Komunikaty PR

Atelier CHANEL w Katowickiej

2021-06-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Stylowe rozwiązania modowe rodem ze światowych wybiegów? Już teraz dla mieszkańców Śląska dostępne są na wyciągnięcie ręki. Od czerwca salon Inter Optyk w Galerii Katowickiej zaprasza do atelier CHANEL.

Od kilku sezonów oprawki stanowią jeden z najbardziej istotnych elementów codziennych stylizacji. Potrafią dodać szyku, wprowadzić nutę ekstrawagancji czy sprawić, że nawet najbardziej basicowy outfit nabierze niepowtarzalnego charakteru. Bogaty asortyment okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych znaleźć można w Katowickiej w nowo otwartym atelier CHANEL, stanowiącym rozszerzenie oferty salonu Inter Optyk. Na gości Galerii czekają najmodniejsze fasony, będące połączeniem klasyki ubranej w finezyjne kształty i designerskie zdobienia.  

- Produkty optyczne CHANEL trafiają w gusta najbardziej wymagających klientów na całym świecie. Od teraz będzie można je nabyć także w Galerii Katowickiej, gdzie stworzyliśmy wyjątkowe miejsce - atelier, w którym prezentujemy nowe modele opraw kultowej marki. Na miejscu klientkom w doborze odpowiednich oprawek pomogą nasi certyfikowani styliści – informuje Dawid Kozubek, Manager Sieci Salonów Inter Optyk.

Asortyment atelier CHANEL w Katowickiej

W najnowszej kolekcji CHANEL, dostępnej w Inter Optyku Galerii Katowickiej, pojawiają się wszystkie najmodniejsze kształty oprawek - okrągłe, kocie, prostokątne, kwadratowe, pilotki, owalne, motyle czy panto. Dostępne będą także modele zdobione złoceniami, szklanymi perłami oraz z biżuteryjnymi łańcuszkami.

 - CHANEL to marka znana wszystkim i przez wszystkich ceniona. Jesteśmy dumni, że nasz najemca, Inter Optyk, skutecznie zachęcił kultową markę do pojawienia się w Katowickiej. Jestem przekonana, że wszyscy miłośnicy luksusu, ponadczasowej elegancji oraz designerskich rozwiązań ze Śląska docenią ten nowy punkt na mapie – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Inter Optyk to firma obecna na rynku optycznym od 35 lat, oferująca produkty światowych marek i niszowych projektantów. W każdym z salonów lekarze okuliści oraz optometryści codziennie wykonują badania wzroku. Natomiast w zakupach klientów wspiera wykwalifikowana obsługa.

Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.