Komunikaty PR

Greenman Poland: Empik wchodzi do Nowych Bielaw

2024-07-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Centrum handlowe Nowe Bielawy w Toruniu umacnia swoją ofertę w segmencie kultury i multimediów. Dział leasingu Greenman Poland podpisał umowę najmu z siecią Empik. Najnowszy salon marki zadebiutuje w obiekcie na przełomie III i IV kwartału tego roku.

 

Nowe Bielawy nie ustają w rozwoju swojej oferty. Tylko w ciągu ostatniego roku obiekt nie tylko został rozbudowany o dwa nowoczesne parki handlowe, ale wzmocnił też tenant-mix nowymi markami i konceptami handlowymi oraz przedłużył umowy z wieloletnimi partnerami biznesowymi, opiewające łącznie na 3 tys. m kw.

Teraz dział leasingu informuje o kolejnej umowie. Już niebawem w toruńskim centrum handlowym zadebiutuje salon Empik. Marka jest dziś wiodącym w kraju omnichannel retailerem z szeroką, multikategoryjną ofertą. Będzie to największy najemca Nowych Bielaw oferujący produkty z szeroko rozumianych kategorii rozrywki, kultury i lifestyle’u.

– Debiut marki Empik w Nowych Bielawach jest jednym z najważniejszych w tym roku. Dzięki niemu nie tylko znacznie wzbogacamy naszą ofertę w segmencie związanym z kulturą czy mediami, ale przede wszystkim, po raz kolejny, odpowiadamy na oczekiwania klientów na lokalnym rynku, którzy chcą znajdować u nas szeroką ofertę zaspokajającą różne codzienne potrzeby – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Empik idealnie się wpasowuje. To doskonale znana marka, a do tego lubiana, mająca silną pozycję na polskim rynku. Dzięki tej ofercie Nowe Bielawy zyskają więc niezwykle atrakcyjną lokalnie destynację zakupową, zwłaszcza dla osób poszukujących produktów kulturalnych i lifestylowych czy prezentów. Jesteśmy przekonani, że lokalnie salon szybko stanie się kierunkiem nr 1 na tego typu zakupy – dodaje.

Tym bardziej, że klienci znajdą tu duży wybór premierowych i bestsellerowych książek, inspiracji prezentowych, prasy, nowości muzycznych, zabawek, gier, artykułów papierniczych, DIY, gadżetów, dekoracji czy artykułów wyposażenia wnętrz. Ponadto kupujący zyskają dostęp do wygodnych rozwiązań omnichannelowych sieci, w tym do usługi click&collect, dzięki której można zarezerwować produkt w aplikacji Empik lub na Empik.com i po 2 godzinach odebrać w sklepie stacjonarnym. Na miejscu będzie można odebrać też zamówienia online, które trafią do klientów bez dodatkowych opakowań ani wypełniaczy. Odwiedzający nowy salon będą mogli korzystać także ze zniżek na zakupy za okazaniem konta Empik Premium w aplikacji mobilnej. Do dyspozycji klientów będzie również interaktywny punkt INFO, ułatwiający wyszukanie produktu w przestrzeni sklepu.

– Otwarcie to przyniesie nie tylko nową ofertę, ale także wiele nowych rozwiązań omnichannelowych, do których teraz, „po sąsiedzku”, zyskają dostęp także klienci na naszym lokalnym rynku. Dzięki temu będą mogli w łatwy i szybki sposób dokonać zakupów w wybranym przez siebie kanale. Planowane otwarcie Empiku jest więc najlepszym przykładem na to, że nasza oferta convenience nie tylko się poszerza, ale staje się coraz bardziej omnichannelowa, otwarta na nowe technologie i rozwiązania proponowane przez najemców – mówi Karolina Nitowska.

– Cieszymy się, że dołączamy do grona najemców Nowych Bielaw. Stale zagęszczamy sieć naszych salonów, również w galeriach handlowych, bo chcemy być jak najbliżej naszych klientów. Jestem przekonana, że wspólnie stworzymy atrakcyjną i przyjazną przestrzeń, którą mieszkańcy Torunia będą chętnie odwiedzać – mówi Olga Wielgosz, Menadżerka ds. Wynajmu, Empik.

Debiut salonu Empik planowany jest na przełom III i IV kwartału 2024 r. – Empik to już kolejna marka, która w ostatnim czasie doceniła potencjał Nowych Bielaw. To centrum, które budzi zainteresowanie rynku, zwłaszcza z uwagi na niedawną rozbudowę, wielosegmentową ofertę convenience czy chłonny rynek konsumencki, na którym działa. Nie bez znaczenia są także wyniki obiektu, które zapewniają nie tylko udany debiut, ale przede wszystkim stabilny rozwój. To wszystko sprawia, że jesteśmy postrzegani dziś jako atrakcyjna biznesowo lokalizacja, przyciągająca dużych graczy – mówi Karolina Nitowska.

 

Źródło: Nowe Bielawy/Guarana PR

Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bialcon w nowej lokalizacji w CH Focus! Biuro prasowe
2024-10-04 | 11:00

Bialcon w nowej lokalizacji w CH Focus!

Z premierą jesiennej kolekcji, salon Bialcon zaprasza do nowej, bardziej przestronnej lokalizacji! Teraz zarówno wierne klientki, jak i miłośniczki polskiej marki mogą odkrywać
Lidl Polska znów przedłuża współpracę w ramach programu Karty Dużej Rodziny
2024-09-10 | 08:40

Lidl Polska znów przedłuża współpracę w ramach programu Karty Dużej Rodziny

To kolejny rok, kiedy Lidl Polska przedłużył umowę z Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej. Tym samym utrzymuje współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy
ŚWIĘTUJ DZIEŃ MAMY Z ZIKO DERMO! PONAD 600 PRODUKTÓW DO -40%
2024-05-21 | 14:30

ŚWIĘTUJ DZIEŃ MAMY Z ZIKO DERMO! PONAD 600 PRODUKTÓW DO -40%

Z okazji Dnia Mamy drogerie Ziko Dermo przygotowały dla swoich Klientów wyjątkową ofertę. W dniach od 21 do 26 maja będzie można wybierać upominki dla mam z ponad 600 kultowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.