Komunikaty PR

ALDI w Zielonych Arkadach z największym sklepem w Polsce

2020-05-15  |  14:25
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

W Zielonych Arkadach w Bydgoszczy otwarto ogólnospożywczy sklep ALDI.  Na 1300 mkw. powierzchni handlowej klienci znajdą szeroki asortyment produktów, mogąc dokonać zakupów w bezpiecznych warunkach. ALDI w największym centrum handlowym w województwie kujawsko-pomorskim jest największym sklepem marki w Polsce.

Wnętrze sklepu w Zielonych Arkadach zostało zaprojektowane w oparciu o nowy koncept wizualny marki ALDI, gwarantujący intuicyjne zakupy w przyjaznym otoczeniu. Jego motywem przewodnim jest świeżość – zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Sieć zadbała o oznaczenia, umożliwiające szybsze odnajdywanie potrzebnych artykułów, nowoczesny design i przestronność nowego sklepu.

Staramy się stale uatrakcyjniać ofertę handlową Zielonych Arkad pod kątem potrzeb naszych klientów. Wiemy, że zwłaszcza teraz osoby odwiedzające nasze Centrum cenią sobie możliwość zrobienia wszelkich zakupów w jednym miejscu, tylko raz wychodząc z domu. Dlatego cieszymy się, że możemy zaprosić do nowo otwartego ALDI, który jest wyjątkowym dyskontem pod względem oferty cenowej oraz asortymentowej – mówi Ewa Krassowska, Dyrektor Zielonych Arkad.

Cała powierzchnia sklepu ALDI w Zielonych Arkadach to aż 2000 mkw., w tym 1300 mkw. nowocześnie zaaranżowanej przestrzeni handlowej. Sieć od samego początku przestrzega wszystkich zasad sanitarnych, umożliwiając klientom bezpieczne zakupy.  Z okazji otwarcia przez 8 dni na klientów czekają specjalne promocje.

Nowy sklep ALDI w Zielonych Arkadach znajduje się na poziomie -1. Jest otwarty poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-22:00 oraz w niedziele handlowe od 9:00 do 21:00.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.