Komunikaty PR

Atrium miało ponad 50 nowych otwarć w I półroczu 2022 roku

2022-08-10  |  14:40
Biuro prasowe
Do pobrania JPG ( 0.13 MB )

Atrium wciąż wzbogaca swoje centra o nowe i odświeżone koncepty handlowe. W pierwszej połowie 2022 roku otwarto ponad 50 nowych sklepów o łącznej powierzchni 14 000 mkw. Większość z nich to marki debiutujące w kraju
lub w miastach, w których działa Grupa.

 

Portfolio flagowego obiektu z grupy Atrium – Promenady – wzbogaciły Under Armour i Rituals Cosmetics. Kolejnymi warszawskimi otwarciami były włoska marka O bag oraz brytyjska sieć sportowa JD Sports, które na swój debiut wybrały Atrium Targówek. JD Sports zadebiutował również w Atrium Biała
w Białymstoku.

 

Niemiecka marka Fielmann otworzyła w Białymstoku salon optyczny, wybierając Atrium Biała na swój lokalny debiut. W styczniu tego roku sklep z odzieżą sportową i streetwearową PitBull West Coast także otworzył swoje drzwi dla klientów w Atrium Biała – to kolejny białostocki debiut.

 

W Atrium Copernicus w Toruniu otworzyła się marka dziecięca Guess Kids – z jednym z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną wyłącznie najmłodszym. W Atrium Copernicus otwarty został również sklep Medicine, który przeszedł całkowitą metamorfozę, zyskując nowoczesny wygląd
i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń.

 

Focus Bydgoszcz wzmocnił swój line up w segmencie modowym. Snipes i Monnari, liderzy eleganckiej i stylowej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet, oraz polska marka odzieżowa Outhorn otworzyły się w tym roku.

 

Xtreme Fitness Gyms, siłownia i klub fitness, otworzył swoją pierwszą siłownię w Płocku w Atrium Mosty.  Siłownia zajmuje powierzchnię około 1 000 m2. Atrium Mosty skorzystało też z otwarcia nowego konceptu spożywczego Biedronki.

 

Te nowe marki i ich debiuty są dowodem na ewoluującą i rosnącą ofertę handlową w Polsce, z której nasze portfolio może skorzystać. Jakość naszego portfela i nasze aktywne podejście do zarządzania pozwala nam na kapitalizację tych zmian rynkowych. Czujemy, że rynek stabilizuje się po pandemii i wraca na poprzednie tory.mówi Scott Dwyer, Group Managing Director - Retail, Atrium European Real Estate.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.