Komunikaty PR

Barbora.pl w Częstochowie!

2022-08-23  |  13:00
Biuro prasowe

Barbora wystartowała ze swoimi usługami w Częstochowie. To kolejne polskie miasto w zasięgu Barbora.pl, którego mieszkańcy będą mogli skorzystać z bezpłatnej dostawy codziennych zakupów spożywczych.

Barbora.pl od ponad roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku otwierając swoje usługi w kolejnych miastach i poszerzając obszary działalności w regionach, w których już działa. Jej obecność w Częstochowie to efekt ekspansji firmy na Śląsku. Z oferty e-sklepu korzysta już 37 000 aktywnych klientów.

Artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, produkty dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafiają do mieszkańców Częstochowy z centrum dystrybucyjnego w Katowicach. Aby zrobić zakupy na www.barbora.pl wystarczy posiadać telefon z aplikacją mobilną lub komputer z dostępem do Internetu. Zamówienia transportowane są specjalnie dostosowanymi do tego celu czerwonymi vanami, wyposażonymi w urządzenia chłodnicze i zamrażarki. Dzięki temu wszystkie przewożone produkty są świeże i w nienaruszonym stanie. Zakupy są dostarczane tego samego dnia, 7 dni w tygodniu, również w niedziele.

Klienci internetowego sklepu spożywczego Barbora.pl mogą korzystać z atrakcyjnych ofert i promocji, jak na przykład rabat w wysokości 25 zł na pierwsze zakupy. W ofercie Back To School znajdą się także wszystkie najpotrzebniejsze elementy szkolnej wyprawki: artykuły piśmiennicze, bloki, kredki, flamastry, farby, plasteliny oraz artykuły spożywcze potrzebne do skompletowania smacznej śniadaniówki. Dla najmłodszych klientów, Barbora przygotowała darmową, atrakcyjną kolorowankę, którą można pobrać ze strony kolorowanka dla malucha.

– Widzimy, że zaufanie do sektora e-grocery rośnie, a dla coraz większej liczby klientów w Polsce, zakupy spożywcze online stają się głównym źródłem pozyskiwania żywności i artykułów codziennego użytku. Dlatego poszerzyliśmy obszar odziaływania w regionie Śląskim o rynek częstochowski. Mieszkańcy tego miasta mogą liczyć na ponadprzeciętną jakość i szybkość obsługi dzięki naszej własnej flocie kurierów oraz konkurencyjnym cenom – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl.

 

Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

***

Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność w Polsce. 

Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.