Błyskawiczne odświeżenie
Pewność siebie to cecha, która ma duży wpływ na nasze życie, zarówno osobiste, jak i zawodowe. Naukowcy twierdzą, że pomaga w osiągnięciu sukcesu rozumianego jako systematyczne zwiększanie poziomu wynagrodzenia i szybkości awansowania w strukturach firmy. Badania wskazują natomiast, że na pewność siebie wpływa wiele czynników, a jednym z najbardziej istotnych jest… świeży oddech! Podczas spotkania biznesowego natychmiastowe odświeżenie zapewnią nowe miętówki od Mentos.
Naukowcy z Uniwersytetu w Melbourne, w ramach badania „The Minorty Report”, wzięli pod lupę pracowników dużych korporacji z Toronto, Melbourne oraz Nowego Jorku. Sprawdzali zależność między osiągnięciami na polu zawodowym, a pewnością siebie. Ich wnioski potwierdziły, że cecha ta jest ważnym składnikiem osiągnięcia sukcesu w miejscu pracy i znacznie wpływa na szansę awansu oraz zwiększenia poziomu wynagrodzenia. Pewność siebie to składowa wielu czynników, takich jak: wygląd, indywidualne predyspozycje, osobowość, czy umiejętność szybkiego odnajdywania się w różnych sytuacjach. Ale nie tylko! Z badań przeprowadzonych w Polsce wynika, że aż dla 44 proc. z nas negatywny wpływ na pewność siebie ma nieświeży oddech[1]. To ważne tym bardziej, że poczucie świeżości pozwala nam m.in. na szeroki uśmiech i swobodne zachowanie, które z kolei wpływają na odbiór naszej osoby przez otoczenie. Na szczęście istnieje wiele sposobów, aby szybko i skutecznie odświeżyć swój oddech. Z pewnością pomoże odpowiednia higiena jamy ustnej oraz innowacyjne produkty funkcjonalne, jak choćby Mentos 2 Hours Clean Breath.
Długie działanie
Po Mentos Clean Breath można sięgnąć m.in. podczas spotkania biznesowego, niespodziewanego wyjścia ze znajomymi lub randki. Pastylki o wydłużonym, bo aż dwugodzinnym działaniu zapewniają maksymalne odświeżenie oddechu w każdej sytuacji. - Ich użycie jest bardzo dyskretne, a wygodny dyspenser pozwala na higieniczne dozowanie. Kompaktowe opakowanie zmieści się w torebce czy plecaku, dzięki czemu zawsze będziemy je mieć pod ręką – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. – Bezcukrowe Mentos 2 Hours Clean Breath dostępne są w dwóch świeżych smakach: mięty pieprzowej Peppermint oraz intensywnym eukaliptusowo–mentolowym Intense Mint – dodaje Bonecki. Oba warianty zawierają ekstrakt z kory magnolii oraz cynku, dzięki czemu pomagają dłużej zachować świeży oddech.
Mentos 2 Hours Clean Breath to jedyny produkt na rynku o aż dwugodzinnym działaniu. Pastylki idealnie sprawdzą się, gdy potrzebujemy szybkiego i długotrwałego odświeżenia.
[1] Ogólnopolskie badanie opinii publicznej przeprowadzone w ramach programu „Laboratorium Vademecum

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.