ALDI w Zielonych Arkadach z największym sklepem w Polsce
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
W Zielonych Arkadach w Bydgoszczy otwarto ogólnospożywczy sklep ALDI. Na 1300 mkw. powierzchni handlowej klienci znajdą szeroki asortyment produktów, mogąc dokonać zakupów w bezpiecznych warunkach. ALDI w największym centrum handlowym w województwie kujawsko-pomorskim jest największym sklepem marki w Polsce.
Wnętrze sklepu w Zielonych Arkadach zostało zaprojektowane w oparciu o nowy koncept wizualny marki ALDI, gwarantujący intuicyjne zakupy w przyjaznym otoczeniu. Jego motywem przewodnim jest świeżość – zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Sieć zadbała o oznaczenia, umożliwiające szybsze odnajdywanie potrzebnych artykułów, nowoczesny design i przestronność nowego sklepu.
Staramy się stale uatrakcyjniać ofertę handlową Zielonych Arkad pod kątem potrzeb naszych klientów. Wiemy, że zwłaszcza teraz osoby odwiedzające nasze Centrum cenią sobie możliwość zrobienia wszelkich zakupów w jednym miejscu, tylko raz wychodząc z domu. Dlatego cieszymy się, że możemy zaprosić do nowo otwartego ALDI, który jest wyjątkowym dyskontem pod względem oferty cenowej oraz asortymentowej – mówi Ewa Krassowska, Dyrektor Zielonych Arkad.
Cała powierzchnia sklepu ALDI w Zielonych Arkadach to aż 2000 mkw., w tym 1300 mkw. nowocześnie zaaranżowanej przestrzeni handlowej. Sieć od samego początku przestrzega wszystkich zasad sanitarnych, umożliwiając klientom bezpieczne zakupy. Z okazji otwarcia przez 8 dni na klientów czekają specjalne promocje.
Nowy sklep ALDI w Zielonych Arkadach znajduje się na poziomie -1. Jest otwarty poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-22:00 oraz w niedziele handlowe od 9:00 do 21:00.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.