Komunikaty PR

Barbora.pl w Częstochowie!

2022-08-23  |  13:00
Biuro prasowe

Barbora wystartowała ze swoimi usługami w Częstochowie. To kolejne polskie miasto w zasięgu Barbora.pl, którego mieszkańcy będą mogli skorzystać z bezpłatnej dostawy codziennych zakupów spożywczych.

Barbora.pl od ponad roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku otwierając swoje usługi w kolejnych miastach i poszerzając obszary działalności w regionach, w których już działa. Jej obecność w Częstochowie to efekt ekspansji firmy na Śląsku. Z oferty e-sklepu korzysta już 37 000 aktywnych klientów.

Artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, produkty dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafiają do mieszkańców Częstochowy z centrum dystrybucyjnego w Katowicach. Aby zrobić zakupy na www.barbora.pl wystarczy posiadać telefon z aplikacją mobilną lub komputer z dostępem do Internetu. Zamówienia transportowane są specjalnie dostosowanymi do tego celu czerwonymi vanami, wyposażonymi w urządzenia chłodnicze i zamrażarki. Dzięki temu wszystkie przewożone produkty są świeże i w nienaruszonym stanie. Zakupy są dostarczane tego samego dnia, 7 dni w tygodniu, również w niedziele.

Klienci internetowego sklepu spożywczego Barbora.pl mogą korzystać z atrakcyjnych ofert i promocji, jak na przykład rabat w wysokości 25 zł na pierwsze zakupy. W ofercie Back To School znajdą się także wszystkie najpotrzebniejsze elementy szkolnej wyprawki: artykuły piśmiennicze, bloki, kredki, flamastry, farby, plasteliny oraz artykuły spożywcze potrzebne do skompletowania smacznej śniadaniówki. Dla najmłodszych klientów, Barbora przygotowała darmową, atrakcyjną kolorowankę, którą można pobrać ze strony kolorowanka dla malucha.

– Widzimy, że zaufanie do sektora e-grocery rośnie, a dla coraz większej liczby klientów w Polsce, zakupy spożywcze online stają się głównym źródłem pozyskiwania żywności i artykułów codziennego użytku. Dlatego poszerzyliśmy obszar odziaływania w regionie Śląskim o rynek częstochowski. Mieszkańcy tego miasta mogą liczyć na ponadprzeciętną jakość i szybkość obsługi dzięki naszej własnej flocie kurierów oraz konkurencyjnym cenom – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl.

 

Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

***

Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność w Polsce. 

Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.