BIO propozycje i Zielnik Polski od marki Herbapol

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów, marka Herbapol stale udoskonala ofertę naturalnych, ekologicznych produktów, tworzonych z najwyższej jakości składników pochodzących od polskich producentów – w tym herbat ziołowych, herbatek owocowych, dżemów oraz syropów.
Zielnik Polski – z natury najlepsze
Zielnik Polski to propozycja dla każdego, kto w naturalny sposób chce wspomagać funkcjonowanie organizmu. W linii znajduje się szeroki wybór herbat ziołowych o prozdrowotnych właściwościach. Jedną z nich jest Czystek, który jako źródło naturalnych przeciwutleniaczy doskonale wspiera odporność organizmu i jest szczególnie polecany w zbliżającym się sezonie jesienno-zimowym. Napar z Lipy to z kolei wsparcie dla układu oddechowego. Dziurawiec z Zielnika Polskiego wpływa korzystnie na funkcjonowanie układu nerwowego, dzięki czemu przyczynia się do zachowania równowagi emocjonalnej i lepszego samopoczucia, a napar ze skrzypu wspomaga prawidłową pracę nerek i dróg moczowych, natomiast Szałwia działa kojąco na gardło i struny głosowe. To tylko kilka propozycji z bogatej oferty herbat ziołowych Herbapol, będących doskonałym wsparciem dla organizmu zarówno osób młodszych, jak i starszych.
Linia BIO – dla nas to naturalne
Linia certyfikowanych produktów BIO to propozycja dla najbardziej wymagających miłośników naturalnej i zdrowej żywności. Produkty BIO łączą gwarancję spełnienia norm odpowiednich dla produkcji ekologicznej z czystym, unikalnym smakiem pochodzącym prosto z natury. W linii BIO znajdują się m.in. herbaty ziołowe, w tym Melisa oraz Mięta – doskonale odprężające organizm.
Certyfikowane składniki, pyszne smaki natury, dbałość o środowisko naturalne i podążanie za potrzebami klientów od lat stanowią podstawę sukcesu marki Herbapol

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku
Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.
Finanse
Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.
Konsument
Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.