Barbora z nagrodą Polish Business Award 2021
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Skuteczna ekspansja marki Barbora na polskim rynku detalicznym została dostrzeżona i uhonorowana nagrodą Polish Business Award 2021. Wyróżnienie dla internetowego sklepu spożywczego przyznały Ambasada RP w Wilnie oraz Polsko-Litewska Izba Gospodarcza.
W konkursie nagradzani są polscy i litewscy przedsiębiorcy aktywnie działający na obu rynkach i mający wpływ na rozwój wzajemnych relacji gospodarczych. W tym roku Polish Business Awards wręczono już po raz dziewiąty. Uroczystość była okazją do nakreślenia najważniejszych wydarzeń w polsko-litewskich stosunkach gospodarczych oraz wymiany doświadczeń i planów dotyczących przyszłych projektów.
Barbora od roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku. Marka odnotowuje stały wzrost liczby nowych i powracających klientów. Z oferty e-sklepu skorzystało już ponad 25 tys. konsumentów.
Pierwszym miastem, które znalazło się w zasięgu usług internetowego sklepu spożywczego Barbora była Warszawa i tereny aglomeracji warszawskiej. Klienci stolicy kupują produkty spożywcze oraz artykuły codziennego użytku z dostawą do domu tego samego dnia od stycznia 2021. Po udanym debiucie w centrum Polski, w lipcu marka weszła do Trójmiasta otwierając tam nowe centrum dystrybucyjne, a w sierpniu do Łodzi. Kolejnym etapem rozwoju spółki w Polsce było wejście na Górny Śląsk w listopadzie br. Spółka ponownie powiększyła również swoje zaplecze logistyczne, uruchamiając kolejne centrum dystrybucyjne – w Katowicach.
Wkrótce minie rok naszej obecności na polskim rynku. Przyznane nam wyróżnienie jest idealnym podsumowaniem naszej dotychczasowej pracy i zaangażowania całego naszego zespołu w budowanie marki w Polsce. Jest tą przysłowiową wisienką na pierwszym urodzinowym torcie Barbora Polska. Od roku konsekwentnie budujemy nasz brand, umacniamy długotrwałe zaufanie konsumentów oraz relacje z lokalnym biznesem. Polski rynek e-commerce ma duży potencjał, a my wciąż szerokie pole do popisu. Dlatego nie ustajemy w działaniach. Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby Polaków i mieć swój znaczący udział w rozwoju polskiego e-commerce – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl.
Barbora działa w Polsce w oparciu o sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.