Komunikaty PR

Akcja „Głodny? Spróbuj!” - nowi bohaterowie w Żabce!

2022-09-21  |  13:05
Biuro prasowe

Po sukcesie wiosennej edycji, czas na kolejną odsłonę akcji "Głodny? Spróbuj!" w Żabce. Klienci ponownie mogą skorzystać z ciekawej oferty i zaplanować jakościowy posiłek – śniadanie, obiad czy kolację. W każdej kolejnej odsłonie do gry wchodzą trzej bohaterowie – trzy produkty marek własnych Żabki w atrakcyjnych cenach! Pośród nich będą aż trzy premiery. Akcja trwa od 31 sierpnia do 6 grudnia br.

3 bohaterów

W ramach jesiennej edycji akcji „Głodny? Spróbuj!” klienci Żabki, w każdej kolejnej odsłonie będą mogli spróbować wybranych spośród trzech dań gotowych i szybkich przekąsek w wyjątkowej cenie. Każda odsłona to inne produkty. W pierwszej posiadacze aplikacji Żappka za jedyne 6,90 zł będą mogli kupić: chrupiące Panini z kurczakiem, bogatą w dodatki Bagietkę Andaluzyjską Tomcio Paluch czy też nowość – azjatyckie danie marki Szamamm – Żółte Tajskie Curry. To wyjątkowo atrakcyjna oferta, bowiem Tajskie Curry w czasie trwania akcji jest aż o połowę tańsze, a ceny Panini i Bagietki zostały obniżone odpowiednio o ok. 30%! Jest to doskonały powód, aby spróbować produktów z Żabki.

Mistrzowie kolejnych edycji

Akcja Żabki każdorazowo cieszy się dużą popularnością. Najchętniej wybieranym przez klientów produktem pierwszej i drugiej edycji było Panini z kurczakiem. Natomiast trzecia edycja należała zdecydowanie do Hot Doga MAXX z kiełbasą grillową, którego sprzedaż osiągnęła rekordowy wynik ponad 1 mln sztuk! W wiosennej edycji klienci ponownie najchętniej wybierali Panini z kurczakiem. W trakcie trwania wszystkich dotychczasowych edycji sprzedaż produktów objętych promocją cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.

Oferta „Głodny? Spróbuj!” stała się już znakiem rozpoznawczym sieci. Klienci Żabki mogą cieszyć się pysznymi i wartościowymi produktami, których przygotowanie jest wyjątkowo łatwe. To smaczny posiłek do spożycia „w drodze” lub odgrzania w domu czy w biurze.

Oferta „Głodny? Spróbuj!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.