbuj!" w Żabce. Klienci ponownie mogą skorzystać z ciekawej oferty i zaplanować jakościowy posiłek – śniadanie, obiad czy kolację. W każdej kolejnej odsłonie do gry wchodzą trzej bohaterowie – trzy produkty marek własnych Żabki w atrakcyjnych cenach! Pośród nich będą aż trzy premiery. Akcja trwa od 31 sierpnia do 6 grudnia br.

3 bohaterów

W ramach jesiennej edycji akcji „Głodny? Spróbuj!” klienci Żabki, w każdej kolejnej odsłonie będą mogli spróbować wybranych spośród trzech dań gotowych i szybkich przekąsek w wyjątkowej cenie. Każda odsłona to inne produkty. W pierwszej posiadacze aplikacji Żappka za jedyne 6,90 zł będą mogli kupić: chrupiące Panini z kurczakiem, bogatą w dodatki Bagietkę Andaluzyjską Tomcio Paluch czy też nowość – azjatyckie danie marki Szamamm – Żółte Tajskie Curry. To wyjątkowo atrakcyjna oferta, bowiem Tajskie Curry w czasie trwania akcji jest aż o połowę tańsze, a ceny Panini i Bagietki zostały obniżone odpowiednio o ok. 30%! Jest to doskonały powód, aby spróbować produktów z Żabki.

Mistrzowie kolejnych edycji

Akcja Żabki każdorazowo cieszy się dużą popularnością. Najchętniej wybieranym przez klientów produktem pierwszej i drugiej edycji było Panini z kurczakiem. Natomiast trzecia edycja należała zdecydowanie do Hot Doga MAXX z kiełbasą grillową, którego sprzedaż osiągnęła rekordowy wynik ponad 1 mln sztuk! W wiosennej edycji klienci ponownie najchętniej wybierali Panini z kurczakiem. W trakcie trwania wszystkich dotychczasowych edycji sprzedaż produktów objętych promocją cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.

Oferta „Głodny? Spróbuj!” stała się już znakiem rozpoznawczym sieci. Klienci Żabki mogą cieszyć się pysznymi i wartościowymi produktami, których przygotowanie jest wyjątkowo łatwe. To smaczny posiłek do spożycia „w drodze” lub odgrzania w domu czy w biurze.

Oferta „Głodny? Spróbuj!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.