Greenman Poland: Empik wchodzi do Nowych Bielaw

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Centrum handlowe Nowe Bielawy w Toruniu umacnia swoją ofertę w segmencie kultury i multimediów. Dział leasingu Greenman Poland podpisał umowę najmu z siecią Empik. Najnowszy salon marki zadebiutuje w obiekcie na przełomie III i IV kwartału tego roku.
Nowe Bielawy nie ustają w rozwoju swojej oferty. Tylko w ciągu ostatniego roku obiekt nie tylko został rozbudowany o dwa nowoczesne parki handlowe, ale wzmocnił też tenant-mix nowymi markami i konceptami handlowymi oraz przedłużył umowy z wieloletnimi partnerami biznesowymi, opiewające łącznie na 3 tys. m kw.
Teraz dział leasingu informuje o kolejnej umowie. Już niebawem w toruńskim centrum handlowym zadebiutuje salon Empik. Marka jest dziś wiodącym w kraju omnichannel retailerem z szeroką, multikategoryjną ofertą. Będzie to największy najemca Nowych Bielaw oferujący produkty z szeroko rozumianych kategorii rozrywki, kultury i lifestyle’u.
– Debiut marki Empik w Nowych Bielawach jest jednym z najważniejszych w tym roku. Dzięki niemu nie tylko znacznie wzbogacamy naszą ofertę w segmencie związanym z kulturą czy mediami, ale przede wszystkim, po raz kolejny, odpowiadamy na oczekiwania klientów na lokalnym rynku, którzy chcą znajdować u nas szeroką ofertę zaspokajającą różne codzienne potrzeby – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Empik idealnie się wpasowuje. To doskonale znana marka, a do tego lubiana, mająca silną pozycję na polskim rynku. Dzięki tej ofercie Nowe Bielawy zyskają więc niezwykle atrakcyjną lokalnie destynację zakupową, zwłaszcza dla osób poszukujących produktów kulturalnych i lifestylowych czy prezentów. Jesteśmy przekonani, że lokalnie salon szybko stanie się kierunkiem nr 1 na tego typu zakupy – dodaje.
Tym bardziej, że klienci znajdą tu duży wybór premierowych i bestsellerowych książek, inspiracji prezentowych, prasy, nowości muzycznych, zabawek, gier, artykułów papierniczych, DIY, gadżetów, dekoracji czy artykułów wyposażenia wnętrz. Ponadto kupujący zyskają dostęp do wygodnych rozwiązań omnichannelowych sieci, w tym do usługi click&collect, dzięki której można zarezerwować produkt w aplikacji Empik lub na Empik.com i po 2 godzinach odebrać w sklepie stacjonarnym. Na miejscu będzie można odebrać też zamówienia online, które trafią do klientów bez dodatkowych opakowań ani wypełniaczy. Odwiedzający nowy salon będą mogli korzystać także ze zniżek na zakupy za okazaniem konta Empik Premium w aplikacji mobilnej. Do dyspozycji klientów będzie również interaktywny punkt INFO, ułatwiający wyszukanie produktu w przestrzeni sklepu.
– Otwarcie to przyniesie nie tylko nową ofertę, ale także wiele nowych rozwiązań omnichannelowych, do których teraz, „po sąsiedzku”, zyskają dostęp także klienci na naszym lokalnym rynku. Dzięki temu będą mogli w łatwy i szybki sposób dokonać zakupów w wybranym przez siebie kanale. Planowane otwarcie Empiku jest więc najlepszym przykładem na to, że nasza oferta convenience nie tylko się poszerza, ale staje się coraz bardziej omnichannelowa, otwarta na nowe technologie i rozwiązania proponowane przez najemców – mówi Karolina Nitowska.
– Cieszymy się, że dołączamy do grona najemców Nowych Bielaw. Stale zagęszczamy sieć naszych salonów, również w galeriach handlowych, bo chcemy być jak najbliżej naszych klientów. Jestem przekonana, że wspólnie stworzymy atrakcyjną i przyjazną przestrzeń, którą mieszkańcy Torunia będą chętnie odwiedzać – mówi Olga Wielgosz, Menadżerka ds. Wynajmu, Empik.
Debiut salonu Empik planowany jest na przełom III i IV kwartału 2024 r. – Empik to już kolejna marka, która w ostatnim czasie doceniła potencjał Nowych Bielaw. To centrum, które budzi zainteresowanie rynku, zwłaszcza z uwagi na niedawną rozbudowę, wielosegmentową ofertę convenience czy chłonny rynek konsumencki, na którym działa. Nie bez znaczenia są także wyniki obiektu, które zapewniają nie tylko udany debiut, ale przede wszystkim stabilny rozwój. To wszystko sprawia, że jesteśmy postrzegani dziś jako atrakcyjna biznesowo lokalizacja, przyciągająca dużych graczy – mówi Karolina Nitowska.
Źródło: Nowe Bielawy/Guarana PR
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.

Bialcon w nowej lokalizacji w CH Focus!

Lidl Polska znów przedłuża współpracę w ramach programu Karty Dużej Rodziny

ŚWIĘTUJ DZIEŃ MAMY Z ZIKO DERMO! PONAD 600 PRODUKTÓW DO -40%
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.