Komunikaty PR

Arena.pl nawiązuje współpracę z genXone

2020-12-18  |  01:00
Biuro prasowe

Arena.pl SA, notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej Arena.pl, nawiązał współpracę ze spółką genXone. W myśl podpisanej umowy w serwisie zakupowym pojawią się panele diagnostyczne do wykrywania infekcji układu oddechowego, pokarmowego oraz moczowo-płciowego. Wśród swoich produktów genXone ma między innymi testy na SARS-CoV-2, czyli koronawirusa. Spółka zapowiada kolejne ważne dla jej rozwoju kroki i dalszy rozwój platformy.

- Miło mi poinformować, że podpisaliśmy umowę z genXone, pionierem w zakresie innowacyjnej diagnostyki medycznej w Polsce. W asortymencie genXone znajduje się wiele badań real-time PCR wykrywających infekcje organizmu, w tym także test w kierunku  koronawirusa SARS-CoV-2 – mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl. - Jest to kolejna bardzo wartościowa kooperacja w tym roku. W jej ramach planujemy stworzenie kampanii świątecznej, która obejmie specjalne pakiety diagnostyczne  oraz pozwoli na wspólne działania edukacyjne – dodaje.

genXone udostępni do sprzedaży na platformie Arena.pl swój asortyment, na który składają się panele diagnostyczne z zakresu infekcji układu oddechowego, układu pokarmowego oraz układu moczowo-płciowego. Dodatkowo, wśród testów znajduje się także ten identyfikujący koronawirusa SARS-CoV-2, który również wykonywany jest metodą multipleks Real-Time PCR. Jest to jeden z niewielu, jeśli nie jedyny, dostępny w Polsce test molekularny wykrywający aż 4 geny koronawirusa. Oznacza to najwyższą możliwą pewność wyniku. Ponieważ w ramach tego badania konieczne jest profesjonalne pobranie wymazu,  oferta ta będzie skierowana do mieszkańców Poznania i okolic, gdzie znajduje się punkt pobrań genXone.

- Czas pandemii niewątpliwie miał wpływ na wzrost zainteresowania molekularnymi metodami testów diagnostycznych, czego dowodem jest między innymi umowa współpracy z Arena.pl. Cieszymy się, że kolejne podmioty widzą potencjał w tej dziedzinie badań i pragną współtworzyć z nami sieć dystrybucji, a tym samym zwiększać świadomość Polaków w zakresie możliwości badań real-time PCR. Nowy kanał sprzedaży pozwoli nam poszerzyć pole działalności.  Cieszymy się, że Klienci portalu arena.pl będą mogli skorzystać z naszych usług. - mówi Michał Kaszuba, Prezes genXone

genXone dołącza tym samym do grona prawie 7 tys. zweryfikowanych sprzedawców Arena.pl. Podjęta współpraca jest zapowiedzią kolejnych działań Areny w ramach ‘nowego startu’ platformy.

- Ze względu na panującą sytuację, zarówno w Polsce i na świecie, branża oparta o produkty medyczne jest jedną z najbardziej potrzebnych, ale jednocześnie równie mocno wymagających. Staramy się jak najszybciej reagować na potrzeby rynku, dlatego już niebawem ogłosimy kolejne ważne kroki, które planujemy podjąć na tym polu – mówi Bogajewska.

genXone to biotechnologiczna spółka specjalizująca się w dziedzinie diagnostyki molekularnej oraz usług sekwencjonowania w innowacyjnej technologii nanopore. Jest pierwszym w Polsce i jednym z pierwszych dziesięciu na świecie laboratoriów, wykorzystujących tę technologię komercyjne. Od sierpnia br.  Spółka jest także notowana na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.