Komunikaty PR

Bialcon w nowej lokalizacji w CH Focus!

2024-10-04  |  11:00
Biuro prasowe

Z premierą jesiennej kolekcji, salon Bialcon zaprasza do nowej, bardziej przestronnej lokalizacji! Teraz zarówno wierne klientki, jak i miłośniczki polskiej marki mogą odkrywać najnowsze trendy w większym i bardziej komfortowym wnętrzu w CH Focus. Nowy lokal, o powierzchni 80 mkw., znajduje się na parterze, obok salonu Aryton.

Modny i estetyczny wystrój lokalu, urządzony funkcjonalnie i kameralnie, o nieco większej powierzchni od poprzedniej, a do tego bogata i różnorodna oferta, to atuty, które z pewnością przyciągną uwagę nowych klientek i sprawią radość paniom przywiązanym do marki.

Klientki znajdą w nim szeroki wybór damskich ubrań na każdą okazję i pogodę, w tym wiele pomysłów na codzienne stylizacje, spotkania biznesowe, jak i okazjonalne wyjścia. Oprócz tego marka zaoferuje im okrycia wierzchnie oraz akcesoria w postaci czapek, rękawiczek, portfeli, torebek, rajstop, skarpetek czy biżuterii. Bialcon to odpowiedź na potrzeby kobiet ceniących elegancję, jakość oraz proste, ale niebanalne fasony.

- Na przestrzeni dziesięciu ostatnich miesięcy marka Bialcon zyskała wierne grono klientek w Bydgoszczy. Dlatego tym bardziej cieszy fakt, że firma doceniła potencjał zakupowy CH Focus i stałą odwiedzalność, utrzymującą się na zadowalającym poziomie. Decydując się na przeniesienie do nowej lokalizacji,  marka postanowiła odświeżyć swój image, przechodząc lekką metamorfozę i zmieniając lokal na nieco większy i przestronniejszy, co na pewno pozytywnie odbiorą klientki - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

Bialcon to polska marka odzieżowa, która od lat zdobywa uznanie wśród kobiet ceniących sobie elegancję, wygodę oraz jakość wykonania. Firma ubiera polskie kobiety już od 30 lat. Bialcon to  klasyka i ponadczasowość w nowoczesnej formie, dostosowanej do aktualnych trendów. Moda damska zarówno do biura, na spotkanie biznesowe, jak również na przyjęcie czy wieczorowy bal.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lidl Polska znów przedłuża współpracę w ramach programu Karty Dużej Rodziny Biuro prasowe
2024-09-10 | 08:40

Lidl Polska znów przedłuża współpracę w ramach programu Karty Dużej Rodziny

To kolejny rok, kiedy Lidl Polska przedłużył umowę z Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej. Tym samym utrzymuje współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy
Greenman Poland: Empik wchodzi do Nowych Bielaw
2024-07-18 | 11:00

Greenman Poland: Empik wchodzi do Nowych Bielaw

Centrum handlowe Nowe Bielawy w Toruniu umacnia swoją ofertę w segmencie kultury i multimediów. Dział leasingu Greenman Poland podpisał umowę najmu z siecią Empik. Najnowszy salon
ŚWIĘTUJ DZIEŃ MAMY Z ZIKO DERMO! PONAD 600 PRODUKTÓW DO -40%
2024-05-21 | 14:30

ŚWIĘTUJ DZIEŃ MAMY Z ZIKO DERMO! PONAD 600 PRODUKTÓW DO -40%

Z okazji Dnia Mamy drogerie Ziko Dermo przygotowały dla swoich Klientów wyjątkową ofertę. W dniach od 21 do 26 maja będzie można wybierać upominki dla mam z ponad 600 kultowych

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.