Komunikaty PR

Black Dog w Black Friday – czarna przekąska w ofercie Żabki

2022-11-23  |  10:25
Biuro prasowe

Już tylko kilka dni pozostało do Black Friday. Z tej okazji Żabka przygotowała limitowaną wersję hot doga. To Black Dog. Czarny hot dog będzie zawierał czarną bułkę, czarnego kabanosa z dodatkiem dziczyzny i specjalny czarny sos. W całodobowym sklepie autonomicznym Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie tę wyjątkową przekąskę przygotuje robot Robbie.

Hot dog, to ulubiona przekąska klientów Żabki – sieć sprzedaje średnio trzy hot dogi na sekundę. Znajdują się one w czołówce marek własnych Żabki, posiadających największą liczbę lojalnych i powracających klientów. Klienci Żabki najchętniej sięgają po hot dogi w godzinach lunchowych.

Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów nowościami. W Żabce  dostępny jest bogaty asortyment wyjątkowych produktów stworzonych specjalnie dla nas. Ta różnorodność przyciąga klientów i cieszy się ich uznaniem. Z okazji Black Friday postanowiliśmy przygotować limitowaną, czarną wersję ulubionej ciepłej przekąski naszych konsumentów, czyli Black Doga. To kolejna unikatowa propozycja, której można spróbować wyłącznie w sklepach Żabka – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy w Żabka Polsce.

Black Dog to unikalne połączenie czarnej bułki zawierającej sepię, czarnego kabanosa z dodatkiem mięsa jelenia i specjalnego czarnego sosu. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania własnej wersji Black Doga. Może on się składać z czarnej bułki, dowolnie wybranej kiełbasy lub parówki oraz dowolnego sosu. Podstawą tej przekąski może też być jasna bułka, dowolnie wybrana kiełbasa lub parówka oraz czarny sos.

Czarny hot dog będzie dostępny w sprzedaży od 23 listopada br. w regularnej cenie 5,99 zł, a z aplikacją Żappka w cenie 4,99 zł. W Czarny Piątek, czyli 25 listopada br., użytkownicy Żappki będą mogli kupić Black Doga za 3,99 zł z aplikacją, oferta obwiązuje tylko w przypadku zakupu produktu w czarnej bułce. Z okazji Black Friday klienci sieci mogą liczyć także na dodatkowe promocje na wybrane napoje i słodycze.

Czarny hot dog także w Żabce Nano

Z okazji Black Week, od 23 listopada do 6 grudnia br., w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie Black Dogi będzie przygotowywał także Robbie – robot stworzony specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji. Klienci sklepu autonomicznego będą mogli zamówić „klasycznego” hot doga w wersji max lub małego Black Doga z czarnym kabanosem lub standardową parówką.

Żabka liderem oferty gastronomicznej

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot dogi, kanapki muffin, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski prosto z pieca: churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.