Komunikaty PR

Atrium Copernicus z nowymi najemcami

2021-05-21  |  14:53
Biuro prasowe

Maj obfituje w nowości w ofercie handlowej Atrium Copernicus. W toruńskim centrum 4 maja zadebiutowały dwie marki – sklep jubilerski Bovem oraz butik z odzieżą damską Angel. Do grona najemców 13 maja dołączył sklep Guess Activewear, natomiast tydzień później swój salon ponownie otworzyła marka modowa Quiosque.

 

Mieszkańcy Torunia poszukujący oryginalnej biżuterii mogą już skorzystać z oferty nowego najemcy. Bovem jest polską, wielopokoleniową marką, specjalizującą się w autorskiej biżuterii ze złota od 1998 roku. Kolekcje wyróżnia odważne i nowoczesne wzornictwo. Butik w toruńskiej galerii oferuje biżuterię złotą, srebrną i stalową, wyroby z diamentami oraz markowe zegarki. Ofertę marki uzupełnia biżuteria męska. Lokal zajmuje powierzchnię 59 m kw. i jest usytuowany na parterze, w sąsiedztwie sklepu Gatta.

 

- Mamy nadzieję, że naszym autorskim wzornictwem i dbałością o precyzję szybko przekonamy do siebie klientów Atrium Copernicus. Biżuteria Bovem powstaje z myślą o nowoczesnych i odważnych kobietach, które pragną podkreślić swoją naturalną urodę. Poprzez profesjonalne doradztwo staramy się pomóc klientkom, a  także mężczyznom poszukującym idealnego prezentu, ułatwiając im dobór odpowiedniej biżuterii na wyjątkowe, jak i  te codzienne, okazje powiedziała Agnieszka Pietrowska, przedstawicielka marki Bovem.

 

Kolejnym, nowym najemcą Atrium Copernicus został butik Angel oferujący odzież dla kobiet od znanych polskich i  włoskich producentów. Propozycja salonu obejmuje ubrania sportowe, casualowe, a także kolekcje do biura i  na specjalne okazje. Nowo otwarty salon zajmuje powierzchnię 30 m kw. i jest usytuowany na parterze galerii, obok sklepu Smyk.

 

13 maja do grona najemców Atrium Copernicus dołączyła również marka odzieżowa - Guess Activewear. To dobra wiadomość dla osób lubiących połączenie miejskiej mody casualowej ze sportową. Salon ma powierzchnię prawie 103 m kw. i jest ulokowany na parterze, w sąsiedztwie salonów Vision Express i EwTex, tuż przy wejściu do galerii.

 

-Sklep Guess Activewear w Centrum Atrium Copernicus to jeden z pierwszych tego typu sklepów POP-up w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 sklepów w tym koncepcie w całej Europie z planem kolejnych otwarć w 2022 roku. Kolekcja Activewear oferuje szeroką gamę funkcjonalnej odzieży, akcesoriów i obuwia. To ubrania idealne na każdy aktywny dzień - łączą najnowsze trendy, minimalistyczny design i funkcyjne materiały. Sportowe wcielenie kobiety GUESS tworzą pastelowe kolory i fasony podkreślające sylwetkę. Activewear dla mężczyzn GUESS to minimalistyczne ubrania, które dodają pewności siebie dzięki nowoczesnym krojom. Sezonowe kolory z kontrastującymi detalami podkreślają sportowy styl całej oferty Guess Activewearmówi Aleksandra Szerszeń PR & Marketing Manager marki Guess.

 

Od 20 maja klientki Atrium Copernicus ponownie mogą robić zakupy w sklepie należącym do popularnej marki modowej Quiosque. Panie znajdą w nim najmodniejsze kolekcje ubrań i dodatków, pasujących na każdą okazję. Oferta salonu zaskakuje różnorodnością faktur, fasonów i kolorów oraz dużym wyborem dostępnych rozmiarów. Lokal o powierzchni 170 m kw. znajduje się obok sklepu Tous.

 

– Mając na uwadze oczekiwania i zmieniające się potrzeby nabywców, wciąż staramy się uatrakcyjniać naszą ofertę. Obie Nowe marki reprezentują wyjątkową jakość, wyróżniającą je na tle konkurencji, dzięki czemu tworzą unikalną ofertę dla klientów Atrium Copernicus. Fakt, że wybierają nas na prowadzenie swojej działalności, zarówno międzynarodowe sieci handlowe, jak i znane, polskie firmy, dowodzi, że dla każdego z nich jesteśmy wiarygodnym, sprawdzonym partnerem biznesowymmówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: www.atrium-copernicus.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.