Akcja „Głodny? Spróbuj!” - nowi bohaterowie w Żabce!
Po sukcesie wiosennej edycji, czas na kolejną odsłonę akcji "Głodny? Spróbuj!" w Żabce. Klienci ponownie mogą skorzystać z ciekawej oferty i zaplanować jakościowy posiłek – śniadanie, obiad czy kolację. W każdej kolejnej odsłonie do gry wchodzą trzej bohaterowie – trzy produkty marek własnych Żabki w atrakcyjnych cenach! Pośród nich będą aż trzy premiery. Akcja trwa od 31 sierpnia do 6 grudnia br.
3 bohaterów
W ramach jesiennej edycji akcji „Głodny? Spróbuj!” klienci Żabki, w każdej kolejnej odsłonie będą mogli spróbować wybranych spośród trzech dań gotowych i szybkich przekąsek w wyjątkowej cenie. Każda odsłona to inne produkty. W pierwszej posiadacze aplikacji Żappka za jedyne 6,90 zł będą mogli kupić: chrupiące Panini z kurczakiem, bogatą w dodatki Bagietkę Andaluzyjską Tomcio Paluch czy też nowość – azjatyckie danie marki Szamamm – Żółte Tajskie Curry. To wyjątkowo atrakcyjna oferta, bowiem Tajskie Curry w czasie trwania akcji jest aż o połowę tańsze, a ceny Panini i Bagietki zostały obniżone odpowiednio o ok. 30%! Jest to doskonały powód, aby spróbować produktów z Żabki.
Mistrzowie kolejnych edycji
Akcja Żabki każdorazowo cieszy się dużą popularnością. Najchętniej wybieranym przez klientów produktem pierwszej i drugiej edycji było Panini z kurczakiem. Natomiast trzecia edycja należała zdecydowanie do Hot Doga MAXX z kiełbasą grillową, którego sprzedaż osiągnęła rekordowy wynik ponad 1 mln sztuk! W wiosennej edycji klienci ponownie najchętniej wybierali Panini z kurczakiem. W trakcie trwania wszystkich dotychczasowych edycji sprzedaż produktów objętych promocją cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.
Oferta „Głodny? Spróbuj!” stała się już znakiem rozpoznawczym sieci. Klienci Żabki mogą cieszyć się pysznymi i wartościowymi produktami, których przygotowanie jest wyjątkowo łatwe. To smaczny posiłek do spożycia „w drodze” lub odgrzania w domu czy w biurze.
Oferta „Głodny? Spróbuj!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.