Atrium miało ponad 50 nowych otwarć w I półroczu 2022 roku
Atrium wciąż wzbogaca swoje centra o nowe i odświeżone koncepty handlowe. W pierwszej połowie 2022 roku otwarto ponad 50 nowych sklepów o łącznej powierzchni 14 000 mkw. Większość z nich to marki debiutujące w kraju
lub w miastach, w których działa Grupa.
Portfolio flagowego obiektu z grupy Atrium – Promenady – wzbogaciły Under Armour i Rituals Cosmetics. Kolejnymi warszawskimi otwarciami były włoska marka O bag oraz brytyjska sieć sportowa JD Sports, które na swój debiut wybrały Atrium Targówek. JD Sports zadebiutował również w Atrium Biała
w Białymstoku.
Niemiecka marka Fielmann otworzyła w Białymstoku salon optyczny, wybierając Atrium Biała na swój lokalny debiut. W styczniu tego roku sklep z odzieżą sportową i streetwearową PitBull West Coast także otworzył swoje drzwi dla klientów w Atrium Biała – to kolejny białostocki debiut.
W Atrium Copernicus w Toruniu otworzyła się marka dziecięca Guess Kids – z jednym z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną wyłącznie najmłodszym. W Atrium Copernicus otwarty został również sklep Medicine, który przeszedł całkowitą metamorfozę, zyskując nowoczesny wygląd
i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń.
Focus Bydgoszcz wzmocnił swój line up w segmencie modowym. Snipes i Monnari, liderzy eleganckiej i stylowej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet, oraz polska marka odzieżowa Outhorn otworzyły się w tym roku.
Xtreme Fitness Gyms, siłownia i klub fitness, otworzył swoją pierwszą siłownię w Płocku w Atrium Mosty. Siłownia zajmuje powierzchnię około 1 000 m2. Atrium Mosty skorzystało też z otwarcia nowego konceptu spożywczego Biedronki.
– Te nowe marki i ich debiuty są dowodem na ewoluującą i rosnącą ofertę handlową w Polsce, z której nasze portfolio może skorzystać. Jakość naszego portfela i nasze aktywne podejście do zarządzania pozwala nam na kapitalizację tych zmian rynkowych. Czujemy, że rynek stabilizuje się po pandemii i wraca na poprzednie tory.– mówi Scott Dwyer, Group Managing Director - Retail, Atrium European Real Estate.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.