Bialcon w nowej lokalizacji w CH Focus!
Z premierą jesiennej kolekcji, salon Bialcon zaprasza do nowej, bardziej przestronnej lokalizacji! Teraz zarówno wierne klientki, jak i miłośniczki polskiej marki mogą odkrywać najnowsze trendy w większym i bardziej komfortowym wnętrzu w CH Focus. Nowy lokal, o powierzchni 80 mkw., znajduje się na parterze, obok salonu Aryton.
Modny i estetyczny wystrój lokalu, urządzony funkcjonalnie i kameralnie, o nieco większej powierzchni od poprzedniej, a do tego bogata i różnorodna oferta, to atuty, które z pewnością przyciągną uwagę nowych klientek i sprawią radość paniom przywiązanym do marki.
Klientki znajdą w nim szeroki wybór damskich ubrań na każdą okazję i pogodę, w tym wiele pomysłów na codzienne stylizacje, spotkania biznesowe, jak i okazjonalne wyjścia. Oprócz tego marka zaoferuje im okrycia wierzchnie oraz akcesoria w postaci czapek, rękawiczek, portfeli, torebek, rajstop, skarpetek czy biżuterii. Bialcon to odpowiedź na potrzeby kobiet ceniących elegancję, jakość oraz proste, ale niebanalne fasony.
- Na przestrzeni dziesięciu ostatnich miesięcy marka Bialcon zyskała wierne grono klientek w Bydgoszczy. Dlatego tym bardziej cieszy fakt, że firma doceniła potencjał zakupowy CH Focus i stałą odwiedzalność, utrzymującą się na zadowalającym poziomie. Decydując się na przeniesienie do nowej lokalizacji, marka postanowiła odświeżyć swój image, przechodząc lekką metamorfozę i zmieniając lokal na nieco większy i przestronniejszy, co na pewno pozytywnie odbiorą klientki - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Bialcon to polska marka odzieżowa, która od lat zdobywa uznanie wśród kobiet ceniących sobie elegancję, wygodę oraz jakość wykonania. Firma ubiera polskie kobiety już od 30 lat. Bialcon to klasyka i ponadczasowość w nowoczesnej formie, dostosowanej do aktualnych trendów. Moda damska zarówno do biura, na spotkanie biznesowe, jak również na przyjęcie czy wieczorowy bal.

Lidl Polska znów przedłuża współpracę w ramach programu Karty Dużej Rodziny

Greenman Poland: Empik wchodzi do Nowych Bielaw

ŚWIĘTUJ DZIEŃ MAMY Z ZIKO DERMO! PONAD 600 PRODUKTÓW DO -40%
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.