Komunikaty PR

Bezpieczeństwo zakupów w Intermarché potwierdzają audyty niezależnej firmy

2020-12-15  |  10:40
Biuro prasowe

Czystość poszczególnych pomieszczeń, świeżość oferowanych artykułów spożywczych oraz zapewnienie środków ochrony osobistej dla pracowników i klientów – to przykładowe aspekty kontrolowane podczas regularnych audytów w sklepach oraz na stacjach paliw Intermarché. Audyty odbywają się trzy razy do roku, a podczas jednego z nich są ponadto organizowane szkolenia dla pracowników. W związku z trwającą pandemią koronawirusa zostały one dodatkowo wzbogacone o wytyczne dotyczące sposobów przeciwdziałania rozprzestrzenia się COVID-19 w przestrzeni sklepowej. Audyty w supermarketach sieci Intermarché są prowadzone przez zewnętrzną, niezależną firmę Eurofins Polska, należącą do międzynarodowej grupy  Eurofins działającej w obszarze usług laboratoryjnych i audytowych.

Niezależnie od panującej sytuacji epidemicznej, celem sieci Intermarché niezmiennie pozostaje zapewnienie klientom i pracownikom najwyższych standardów bezpieczeństwa. Właśnie dlatego, od ponad 20 lat, Grupa Muszkieterów zleca regularne audyty w sklepach sieci Intermarché i na stacjach paliw działających pod tym samym szyldem. Weryfikacji podlegają wszystkie aspekty, które mogą wpłynąć na jakość i bezpieczeństwo produktów tj. np. czystość, temperatury panujące zarówno w pomieszczeniach, jak i urządzeniach chłodniczych oraz grzewczych, higiena personelu, magazynowanie i ekspozycja, identyfikowalność czy też znakowanie produktów. W związku z pandemią koronawirusa od września br. podczas audytów higienicznych weryfikowane jest także zapewnienie środków ochrony osobistej pracownikom i klientom.

Grupa Muszkieterów i sieć Intermarché, poprzez swoją długoletnią działalność na polskim rynku, poznały potrzeby i oczekiwania klientów, czym chętnie dzielą się z przedsiębiorcami zrzeszonymi w ich strukturach. Kwestia, która niezmiennie pozostaje bardzo istotna, to  dodatkowe kontrole higieniczne, gwarantujące klientom dostęp do produktów najwyższej jakości mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje Współpraca Intermarché z niezależną firmą Eurofins jest jednym z elementów wsparcia franczyzobiorców sieci. Sklepy i stacje paliw pod szyldem Intermarché prowadzą polscy, niezależni przedsiębiorcy. Swoje supermarkety kilka razy do roku poddają dobrowolnej, dodatkowej kontroli. Daje im to gwarancję, że ich placówki spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny.

Główny aspekt, na którym skupiają się przedstawiciele Eurofins podczas audytu w poszczególnych placówkach handlowych, to świeżość oferowanych artykułów spożywczych. Weryfikują oni także czy klienci oraz pracownicy sklepów mają zapewniony stały dostęp do środków do dezynfekcji lub rękawic jednorazowych oraz czy pracownicy stosują środki ochrony indywidualnej w postaci masek ochronnych lub przyłbic. Kontrolerzy weryfikują łącznie kilkaset kwestii w zakresie działalności sklepu, w tym także te dotyczące ich wyposażenia technicznego, ochrony przeciwpożarowej czy możliwości przeprowadzenia pierwszej pomocy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.