Akcja „Głodny? Spróbuj!” - nowi bohaterowie w Żabce!
Po sukcesie wiosennej edycji, czas na kolejną odsłonę akcji "Głodny? Spróbuj!" w Żabce. Klienci ponownie mogą skorzystać z ciekawej oferty i zaplanować jakościowy posiłek – śniadanie, obiad czy kolację. W każdej kolejnej odsłonie do gry wchodzą trzej bohaterowie – trzy produkty marek własnych Żabki w atrakcyjnych cenach! Pośród nich będą aż trzy premiery. Akcja trwa od 31 sierpnia do 6 grudnia br.
3 bohaterów
W ramach jesiennej edycji akcji „Głodny? Spróbuj!” klienci Żabki, w każdej kolejnej odsłonie będą mogli spróbować wybranych spośród trzech dań gotowych i szybkich przekąsek w wyjątkowej cenie. Każda odsłona to inne produkty. W pierwszej posiadacze aplikacji Żappka za jedyne 6,90 zł będą mogli kupić: chrupiące Panini z kurczakiem, bogatą w dodatki Bagietkę Andaluzyjską Tomcio Paluch czy też nowość – azjatyckie danie marki Szamamm – Żółte Tajskie Curry. To wyjątkowo atrakcyjna oferta, bowiem Tajskie Curry w czasie trwania akcji jest aż o połowę tańsze, a ceny Panini i Bagietki zostały obniżone odpowiednio o ok. 30%! Jest to doskonały powód, aby spróbować produktów z Żabki.
Mistrzowie kolejnych edycji
Akcja Żabki każdorazowo cieszy się dużą popularnością. Najchętniej wybieranym przez klientów produktem pierwszej i drugiej edycji było Panini z kurczakiem. Natomiast trzecia edycja należała zdecydowanie do Hot Doga MAXX z kiełbasą grillową, którego sprzedaż osiągnęła rekordowy wynik ponad 1 mln sztuk! W wiosennej edycji klienci ponownie najchętniej wybierali Panini z kurczakiem. W trakcie trwania wszystkich dotychczasowych edycji sprzedaż produktów objętych promocją cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.
Oferta „Głodny? Spróbuj!” stała się już znakiem rozpoznawczym sieci. Klienci Żabki mogą cieszyć się pysznymi i wartościowymi produktami, których przygotowanie jest wyjątkowo łatwe. To smaczny posiłek do spożycia „w drodze” lub odgrzania w domu czy w biurze.
Oferta „Głodny? Spróbuj!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.