Komunikaty PR

Błyskawiczne odświeżenie

2020-09-30  |  15:35
Biuro prasowe

Pewność siebie to cecha, która ma duży wpływ na nasze życie, zarówno osobiste, jak i zawodowe. Naukowcy twierdzą, że pomaga w osiągnięciu sukcesu rozumianego jako systematyczne zwiększanie poziomu wynagrodzenia i szybkości awansowania w strukturach firmy. Badania wskazują natomiast, że na pewność siebie wpływa wiele czynników, a jednym z najbardziej istotnych jest… świeży oddech! Podczas spotkania biznesowego natychmiastowe odświeżenie zapewnią nowe miętówki od Mentos.

Naukowcy z Uniwersytetu w Melbourne, w ramach badania „The Minorty Report”, wzięli pod lupę pracowników dużych korporacji z Toronto, Melbourne oraz Nowego Jorku. Sprawdzali zależność między osiągnięciami na polu zawodowym, a pewnością siebie. Ich wnioski potwierdziły, że cecha ta jest ważnym składnikiem osiągnięcia sukcesu w miejscu pracy i znacznie wpływa na szansę awansu oraz zwiększenia poziomu wynagrodzenia. Pewność siebie to składowa wielu czynników, takich jak: wygląd, indywidualne predyspozycje, osobowość, czy umiejętność szybkiego odnajdywania się w różnych sytuacjach. Ale nie tylko! Z badań przeprowadzonych w Polsce wynika, że aż dla 44 proc. z nas negatywny wpływ na pewność siebie ma nieświeży oddech[1]. To ważne tym bardziej, że poczucie świeżości pozwala nam m.in. na szeroki uśmiech i swobodne zachowanie, które z kolei wpływają na odbiór naszej osoby przez otoczenie. Na szczęście istnieje wiele sposobów, aby szybko i skutecznie odświeżyć swój oddech. Z pewnością pomoże odpowiednia higiena jamy ustnej oraz innowacyjne produkty funkcjonalne, jak choćby Mentos 2 Hours Clean Breath.

Długie działanie

Po Mentos Clean Breath można sięgnąć m.in. podczas spotkania biznesowego, niespodziewanego wyjścia ze znajomymi lub randki. Pastylki o wydłużonym, bo aż dwugodzinnym działaniu zapewniają maksymalne odświeżenie oddechu w każdej sytuacji.  - Ich użycie jest bardzo dyskretne, a wygodny dyspenser pozwala na higieniczne dozowanie. Kompaktowe opakowanie zmieści się w torebce czy plecaku, dzięki czemu zawsze będziemy je mieć pod ręką – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. – Bezcukrowe Mentos 2 Hours Clean Breath dostępne są w dwóch świeżych smakach: mięty pieprzowej Peppermint oraz intensywnym eukaliptusowo–mentolowym Intense Mint – dodaje Bonecki. Oba warianty zawierają ekstrakt z kory magnolii oraz cynku, dzięki czemu pomagają dłużej zachować świeży oddech.

Mentos 2 Hours Clean Breath to jedyny produkt na rynku o aż dwugodzinnym działaniu. Pastylki idealnie sprawdzą się, gdy potrzebujemy szybkiego i długotrwałego odświeżenia.

 


[1] Ogólnopolskie badanie opinii publicznej przeprowadzone w ramach programu „Laboratorium Vademecum

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.