Komunikaty PR

Biura podróży w Galerii Katowickiej już otwarte

2020-07-07  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Od 1 lipca znów czynne są biura podróży w Galerii Katowickiej. Dla wszystkich, którzy myślą o wakacyjnym wyjeździe, ITAKA, Rainbow, TUI oraz Coral Travel Wezyr Holidays przygotowały szeroką ofertę, dostosowaną do obecnej sytuacji. Personel biur pomoże nie tylko znaleźć odpowiednią propozycję, ale odpowie też na pytania o to, gdzie można wyjechać, na jakich zasadach i jak wygląda obowiązujący reżim sanitarny.

W Galerii Katowickiej czynne są wszystkie wcześniej funkcjonujące tu biura podróży.  Ze względu na bliskość komunikacyjną, znajomość obowiązujących procedur oraz bezpieczeństwo sanitarne, ogromnym zainteresowaniem cieszą się w tym roku wakacje w kraju. Tak duże zainteresowanie przekłada się na jakość i dostęp do odpowiednich ofert. W ich znalezieniu i dostosowaniu do oczekiwań pomóc mogą pracownicy biur podróży, zlokalizowanych w Katowickiej. Dysponują oni nie tylko szerokim wachlarzem propozycji krajowych i zagranicznych, ale również wiedzą i doświadczeniem, niezwykle istotnymi w obecnej sytuacji. Aż czterech dużych touroperatorów, działających w jednym obiekcie, daje poszukującym szersze możliwości znalezienia propozycji i kierunku stuprocentowo odpowiadających oczekiwaniom. Jest to szczególnie ważne teraz, gdy wytyczne i obostrzenia związane z wybranymi destylacjami ulegają dynamicznym zmianom. Warto wziąć też pod uwagę, nie mniej ważny, komfort i bezpieczeństwo odwiedzin w punktach oraz znaczną oszczędność czasu.

Wznowienie działalności biur podróży nastąpiło zgodnie z obowiązującymi procedurami ścisłego reżimu sanitarnego. Stanowiska personelu umiejscowione zostały w odpowiedniej odległości, do dyspozycji klientów są środki do dezynfekcji. Obsługa salonów zobowiązana jest do przestrzegania ścisłych norm sanitarnych oraz stosowania środków ochrony osobistej: maseczek lub przyłbic. Analogiczne zasady, dotyczące zasłaniania ust i nosa, obowiązują również klientów.

 - Otwarcie biur podróży to świetna wiadomość na starcie wakacji. Wypoczynek zorganizowany przy wsparciu profesjonalistów to sposób na zachowanie większego bezpieczeństwa w ich trakcie. W Katowickiej niemal wszystkie lokale są już otwarte i działają w normalnym trybie – klienci mogą wybierać z szerokiej oferty zakupowej, spotykać się w restauracjach i kawiarniach oraz korzystać z punktów usługowych. Oczywiście nadal najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo odwiedzających i personelu, dlatego nadal ściśle przestrzegamy reżimu sanitarnego - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.