Black Friday: markowe produkty w niższych cenach?
W pierwszej połowie 2020 r. w sklepach zaobserwowano o 15 proc. mniej promocji niż w analogicznym okresie ubiegłego roku[1]. Priorytetem większości Polaków było zaopatrzenie się w artykuły pierwszej potrzeby. Jednak z badań wynika, że prawie jedna czwarta Polaków wyczekuje Black Friday, aby nabyć uprzednio upatrzone produkty i usługi[2], a 52 proc. ankietowanych, mimo pandemii, nie zmieniło swojego podejścia do wydawania pieniędzy[3]. Co więcej, 6 na 10 badanych Polaków będzie śledziło czarnopiątkowe oferty, które pojawią się w ich skrzynce mailowej[4].
W tym roku wśród najpopularniejszych kategorii produktów znajdą się m.in.: elektronika użytkowa (65 proc.) oraz sprzęt AGD (28 proc.)[5]. Analitycy prognozują też, że na koniec roku hitami sprzedażowymi mogą być suszarki do odzieży, konsole do gier oraz ekspresy do kawy[6]. Produkty te już teraz oferowane są przez popularne sieci RTV/AGD. Niektóre z nich, z okazji Black Week, przecenione są nawet o 80 proc.
– Promocyjna cena produktu to nie wszystko – klientom zależy dziś przede wszystkim na jakości. Dlatego w tym roku w NEONET oferujemy z okazji Black Friday produkty wielu uznanych marek, oferujących rozwiązania technologiczne z najwyższej półki – mówi Piotr Gendek, Dyrektor Dywizji Zarządzania Produktami Nowych Technologii w NEONET.
Marki, których produkty w niższych cenach już teraz można znaleźć w NEONET to m.in. telewizory smart i akcesoria od Samsunga, LG czy Sony. Osoby poszukujące nowych smartfonów będą mogły skorzystać z promocji na modele Xiaomi czy Samsunga, Oppo czy Realme. Z przecen na ekspresy De'Longhi lub Siemens zadowoleni będą fani dobrej kawy, a rodziny poszukujące nowych laptopów do nauki albo pracy zdalnej mogą przyjrzeć się markom takim jak Lenovo czy HP.
Zakupowemu szaleństwu sprzyja fakt, że klienci NEONET mogą skorzystać z wygodnej opcji odroczenia płatności aż do wiosny. Oferta obejmująca aż do 30 rat 0% z odroczeniem spłaty, dotyczy każdego produktu promocyjnego o wartości min. 100 zł. Spłata pierwszej raty następuje po czterech miesiącach od daty zakupu.
– Blisko 40 proc. klientów szacuje, że kupując podczas wyprzedaży, oszczędza nawet 30-40 proc. środków[7]. Nie dziwi więc fakt, że Black Friday cieszy się tak ogromną popularnością. Tegoroczny „czarny piątek” w NEONET będzie stanowić nie lada gratkę dla fanów elektronicznych gadżetów. W naszej sieci dostępne będą świetne promocje na produkty takich marek, jak Xiaomi, Samsung, czy Huawei – podsumowuje Łukasz Słoma, Senior Category Manager w NEONET.
Pandemia koronawirusa sprawiła, że w tym roku Black Friday w znacznej mierze przeniesie się do sieci. Już blisko 72 proc. Polaków deklaruje, że kupuje produkty online[8]. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie, sieć NEONET proponuje wygodne zakupy bez wychodzenia z domu za pośrednictwem e-salonu neonet.pl. Warto wspomnieć, że zakupy na neonet.pl zostały docenione przez polskich konsumentów. To właśnie na podstawie ich opinii portal Ceneo.pl przyznał marce nagrodę Zaufany Sklep 2020.
[1] Centrum Analiz Grupy AdRetail, Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH, 2020
[2] ExpertSender, Polacy i Black Friday, listopad 2020
[3] IMAS International, Barometr oszczędności, Październik 2020
[4] ExpertSender, Polacy i Black Friday, listopad 2020
[5] BlackWeek.Global, Statystyki dot. Black Friday, listopad 2020
[6] GfK, Analiza dot. Black Friday, listopad 2020
[7] UCE RESEARCH na zlecenie Hiper-Com Poland i programu branżowego AdRetail Inspirio, Wrzesień 2020
[8] Raport Izby Gospodarki Elektronicznej opracowany przez Mobile Institute, Omni-commerce. Kupuję wygodnie, czerwiec 2020

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.