Komunikaty PR

ŚWIĘTUJ DZIEŃ MAMY Z ZIKO DERMO! PONAD 600 PRODUKTÓW DO -40%

2024-05-21  |  14:30
Biuro prasowe

Z okazji Dnia Mamy drogerie Ziko Dermo przygotowały dla swoich Klientów wyjątkową ofertę. W dniach od 21 do 26 maja będzie można wybierać upominki dla mam z ponad 600 kultowych produktów z rabatem aż do -40%.  W promocji znajdą się bestsellerowe marki takie jak Sesderma, Nuxe, Iwostin, Phyto, i wiele innych. Oprócz dermokosmetyków będzie można sprezentować mamom kartę podarunkową do drogerii Ziko Dermo, a 26 maja skorzystać z darmowej dostawy z drogerii internetowej zikodermo.pl na hasło MAMA.

Maj to miesiąc, w którym obchodzimy jedno z najważniejszych świąt w roku – Dzień Mamy. To wyjątkowy czas, aby wyrazić naszą miłość oraz wdzięczność dla wszystkich niesamowitych kobiet, które całe życie otaczają nas troską i opieką. Dlatego Ziko Dermo pragnie uczcić ich wyjątkowość, oferując piękne i zdrowe prezenty, którymi możemy obdarować mamy za ich nieocenioną opiekę, miłość i poświęcenie.

Każda Mama powinna czuć się piękna i zadbana, dlatego od 21 maja w drogeriach Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej zikodermo.pl czekać będą wyjątkowe promocje na najlepsze produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów.

Ziko Dermo oferuje moc promocji i rabatów w zależności od dnia.

Co kupić na prezent w Ziko Dermo?

  • od 21 do 26 maja dla wielbicieli marek Phyto i Lierac przewidziano rabaty: przy zakupie jednego produktu do -20% a dwóch aż do -30%. Promocją objęte są całe gamy produktów oprócz kosmetyków objętych już promocją, zestawów oraz serii Lierac SUNISSIME.
  • od 23 do 26 maja w Ziko Dermo czeka oferta 1+1! dla marki Sesderma przy zakupie dwóch produktów drugi tańszy lub w tej samej cenie można otrzymać za 1 grosz, a dla marki Seboradin drugi produkt z serii Seboradin będzie o 50% tańszy.
  • od 23 do 26 maja z atrakcyjnymi rabatami będą dostępne na prezent również kosmetyki marek: Novaclear+ Collagen (do -35%), Nuxe (do -30%), Embryolisse (do -30% z Kartą Ziko Klub) Tebiskin (do -30% z Kartą Ziko Klub) czy Synchroline (do -35%)
  • A tylko 24 maja dermokosmetyki SVR będą dostępne z rabatem do -40%, a marki Iwostin do -30%

Dla mam, które lubią same wybierać produkty do pielęgnacji, idealnym prezentem będzie karta podarunkowa Ziko Dermo do drogerii stacjonarnych i internetowej, którą można doładować dowolną kwotą.

Jeśli zakupy prezentowe będziemy robić na ostatnią chwilę, to 26 maja w drogerii internetowej zikodermo.pl będzie można skorzystać z bezpłatnej dostawy, wpisując kod MAMA.

Warto odwiedzić drogerie Ziko Dermo lub zajrzeć na stronę drogerii internetowej zikodermo.pl i wybrać najwyższej jakości dermokosmetyki, ponieważ każda mama zasługuje na to, co najlepsze.

Pełna lista produktów objętych akcją Dzień Mamy dostępna będzie w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej https://www.zikodermo.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bialcon w nowej lokalizacji w CH Focus! Biuro prasowe
2024-10-04 | 11:00

Bialcon w nowej lokalizacji w CH Focus!

Z premierą jesiennej kolekcji, salon Bialcon zaprasza do nowej, bardziej przestronnej lokalizacji! Teraz zarówno wierne klientki, jak i miłośniczki polskiej marki mogą odkrywać
Lidl Polska znów przedłuża współpracę w ramach programu Karty Dużej Rodziny
2024-09-10 | 08:40

Lidl Polska znów przedłuża współpracę w ramach programu Karty Dużej Rodziny

To kolejny rok, kiedy Lidl Polska przedłużył umowę z Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej. Tym samym utrzymuje współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy
Greenman Poland: Empik wchodzi do Nowych Bielaw
2024-07-18 | 11:00

Greenman Poland: Empik wchodzi do Nowych Bielaw

Centrum handlowe Nowe Bielawy w Toruniu umacnia swoją ofertę w segmencie kultury i multimediów. Dział leasingu Greenman Poland podpisał umowę najmu z siecią Empik. Najnowszy salon

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.