Angry Birds w Intermarché – nowa akcja lojalnościowa sieci
„Odlotowa drużyna” z maskotkami Angry Birds to nowa akcja promocyjna sieci supermarketów spożywczych Intermarché. Klienci mogą zbierać naklejki i wymieniać je na pluszaki z popularnej wśród dzieci i dorosłych gry, a także filmu animowanego. Akcja trwa od 20 października do 21 grudnia br. Z kolei odbiór maskotek możliwy jest do końca tego roku.
Podczas trwania kampanii „Odlotowa drużyna” klienci Intermarché otrzymują specjalne znaczki za każde 50 zł wydane w sklepach sieci. Kupon z 15 naklejkami można wymienić na maskotkę z gry Angry Birds za 1 gr, z kolei za 10 znaczków można kupić zabawkę w cenie 24,99 zł. W wybranych tygodniach akcji klienci mogą uzyskać dodatkowe naklejki za zakup wskazanych produktów bądź po zeskanowaniu promocyjnego kodu z aplikacji mobilnej Intermarché.
– Jesteśmy przekonani, że lojalnościowa akcja promocyjna spotka się z zainteresowaniem klientów sklepów, tym bardziej, że w ramach nagrody mogą odebrać maskotki znane z popularnej gry dla dzieci Angry Birds. Dzięki akcji chcemy podziękować klientom, że regularnie wybierają zakupy w naszej sieci – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Klienci mają do wyboru 6 maskotek znanych najmłodszym z gry Angry Birds: Czerwonego, Bombę, Jaya, Świnię, Chucka oraz Leonarda. Liczba przytulanek jest limitowana, a cena pluszaka bez zebranych 15 znaczków to 59,99 zł. Produkty takie jak alkohol, wyroby tytoniowe czy leki są wyłączone z akcji i nie wliczają się do wartości transakcji uprawniających do otrzymania naklejek. Akcja rozpoczęła się 20 października i potrwa do 21 grudnia br. Z kolei odbiór maskotek możliwy jest do końca tego roku.
Szczegóły: https://odlotowadruzyna.pl/
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.