Atrium Copernicus z nowymi najemcami
Maj obfituje w nowości w ofercie handlowej Atrium Copernicus. W toruńskim centrum 4 maja zadebiutowały dwie marki – sklep jubilerski Bovem oraz butik z odzieżą damską Angel. Do grona najemców 13 maja dołączył sklep Guess Activewear, natomiast tydzień później swój salon ponownie otworzyła marka modowa Quiosque.
Mieszkańcy Torunia poszukujący oryginalnej biżuterii mogą już skorzystać z oferty nowego najemcy. Bovem jest polską, wielopokoleniową marką, specjalizującą się w autorskiej biżuterii ze złota od 1998 roku. Kolekcje wyróżnia odważne i nowoczesne wzornictwo. Butik w toruńskiej galerii oferuje biżuterię złotą, srebrną i stalową, wyroby z diamentami oraz markowe zegarki. Ofertę marki uzupełnia biżuteria męska. Lokal zajmuje powierzchnię 59 m kw. i jest usytuowany na parterze, w sąsiedztwie sklepu Gatta.
- Mamy nadzieję, że naszym autorskim wzornictwem i dbałością o precyzję szybko przekonamy do siebie klientów Atrium Copernicus. Biżuteria Bovem powstaje z myślą o nowoczesnych i odważnych kobietach, które pragną podkreślić swoją naturalną urodę. Poprzez profesjonalne doradztwo staramy się pomóc klientkom, a także mężczyznom poszukującym idealnego prezentu, ułatwiając im dobór odpowiedniej biżuterii na wyjątkowe, jak i te codzienne, okazje – powiedziała Agnieszka Pietrowska, przedstawicielka marki Bovem.
Kolejnym, nowym najemcą Atrium Copernicus został butik Angel oferujący odzież dla kobiet od znanych polskich i włoskich producentów. Propozycja salonu obejmuje ubrania sportowe, casualowe, a także kolekcje do biura i na specjalne okazje. Nowo otwarty salon zajmuje powierzchnię 30 m kw. i jest usytuowany na parterze galerii, obok sklepu Smyk.
13 maja do grona najemców Atrium Copernicus dołączyła również marka odzieżowa - Guess Activewear. To dobra wiadomość dla osób lubiących połączenie miejskiej mody casualowej ze sportową. Salon ma powierzchnię prawie 103 m kw. i jest ulokowany na parterze, w sąsiedztwie salonów Vision Express i EwTex, tuż przy wejściu do galerii.
-Sklep Guess Activewear w Centrum Atrium Copernicus to jeden z pierwszych tego typu sklepów POP-up w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 sklepów w tym koncepcie w całej Europie z planem kolejnych otwarć w 2022 roku. Kolekcja Activewear oferuje szeroką gamę funkcjonalnej odzieży, akcesoriów i obuwia. To ubrania idealne na każdy aktywny dzień - łączą najnowsze trendy, minimalistyczny design i funkcyjne materiały. Sportowe wcielenie kobiety GUESS tworzą pastelowe kolory i fasony podkreślające sylwetkę. Activewear dla mężczyzn GUESS to minimalistyczne ubrania, które dodają pewności siebie dzięki nowoczesnym krojom. Sezonowe kolory z kontrastującymi detalami podkreślają sportowy styl całej oferty Guess Activewear – mówi Aleksandra Szerszeń PR & Marketing Manager marki Guess.
Od 20 maja klientki Atrium Copernicus ponownie mogą robić zakupy w sklepie należącym do popularnej marki modowej Quiosque. Panie znajdą w nim najmodniejsze kolekcje ubrań i dodatków, pasujących na każdą okazję. Oferta salonu zaskakuje różnorodnością faktur, fasonów i kolorów oraz dużym wyborem dostępnych rozmiarów. Lokal o powierzchni 170 m kw. znajduje się obok sklepu Tous.
– Mając na uwadze oczekiwania i zmieniające się potrzeby nabywców, wciąż staramy się uatrakcyjniać naszą ofertę. Obie Nowe marki reprezentują wyjątkową jakość, wyróżniającą je na tle konkurencji, dzięki czemu tworzą unikalną ofertę dla klientów Atrium Copernicus. Fakt, że wybierają nas na prowadzenie swojej działalności, zarówno międzynarodowe sieci handlowe, jak i znane, polskie firmy, dowodzi, że dla każdego z nich jesteśmy wiarygodnym, sprawdzonym partnerem biznesowym– mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: www.atrium-copernicus.pl.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.