Komunikaty PR

Atelier CHANEL w Katowickiej

2021-06-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Stylowe rozwiązania modowe rodem ze światowych wybiegów? Już teraz dla mieszkańców Śląska dostępne są na wyciągnięcie ręki. Od czerwca salon Inter Optyk w Galerii Katowickiej zaprasza do atelier CHANEL.

Od kilku sezonów oprawki stanowią jeden z najbardziej istotnych elementów codziennych stylizacji. Potrafią dodać szyku, wprowadzić nutę ekstrawagancji czy sprawić, że nawet najbardziej basicowy outfit nabierze niepowtarzalnego charakteru. Bogaty asortyment okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych znaleźć można w Katowickiej w nowo otwartym atelier CHANEL, stanowiącym rozszerzenie oferty salonu Inter Optyk. Na gości Galerii czekają najmodniejsze fasony, będące połączeniem klasyki ubranej w finezyjne kształty i designerskie zdobienia.  

- Produkty optyczne CHANEL trafiają w gusta najbardziej wymagających klientów na całym świecie. Od teraz będzie można je nabyć także w Galerii Katowickiej, gdzie stworzyliśmy wyjątkowe miejsce - atelier, w którym prezentujemy nowe modele opraw kultowej marki. Na miejscu klientkom w doborze odpowiednich oprawek pomogą nasi certyfikowani styliści – informuje Dawid Kozubek, Manager Sieci Salonów Inter Optyk.

Asortyment atelier CHANEL w Katowickiej

W najnowszej kolekcji CHANEL, dostępnej w Inter Optyku Galerii Katowickiej, pojawiają się wszystkie najmodniejsze kształty oprawek - okrągłe, kocie, prostokątne, kwadratowe, pilotki, owalne, motyle czy panto. Dostępne będą także modele zdobione złoceniami, szklanymi perłami oraz z biżuteryjnymi łańcuszkami.

 - CHANEL to marka znana wszystkim i przez wszystkich ceniona. Jesteśmy dumni, że nasz najemca, Inter Optyk, skutecznie zachęcił kultową markę do pojawienia się w Katowickiej. Jestem przekonana, że wszyscy miłośnicy luksusu, ponadczasowej elegancji oraz designerskich rozwiązań ze Śląska docenią ten nowy punkt na mapie – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Inter Optyk to firma obecna na rynku optycznym od 35 lat, oferująca produkty światowych marek i niszowych projektantów. W każdym z salonów lekarze okuliści oraz optometryści codziennie wykonują badania wzroku. Natomiast w zakupach klientów wspiera wykwalifikowana obsługa.

Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.