Komunikaty PR

Atrium Copernicus otwiera ogródek gastronomiczny

2021-05-17  |  13:45
Biuro prasowe

Centra Atrium startują z akcją mającą na celu wsparcie najemców gastronomicznych. Dlatego od soboty goście Atrium Copernicus mogą wypocząć i zjeść swoje ulubione jedzenie w zewnętrznej strefie stolikowej na głównym placu, tuż przed wejściem do centrum. W ofercie kulinarnej każdy znajdzie coś dla siebie – od dań na ciepło i  lekkich przekąsek oraz sałatek, po napoje zimne i gorące, a także desery i lody.

 

W akcję na rzecz wsparcia najemców gastronomicznych włączyło się także toruńskie centrum handlowe. Dzięki powstaniu zewnętrznej strefy stolikowej klienci zyskali bezpieczną przestrzeń do komfortowego spożywania posiłków zakupionych w lokalach na terenie galerii. Ogródek jest ogólnodostępny i do dyspozycji gości, którzy odwiedzą centrum handlowe.

 

Klienci mogą zasmakować dań kuchni azjatyckiej (Saj-Gon), a także pysznej pizzy w różnych wariantach smakowych w Pizza Dominium. W Arianos Döner Kebab zjeść można dania z kuchni tureckiej. Na wielbicieli amerykańskich smaków czekają restauracje McDonald’s, KFC i Subway. Letnie ochłodzenie gwarantują lodziarnie Grycan oraz Crazy Bubble Tea. Natomiast łasuchy i smakosze kawy znajdą coś dla siebie w Cukierni Sowa i w Costa Coffee.

 

W nowo otwartym ogródku gastronomicznym obowiązuje zasada bezpiecznej odległości między stolikami (co najmniej 1,5 m) oraz limit osób.

- Stworzenie na placu głównym letniej strefy restauracyjnej jest wyrazem wsparcia dla naszych najemców. Większość z nich mocno dotknęła pandemia, dlatego mamy nadzieję, że pomoże im to odrobić straty. Zewnętrzy ogródek jest także troską o bezpieczeństwo i komfort naszych gości. Dzięki temu mogą oni odpocząć po zakupach, zjeść zamówiony posiłek na świeżym powietrzu czy spędzić miło czas z rodziną i przyjaciółmi. Zadbaliśmy o to, by panowała w nim przyjemna atmosfera oraz o to, aby klienci poczuli się tutaj wygodnie i w pełni bezpiecznie. Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia naszego ogródka oraz skorzystania z ciekawej i zróżnicowanej oferty gastronomicznej- mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

Ogródek czynny jest codziennie w sezonie wiosenno-letnim, w godzinach funkcjonowania centrum handlowego.

Od 15 maja w całej Polsce można serwować posiłki w ogródkach gastronomicznych, jednak nadal obowiązuje w nich ścisły reżim sanitarny, obejmujący m.in. zachowanie bezpiecznej odległości między stolikami czy limit osób. Otwarcie usług gastronomicznych na świeżym powietrzu to efekt luzowania obostrzeń rządowych na mocy rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 6 maja br.

 

Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: www.atrium-copernicus.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.