Komunikaty PR

Bezpieczeństwo zakupów w Intermarché potwierdzają audyty niezależnej firmy

2020-12-15  |  10:40
Biuro prasowe

Czystość poszczególnych pomieszczeń, świeżość oferowanych artykułów spożywczych oraz zapewnienie środków ochrony osobistej dla pracowników i klientów – to przykładowe aspekty kontrolowane podczas regularnych audytów w sklepach oraz na stacjach paliw Intermarché. Audyty odbywają się trzy razy do roku, a podczas jednego z nich są ponadto organizowane szkolenia dla pracowników. W związku z trwającą pandemią koronawirusa zostały one dodatkowo wzbogacone o wytyczne dotyczące sposobów przeciwdziałania rozprzestrzenia się COVID-19 w przestrzeni sklepowej. Audyty w supermarketach sieci Intermarché są prowadzone przez zewnętrzną, niezależną firmę Eurofins Polska, należącą do międzynarodowej grupy  Eurofins działającej w obszarze usług laboratoryjnych i audytowych.

Niezależnie od panującej sytuacji epidemicznej, celem sieci Intermarché niezmiennie pozostaje zapewnienie klientom i pracownikom najwyższych standardów bezpieczeństwa. Właśnie dlatego, od ponad 20 lat, Grupa Muszkieterów zleca regularne audyty w sklepach sieci Intermarché i na stacjach paliw działających pod tym samym szyldem. Weryfikacji podlegają wszystkie aspekty, które mogą wpłynąć na jakość i bezpieczeństwo produktów tj. np. czystość, temperatury panujące zarówno w pomieszczeniach, jak i urządzeniach chłodniczych oraz grzewczych, higiena personelu, magazynowanie i ekspozycja, identyfikowalność czy też znakowanie produktów. W związku z pandemią koronawirusa od września br. podczas audytów higienicznych weryfikowane jest także zapewnienie środków ochrony osobistej pracownikom i klientom.

Grupa Muszkieterów i sieć Intermarché, poprzez swoją długoletnią działalność na polskim rynku, poznały potrzeby i oczekiwania klientów, czym chętnie dzielą się z przedsiębiorcami zrzeszonymi w ich strukturach. Kwestia, która niezmiennie pozostaje bardzo istotna, to  dodatkowe kontrole higieniczne, gwarantujące klientom dostęp do produktów najwyższej jakości mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje Współpraca Intermarché z niezależną firmą Eurofins jest jednym z elementów wsparcia franczyzobiorców sieci. Sklepy i stacje paliw pod szyldem Intermarché prowadzą polscy, niezależni przedsiębiorcy. Swoje supermarkety kilka razy do roku poddają dobrowolnej, dodatkowej kontroli. Daje im to gwarancję, że ich placówki spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny.

Główny aspekt, na którym skupiają się przedstawiciele Eurofins podczas audytu w poszczególnych placówkach handlowych, to świeżość oferowanych artykułów spożywczych. Weryfikują oni także czy klienci oraz pracownicy sklepów mają zapewniony stały dostęp do środków do dezynfekcji lub rękawic jednorazowych oraz czy pracownicy stosują środki ochrony indywidualnej w postaci masek ochronnych lub przyłbic. Kontrolerzy weryfikują łącznie kilkaset kwestii w zakresie działalności sklepu, w tym także te dotyczące ich wyposażenia technicznego, ochrony przeciwpożarowej czy możliwości przeprowadzenia pierwszej pomocy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.