Komunikaty PR

Barbora – pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi za nami!

2022-08-09  |  14:30
Biuro prasowe

To już rok od kiedy Barbora – jeden z graczy TOP5 branży e-grocery – rozpoczęła działalność na trójmiejskim rynku. Od 12 miesięcy tysiące aktywnych użytkowników z Gdańska, Gdyni, Sopotu i okolicznych miejscowości doświadczają wysokich standardów codziennych zakupów spożywczych przez internet. Barbora obchodzi również pierwsze urodziny obecności w Łodzi.

 

Barbora rozpoczynając swoją działalność w Polsce, była zupełnie nową, nikomu nieznaną marką, stającą w obliczu silnej, prężnie działającej konkurencji.
W ciągu roku znalazła się w rankingu TOP5 marek branży e-grocery. Zaledwie po 7 miesiącach od udanego debiutu w stolicy w rekordowym tempie rozpoczęła ekspansję, wprowadzając swoje usługi na Pomorzu. Rekordowa liczba aktywnych użytkowników w lutym wyniosła aż 13 000! Dziś z zakupów na www.barbora.pl korzysta 7500 mieszkańców Trójmiasta, ceniąc sobie wysoką jakość obsługi i proklienckie podejście.

 

– Nigdy wcześniej nie robiłam zakupów spożywczych przez internet. Jakoś nie miałam do nich przekonania. Jednak zakupy w Barborze to czysta przyjemność – mówi Magda, mieszkanka Trójmiasta, mama małego Tymka. – Pozytywnie zaskoczyła mnie łatwość robienia zakupów i świeżość produktów. Natomiast papierowe torby zakupowe wykorzystuję do kreatywnych zabaw z synkiem.

 

Magda nie jest odosobniona w swojej opinii.

 

– Do zakupów online byłam nastawiona sceptycznie. W końcu kto wybierze i zapakuje produkty tak dobrze jak ja? Barbora bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Wszystkie produkty były świeże, bardzo dobrze zapakowane. Zakupy na Barbora.pl to ogromna oszczędność czasu, ale też pieniędzy! Od razu widzimy, jaka suma końcowa nam wychodzi i możemy na koniec zakupów przeanalizować nasz koszyk. Gorąco polecam wtóruje jej inna mieszkanka Trójmiasta, mama Natanaela.

 

Świadomość klientów w zakresie e-grocery jest coraz większa, więc formowanie dla nich odpowiedniej oferty staje się łatwiejsze. Na Barbora.pl klienci znajdą konkurencyjne produkty oraz atrakcyjne promocje, które mają im pomóc w oszczędzaniu nie tylko pieniędzy, ale również i czasu.

 

 – Mieszkańcy Trójmiasta okazali się być jednymi z najbardziej zaangażowanych klientów Barbory. W rynku Trójmiejskim dostrzegamy ogromny potencjał
i zainteresowanie konkretnie naszymi usługami, więc mamy względem niego ambitne plany rozwojowe. Chcemy poszerzać zasięg obszarów już obsługiwanych.
mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl, i dodaje – Potencjał rynku internetowych zakupów spożywczych nie został jeszcze w pełni wykorzystany, dlatego spodziewamy się corocznego wzrostu. Wierzymy, że dzięki naszym usługom ludzie zyskują komfort i wygodę oraz więcej czasu wolnego na spotkania z rodziną czy własne hobby.

 

W związku z planami poszerzenia obszaru dostaw już od września Barbora będzie rekrutować do pracy kolejnych dostawców!

 

Swoje pierwsze urodziny firma e-grocery obchodziła niedawno także w Łodzi, gdzie marka ugruntowuje swoją pozycję na rynku, obsługując 2000 aktywnych klientów. Tym, co wyróżnia ją na tle konkurencji, jest bardzo szybka dostawa.

 

Więcej informacji: https://barbora.pl/, www.facebook.com/BarboraPolska/.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów Biuro prasowe
2024-07-02 | 10:15

Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów

Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia.
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.