Komunikaty PR

Błyskawiczne odświeżenie

2020-09-30  |  15:35
Biuro prasowe

Pewność siebie to cecha, która ma duży wpływ na nasze życie, zarówno osobiste, jak i zawodowe. Naukowcy twierdzą, że pomaga w osiągnięciu sukcesu rozumianego jako systematyczne zwiększanie poziomu wynagrodzenia i szybkości awansowania w strukturach firmy. Badania wskazują natomiast, że na pewność siebie wpływa wiele czynników, a jednym z najbardziej istotnych jest… świeży oddech! Podczas spotkania biznesowego natychmiastowe odświeżenie zapewnią nowe miętówki od Mentos.

Naukowcy z Uniwersytetu w Melbourne, w ramach badania „The Minorty Report”, wzięli pod lupę pracowników dużych korporacji z Toronto, Melbourne oraz Nowego Jorku. Sprawdzali zależność między osiągnięciami na polu zawodowym, a pewnością siebie. Ich wnioski potwierdziły, że cecha ta jest ważnym składnikiem osiągnięcia sukcesu w miejscu pracy i znacznie wpływa na szansę awansu oraz zwiększenia poziomu wynagrodzenia. Pewność siebie to składowa wielu czynników, takich jak: wygląd, indywidualne predyspozycje, osobowość, czy umiejętność szybkiego odnajdywania się w różnych sytuacjach. Ale nie tylko! Z badań przeprowadzonych w Polsce wynika, że aż dla 44 proc. z nas negatywny wpływ na pewność siebie ma nieświeży oddech[1]. To ważne tym bardziej, że poczucie świeżości pozwala nam m.in. na szeroki uśmiech i swobodne zachowanie, które z kolei wpływają na odbiór naszej osoby przez otoczenie. Na szczęście istnieje wiele sposobów, aby szybko i skutecznie odświeżyć swój oddech. Z pewnością pomoże odpowiednia higiena jamy ustnej oraz innowacyjne produkty funkcjonalne, jak choćby Mentos 2 Hours Clean Breath.

Długie działanie

Po Mentos Clean Breath można sięgnąć m.in. podczas spotkania biznesowego, niespodziewanego wyjścia ze znajomymi lub randki. Pastylki o wydłużonym, bo aż dwugodzinnym działaniu zapewniają maksymalne odświeżenie oddechu w każdej sytuacji.  - Ich użycie jest bardzo dyskretne, a wygodny dyspenser pozwala na higieniczne dozowanie. Kompaktowe opakowanie zmieści się w torebce czy plecaku, dzięki czemu zawsze będziemy je mieć pod ręką – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. – Bezcukrowe Mentos 2 Hours Clean Breath dostępne są w dwóch świeżych smakach: mięty pieprzowej Peppermint oraz intensywnym eukaliptusowo–mentolowym Intense Mint – dodaje Bonecki. Oba warianty zawierają ekstrakt z kory magnolii oraz cynku, dzięki czemu pomagają dłużej zachować świeży oddech.

Mentos 2 Hours Clean Breath to jedyny produkt na rynku o aż dwugodzinnym działaniu. Pastylki idealnie sprawdzą się, gdy potrzebujemy szybkiego i długotrwałego odświeżenia.

 


[1] Ogólnopolskie badanie opinii publicznej przeprowadzone w ramach programu „Laboratorium Vademecum

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.