Komunikaty PR

Lidl Polska znów przedłuża współpracę w ramach programu Karty Dużej Rodziny

2024-09-10  |  08:40
Biuro prasowe

To kolejny rok, kiedy Lidl Polska przedłużył umowę z Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej. Tym samym utrzymuje współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, organizatorem Programu Karty Dużej Rodziny i dalej oferuje atrakcyjne zniżki dla jego uczestników!

Karta Dużej Rodziny przysługuje członkom rodzin wielodzietnych, niezależnie od dochodów, wychowujących co najmniej trójkę dzieci. Ich beneficjenci mogą liczyć na szereg zniżek, które ułatwiają dostęp do rozmaitych usług oraz dóbr.

Sieć Lidl Polska jako wieloletni partner ogólnopolskiego programu Karty Dużej Rodziny, po raz kolejny chce poprawić sytuację materialną rodzin. Posiadacze karty od 01.08 do 31.07.2025 r. skorzystają w sklepach Lidl Polska z rabatu w wysokości 10% na produkty z 7 grup asortymentowych tj.:

· świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”;

· bułki i chleby z „Piekarni w sercu Lidla”;

· artykuły marki „Kuchnia Lidla”;

· artykuły marki „Lupilu” (w tym pieluszki);

· dania w słoiczkach, kaszki i mleka modyfikowane (z wyjątkiem mleka do początkowego żywienia niemowląt);

· napoje marki „Solevita”;

· kiełbasy i parówki marki Pikok.

Oprócz stałych grup promocyjnych, w sklepach stacjonarnych sieci, pojawią się oferty ograniczone czasowo. Posiadacze KDR do 31.12 br., mogą skorzystać z 10-procentowego rabatu, kupując ubrania i buty dla dzieci marek Lupilu i Pepperts. Rabat obowiązuje również w ramach akcji „Back to school”, która obejmie artykuły szkolne oraz piśmiennicze, plecaki, np. piórniki, plecaki, tornistry, zeszyty, bloki, notesiki, ołówki, kredki, pisaki, długopisy czy gumki. Oferta potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 30.09.2024 roku. Lista produktów objętych promocją dostępna jest na stronie www.lidl.pl. W kolejnych miesiącach na klientów będą czekać dodatkowe promocje.

Rosnące koszty życia, wakacyjne podróże czy nadchodzący rok szkolny to wyzwania, które mogą znacznie uszczuplić domowy budżet. Właśnie dlatego po raz kolejny przedłużyliśmy współpracę z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, aby beneficjenci Karty Dużej rodziny nadal otrzymywali atrakcyjny rabat 10% na wybrane ważne, całe grupy asortymentowe – takie jak pieczywo, owoce i warzywa, produkty dla dzieci, czy wędliny. Wierzymy, że takie zniżki wspierają rodziny wielodzietne, co pozwoli im z większym spokojem planować przyszłość – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bialcon w nowej lokalizacji w CH Focus! Biuro prasowe
2024-10-04 | 11:00

Bialcon w nowej lokalizacji w CH Focus!

Z premierą jesiennej kolekcji, salon Bialcon zaprasza do nowej, bardziej przestronnej lokalizacji! Teraz zarówno wierne klientki, jak i miłośniczki polskiej marki mogą odkrywać
Greenman Poland: Empik wchodzi do Nowych Bielaw
2024-07-18 | 11:00

Greenman Poland: Empik wchodzi do Nowych Bielaw

Centrum handlowe Nowe Bielawy w Toruniu umacnia swoją ofertę w segmencie kultury i multimediów. Dział leasingu Greenman Poland podpisał umowę najmu z siecią Empik. Najnowszy salon
ŚWIĘTUJ DZIEŃ MAMY Z ZIKO DERMO! PONAD 600 PRODUKTÓW DO -40%
2024-05-21 | 14:30

ŚWIĘTUJ DZIEŃ MAMY Z ZIKO DERMO! PONAD 600 PRODUKTÓW DO -40%

Z okazji Dnia Mamy drogerie Ziko Dermo przygotowały dla swoich Klientów wyjątkową ofertę. W dniach od 21 do 26 maja będzie można wybierać upominki dla mam z ponad 600 kultowych

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.