Atrium Copernicus z nowymi najemcami
Maj obfituje w nowości w ofercie handlowej Atrium Copernicus. W toruńskim centrum 4 maja zadebiutowały dwie marki – sklep jubilerski Bovem oraz butik z odzieżą damską Angel. Do grona najemców 13 maja dołączył sklep Guess Activewear, natomiast tydzień później swój salon ponownie otworzyła marka modowa Quiosque.
Mieszkańcy Torunia poszukujący oryginalnej biżuterii mogą już skorzystać z oferty nowego najemcy. Bovem jest polską, wielopokoleniową marką, specjalizującą się w autorskiej biżuterii ze złota od 1998 roku. Kolekcje wyróżnia odważne i nowoczesne wzornictwo. Butik w toruńskiej galerii oferuje biżuterię złotą, srebrną i stalową, wyroby z diamentami oraz markowe zegarki. Ofertę marki uzupełnia biżuteria męska. Lokal zajmuje powierzchnię 59 m kw. i jest usytuowany na parterze, w sąsiedztwie sklepu Gatta.
- Mamy nadzieję, że naszym autorskim wzornictwem i dbałością o precyzję szybko przekonamy do siebie klientów Atrium Copernicus. Biżuteria Bovem powstaje z myślą o nowoczesnych i odważnych kobietach, które pragną podkreślić swoją naturalną urodę. Poprzez profesjonalne doradztwo staramy się pomóc klientkom, a także mężczyznom poszukującym idealnego prezentu, ułatwiając im dobór odpowiedniej biżuterii na wyjątkowe, jak i te codzienne, okazje – powiedziała Agnieszka Pietrowska, przedstawicielka marki Bovem.
Kolejnym, nowym najemcą Atrium Copernicus został butik Angel oferujący odzież dla kobiet od znanych polskich i włoskich producentów. Propozycja salonu obejmuje ubrania sportowe, casualowe, a także kolekcje do biura i na specjalne okazje. Nowo otwarty salon zajmuje powierzchnię 30 m kw. i jest usytuowany na parterze galerii, obok sklepu Smyk.
13 maja do grona najemców Atrium Copernicus dołączyła również marka odzieżowa - Guess Activewear. To dobra wiadomość dla osób lubiących połączenie miejskiej mody casualowej ze sportową. Salon ma powierzchnię prawie 103 m kw. i jest ulokowany na parterze, w sąsiedztwie salonów Vision Express i EwTex, tuż przy wejściu do galerii.
-Sklep Guess Activewear w Centrum Atrium Copernicus to jeden z pierwszych tego typu sklepów POP-up w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 sklepów w tym koncepcie w całej Europie z planem kolejnych otwarć w 2022 roku. Kolekcja Activewear oferuje szeroką gamę funkcjonalnej odzieży, akcesoriów i obuwia. To ubrania idealne na każdy aktywny dzień - łączą najnowsze trendy, minimalistyczny design i funkcyjne materiały. Sportowe wcielenie kobiety GUESS tworzą pastelowe kolory i fasony podkreślające sylwetkę. Activewear dla mężczyzn GUESS to minimalistyczne ubrania, które dodają pewności siebie dzięki nowoczesnym krojom. Sezonowe kolory z kontrastującymi detalami podkreślają sportowy styl całej oferty Guess Activewear – mówi Aleksandra Szerszeń PR & Marketing Manager marki Guess.
Od 20 maja klientki Atrium Copernicus ponownie mogą robić zakupy w sklepie należącym do popularnej marki modowej Quiosque. Panie znajdą w nim najmodniejsze kolekcje ubrań i dodatków, pasujących na każdą okazję. Oferta salonu zaskakuje różnorodnością faktur, fasonów i kolorów oraz dużym wyborem dostępnych rozmiarów. Lokal o powierzchni 170 m kw. znajduje się obok sklepu Tous.
– Mając na uwadze oczekiwania i zmieniające się potrzeby nabywców, wciąż staramy się uatrakcyjniać naszą ofertę. Obie Nowe marki reprezentują wyjątkową jakość, wyróżniającą je na tle konkurencji, dzięki czemu tworzą unikalną ofertę dla klientów Atrium Copernicus. Fakt, że wybierają nas na prowadzenie swojej działalności, zarówno międzynarodowe sieci handlowe, jak i znane, polskie firmy, dowodzi, że dla każdego z nich jesteśmy wiarygodnym, sprawdzonym partnerem biznesowym– mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: www.atrium-copernicus.pl.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.