Komunikaty PR

Barbora z nagrodą Polish Business Award 2021

2021-12-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Palińska
ITBC Communication

Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.12 MB )

Skuteczna ekspansja marki Barbora na polskim rynku detalicznym została dostrzeżona i uhonorowana nagrodą Polish Business Award 2021. Wyróżnienie dla internetowego sklepu spożywczego przyznały Ambasada RP w Wilnie oraz Polsko-Litewska Izba Gospodarcza.

W konkursie nagradzani są polscy i litewscy przedsiębiorcy aktywnie działający na obu rynkach i mający wpływ na rozwój wzajemnych relacji gospodarczych. W tym roku Polish Business Awards wręczono już po raz dziewiąty. Uroczystość była okazją do nakreślenia najważniejszych wydarzeń w polsko-litewskich stosunkach gospodarczych oraz wymiany doświadczeń i planów dotyczących przyszłych projektów. 

Barbora od roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku. Marka odnotowuje stały wzrost liczby nowych i powracających klientów. Z oferty e-sklepu skorzystało już ponad 25 tys. konsumentów.

Pierwszym miastem, które znalazło się w zasięgu usług internetowego sklepu spożywczego Barbora była Warszawa i tereny aglomeracji warszawskiej. Klienci stolicy kupują produkty spożywcze oraz artykuły codziennego użytku z dostawą do domu tego samego dnia od stycznia 2021. Po udanym debiucie w centrum Polski, w lipcu marka weszła do Trójmiasta otwierając tam nowe centrum dystrybucyjne, a w sierpniu do Łodzi. Kolejnym etapem rozwoju spółki w Polsce było wejście na Górny Śląsk w listopadzie br. Spółka ponownie powiększyła również swoje zaplecze logistyczne, uruchamiając kolejne centrum dystrybucyjne – w Katowicach.

Wkrótce minie rok naszej obecności na polskim rynku. Przyznane nam wyróżnienie jest idealnym podsumowaniem naszej dotychczasowej pracy i zaangażowania całego naszego zespołu w budowanie marki w Polsce. Jest tą przysłowiową wisienką na pierwszym urodzinowym torcie Barbora Polska. Od roku konsekwentnie budujemy nasz brand, umacniamy długotrwałe zaufanie konsumentów oraz relacje z lokalnym biznesem. Polski rynek e-commerce ma duży potencjał, a my wciąż szerokie pole do popisu. Dlatego nie ustajemy w działaniach. Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby Polaków i mieć swój znaczący udział w rozwoju polskiego e-commerce mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl.

Barbora działa w Polsce w oparciu o sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen.

Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.