Komunikaty PR

Barbora.pl w Częstochowie!

2022-08-23  |  13:00
Biuro prasowe

Barbora wystartowała ze swoimi usługami w Częstochowie. To kolejne polskie miasto w zasięgu Barbora.pl, którego mieszkańcy będą mogli skorzystać z bezpłatnej dostawy codziennych zakupów spożywczych.

Barbora.pl od ponad roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku otwierając swoje usługi w kolejnych miastach i poszerzając obszary działalności w regionach, w których już działa. Jej obecność w Częstochowie to efekt ekspansji firmy na Śląsku. Z oferty e-sklepu korzysta już 37 000 aktywnych klientów.

Artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, produkty dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafiają do mieszkańców Częstochowy z centrum dystrybucyjnego w Katowicach. Aby zrobić zakupy na www.barbora.pl wystarczy posiadać telefon z aplikacją mobilną lub komputer z dostępem do Internetu. Zamówienia transportowane są specjalnie dostosowanymi do tego celu czerwonymi vanami, wyposażonymi w urządzenia chłodnicze i zamrażarki. Dzięki temu wszystkie przewożone produkty są świeże i w nienaruszonym stanie. Zakupy są dostarczane tego samego dnia, 7 dni w tygodniu, również w niedziele.

Klienci internetowego sklepu spożywczego Barbora.pl mogą korzystać z atrakcyjnych ofert i promocji, jak na przykład rabat w wysokości 25 zł na pierwsze zakupy. W ofercie Back To School znajdą się także wszystkie najpotrzebniejsze elementy szkolnej wyprawki: artykuły piśmiennicze, bloki, kredki, flamastry, farby, plasteliny oraz artykuły spożywcze potrzebne do skompletowania smacznej śniadaniówki. Dla najmłodszych klientów, Barbora przygotowała darmową, atrakcyjną kolorowankę, którą można pobrać ze strony kolorowanka dla malucha.

– Widzimy, że zaufanie do sektora e-grocery rośnie, a dla coraz większej liczby klientów w Polsce, zakupy spożywcze online stają się głównym źródłem pozyskiwania żywności i artykułów codziennego użytku. Dlatego poszerzyliśmy obszar odziaływania w regionie Śląskim o rynek częstochowski. Mieszkańcy tego miasta mogą liczyć na ponadprzeciętną jakość i szybkość obsługi dzięki naszej własnej flocie kurierów oraz konkurencyjnym cenom – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl.

 

Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

***

Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność w Polsce. 

Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.