Barbora.pl w Częstochowie!
Barbora wystartowała ze swoimi usługami w Częstochowie. To kolejne polskie miasto w zasięgu Barbora.pl, którego mieszkańcy będą mogli skorzystać z bezpłatnej dostawy codziennych zakupów spożywczych.
Barbora.pl od ponad roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku otwierając swoje usługi w kolejnych miastach i poszerzając obszary działalności w regionach, w których już działa. Jej obecność w Częstochowie to efekt ekspansji firmy na Śląsku. Z oferty e-sklepu korzysta już 37 000 aktywnych klientów.
Artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, produkty dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafiają do mieszkańców Częstochowy z centrum dystrybucyjnego w Katowicach. Aby zrobić zakupy na www.barbora.pl wystarczy posiadać telefon z aplikacją mobilną lub komputer z dostępem do Internetu. Zamówienia transportowane są specjalnie dostosowanymi do tego celu czerwonymi vanami, wyposażonymi w urządzenia chłodnicze i zamrażarki. Dzięki temu wszystkie przewożone produkty są świeże i w nienaruszonym stanie. Zakupy są dostarczane tego samego dnia, 7 dni w tygodniu, również w niedziele.
Klienci internetowego sklepu spożywczego Barbora.pl mogą korzystać z atrakcyjnych ofert i promocji, jak na przykład rabat w wysokości 25 zł na pierwsze zakupy. W ofercie Back To School znajdą się także wszystkie najpotrzebniejsze elementy szkolnej wyprawki: artykuły piśmiennicze, bloki, kredki, flamastry, farby, plasteliny oraz artykuły spożywcze potrzebne do skompletowania smacznej śniadaniówki. Dla najmłodszych klientów, Barbora przygotowała darmową, atrakcyjną kolorowankę, którą można pobrać ze strony kolorowanka dla malucha.
– Widzimy, że zaufanie do sektora e-grocery rośnie, a dla coraz większej liczby klientów w Polsce, zakupy spożywcze online stają się głównym źródłem pozyskiwania żywności i artykułów codziennego użytku. Dlatego poszerzyliśmy obszar odziaływania w regionie Śląskim o rynek częstochowski. Mieszkańcy tego miasta mogą liczyć na ponadprzeciętną jakość i szybkość obsługi dzięki naszej własnej flocie kurierów oraz konkurencyjnym cenom – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.
***
Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność w Polsce.
Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.
Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.