Black Dog w Black Friday – czarna przekąska w ofercie Żabki

Już tylko kilka dni pozostało do Black Friday. Z tej okazji Żabka przygotowała limitowaną wersję hot doga. To Black Dog. Czarny hot dog będzie zawierał czarną bułkę, czarnego kabanosa z dodatkiem dziczyzny i specjalny czarny sos. W całodobowym sklepie autonomicznym Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie tę wyjątkową przekąskę przygotuje robot Robbie.
Hot dog, to ulubiona przekąska klientów Żabki – sieć sprzedaje średnio trzy hot dogi na sekundę. Znajdują się one w czołówce marek własnych Żabki, posiadających największą liczbę lojalnych i powracających klientów. Klienci Żabki najchętniej sięgają po hot dogi w godzinach lunchowych.
– Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów nowościami. W Żabce dostępny jest bogaty asortyment wyjątkowych produktów stworzonych specjalnie dla nas. Ta różnorodność przyciąga klientów i cieszy się ich uznaniem. Z okazji Black Friday postanowiliśmy przygotować limitowaną, czarną wersję ulubionej ciepłej przekąski naszych konsumentów, czyli Black Doga. To kolejna unikatowa propozycja, której można spróbować wyłącznie w sklepach Żabka – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy w Żabka Polsce.
Black Dog to unikalne połączenie czarnej bułki zawierającej sepię, czarnego kabanosa z dodatkiem mięsa jelenia i specjalnego czarnego sosu. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania własnej wersji Black Doga. Może on się składać z czarnej bułki, dowolnie wybranej kiełbasy lub parówki oraz dowolnego sosu. Podstawą tej przekąski może też być jasna bułka, dowolnie wybrana kiełbasa lub parówka oraz czarny sos.
Czarny hot dog będzie dostępny w sprzedaży od 23 listopada br. w regularnej cenie 5,99 zł, a z aplikacją Żappka w cenie 4,99 zł. W Czarny Piątek, czyli 25 listopada br., użytkownicy Żappki będą mogli kupić Black Doga za 3,99 zł z aplikacją, oferta obwiązuje tylko w przypadku zakupu produktu w czarnej bułce. Z okazji Black Friday klienci sieci mogą liczyć także na dodatkowe promocje na wybrane napoje i słodycze.
Czarny hot dog także w Żabce Nano
Z okazji Black Week, od 23 listopada do 6 grudnia br., w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie Black Dogi będzie przygotowywał także Robbie – robot stworzony specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji. Klienci sklepu autonomicznego będą mogli zamówić „klasycznego” hot doga w wersji max lub małego Black Doga z czarnym kabanosem lub standardową parówką.
Żabka liderem oferty gastronomicznej
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot dogi, kanapki muffin, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski prosto z pieca: churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.