ALDI w Zielonych Arkadach z największym sklepem w Polsce
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
W Zielonych Arkadach w Bydgoszczy otwarto ogólnospożywczy sklep ALDI. Na 1300 mkw. powierzchni handlowej klienci znajdą szeroki asortyment produktów, mogąc dokonać zakupów w bezpiecznych warunkach. ALDI w największym centrum handlowym w województwie kujawsko-pomorskim jest największym sklepem marki w Polsce.
Wnętrze sklepu w Zielonych Arkadach zostało zaprojektowane w oparciu o nowy koncept wizualny marki ALDI, gwarantujący intuicyjne zakupy w przyjaznym otoczeniu. Jego motywem przewodnim jest świeżość – zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Sieć zadbała o oznaczenia, umożliwiające szybsze odnajdywanie potrzebnych artykułów, nowoczesny design i przestronność nowego sklepu.
Staramy się stale uatrakcyjniać ofertę handlową Zielonych Arkad pod kątem potrzeb naszych klientów. Wiemy, że zwłaszcza teraz osoby odwiedzające nasze Centrum cenią sobie możliwość zrobienia wszelkich zakupów w jednym miejscu, tylko raz wychodząc z domu. Dlatego cieszymy się, że możemy zaprosić do nowo otwartego ALDI, który jest wyjątkowym dyskontem pod względem oferty cenowej oraz asortymentowej – mówi Ewa Krassowska, Dyrektor Zielonych Arkad.
Cała powierzchnia sklepu ALDI w Zielonych Arkadach to aż 2000 mkw., w tym 1300 mkw. nowocześnie zaaranżowanej przestrzeni handlowej. Sieć od samego początku przestrzega wszystkich zasad sanitarnych, umożliwiając klientom bezpieczne zakupy. Z okazji otwarcia przez 8 dni na klientów czekają specjalne promocje.
Nowy sklep ALDI w Zielonych Arkadach znajduje się na poziomie -1. Jest otwarty poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-22:00 oraz w niedziele handlowe od 9:00 do 21:00.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.