ALDI w Zielonych Arkadach z największym sklepem w Polsce
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
W Zielonych Arkadach w Bydgoszczy otwarto ogólnospożywczy sklep ALDI. Na 1300 mkw. powierzchni handlowej klienci znajdą szeroki asortyment produktów, mogąc dokonać zakupów w bezpiecznych warunkach. ALDI w największym centrum handlowym w województwie kujawsko-pomorskim jest największym sklepem marki w Polsce.
Wnętrze sklepu w Zielonych Arkadach zostało zaprojektowane w oparciu o nowy koncept wizualny marki ALDI, gwarantujący intuicyjne zakupy w przyjaznym otoczeniu. Jego motywem przewodnim jest świeżość – zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Sieć zadbała o oznaczenia, umożliwiające szybsze odnajdywanie potrzebnych artykułów, nowoczesny design i przestronność nowego sklepu.
Staramy się stale uatrakcyjniać ofertę handlową Zielonych Arkad pod kątem potrzeb naszych klientów. Wiemy, że zwłaszcza teraz osoby odwiedzające nasze Centrum cenią sobie możliwość zrobienia wszelkich zakupów w jednym miejscu, tylko raz wychodząc z domu. Dlatego cieszymy się, że możemy zaprosić do nowo otwartego ALDI, który jest wyjątkowym dyskontem pod względem oferty cenowej oraz asortymentowej – mówi Ewa Krassowska, Dyrektor Zielonych Arkad.
Cała powierzchnia sklepu ALDI w Zielonych Arkadach to aż 2000 mkw., w tym 1300 mkw. nowocześnie zaaranżowanej przestrzeni handlowej. Sieć od samego początku przestrzega wszystkich zasad sanitarnych, umożliwiając klientom bezpieczne zakupy. Z okazji otwarcia przez 8 dni na klientów czekają specjalne promocje.
Nowy sklep ALDI w Zielonych Arkadach znajduje się na poziomie -1. Jest otwarty poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-22:00 oraz w niedziele handlowe od 9:00 do 21:00.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.