Komunikaty PR

Angry Birds w Intermarché – nowa akcja lojalnościowa sieci

2020-11-03  |  11:15
Biuro prasowe

„Odlotowa drużyna” z maskotkami Angry Birds to nowa akcja promocyjna sieci supermarketów spożywczych Intermarché. Klienci mogą zbierać naklejki i wymieniać je na pluszaki z popularnej wśród dzieci i dorosłych gry, a także filmu animowanego. Akcja trwa od 20 października do 21 grudnia br. Z kolei odbiór maskotek możliwy jest do końca tego roku.

Podczas trwania kampanii „Odlotowa drużyna” klienci Intermarché otrzymują specjalne znaczki za każde 50 zł wydane w sklepach sieci. Kupon z 15 naklejkami można wymienić na maskotkę z gry Angry Birds za 1 gr, z kolei za 10 znaczków można kupić zabawkę w cenie 24,99 zł. W wybranych tygodniach akcji klienci mogą uzyskać dodatkowe naklejki za zakup wskazanych produktów bądź po zeskanowaniu promocyjnego kodu z aplikacji mobilnej Intermarché.

Jesteśmy przekonani, że lojalnościowa akcja promocyjna spotka się z zainteresowaniem klientów sklepów, tym bardziej, że w ramach nagrody mogą odebrać maskotki znane z popularnej gry dla dzieci Angry Birds. Dzięki akcji chcemy podziękować klientom, że regularnie wybierają zakupy w naszej sieci – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Klienci mają do wyboru 6 maskotek znanych najmłodszym z gry Angry Birds: Czerwonego, Bombę, Jaya, Świnię, Chucka oraz Leonarda. Liczba przytulanek jest limitowana, a cena pluszaka bez zebranych 15 znaczków to 59,99 zł. Produkty takie jak alkohol, wyroby tytoniowe czy leki są wyłączone z akcji i nie wliczają się do wartości transakcji uprawniających do otrzymania naklejek. Akcja rozpoczęła się 20 października i potrwa do 21 grudnia br. Z kolei odbiór maskotek możliwy jest do końca tego roku.

 

Szczegóły: https://odlotowadruzyna.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.