Bricomarché otwiera swój 181. sklep w Nysie
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Bricomarché, jedna z wiodących sieci supermarketów z kategorii „dom i ogród”, stawia kolejny krok w ogólnopolskiej ekspansji. 27 lipca br. Bricomarché otwiera w Nysie swój 181. sklep. Mieszkańcy miasta i okolic będą mogli skorzystać z szerokiej oferty produktów ogrodniczych, dekoracyjnych, gospodarstwa domowego, majsterkowania i budowlanych, oferowanych w niezwykle atrakcyjnych cenach. Bricomarché to nie tylko nowe możliwości zakupowe – wśród korzyści dla mieszkańców jest także szereg akcji społecznych Muszkieterów, a dla miasta dodatkowy zastrzyk finansowy w postaci większych wpływów podatkowych.
Bo „Dom to nasza wspólna pasja”
Pod względem obrotów sieć Bricomarché jest liderem w kategorii supermarketów typu „dom i ogród” i nieustannie umacnia swoją pozycję na lokalnych rynkach. Każdy sklep szyldu to oddzielna spółka, którą prowadzą niezależni polscy przedsiębiorcy, decydujący o kierunkach rozwoju swojego biznesu. W sklepie przy ul. Asnyka 9 w Nysie dostępnych będzie około 30 tys. produktów. Klienci będą mogli zaopatrzyć się również w artykuły od lokalnych dostawców, m.in. rośliny, a także skorzystać z usług, takich jak szybki odbiór Click&Collect, cięcie blatów oraz transport zamówionego towaru. Z okazji otwarcia właściciele sklepu przygotowali dla swoich klientów i ich dzieci liczne atrakcje, m.in. konkurs z nagrodami, pokaz gotowania na żywo oraz upominki.
– Cieszą nas sukcesy polskich niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą swoje biznesy pod szyldem Bricomarché. Właściciele placówki w Nysie z powodzeniem prowadzą w regionie już trzy inne sklepy sieci i przymarketową stację paliw, co potwierdza skuteczność naszego modelu biznesowego. Jednocześnie na początku września otworzą swój kolejny sklep Bricomarché w Lubrzy koło Prudnika. Lokalny rozwój sklepów oznacza dla okolicznych mieszkańców nie tylko lepszy dostęp do najważniejszych kategorii artykułów do domu i ogrodu, ale przekłada się też na nowe miejsca pracy oraz zyski podatkowe dla samorządów. Ponadto, nasi przedsiębiorcy angażują się w szereg działań dobroczynnych i realnie pomagają swoim lokalnym społecznościom. Grupa Muszkieterów i jej szyldy nieustannie cieszą się powodzeniem wśród klientów, a my dokładamy wszelkich starań, by proponowaną ofertą jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Na dzień otwarcia właściciele przygotowali moc atrakcji dla wszystkich odwiedzających, w tym tych najmłodszych. Mogą oni skorzystać z zabawy na dmuchanym zamku, a ich rodzice wziąć udział w gotowaniu na żywo z marką Ambition. Swoje rozstrzygnięcie będzie miał też konkurs z profilu na Facebooku, w którym do wygrania były rower i deskorolka elektryczna.
Bricomarché w Nysie działa od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 20.00 i w niedziele handlowe między 10.00 i 18.00. Powierzchnia sklepu liczy ok. 1600 mkw. Obok głównej hali zakupowej usytuowano wiatę ogrodową o powierzchni 600 mkw. i wiatę budowlaną na 800 mkw.
Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Nysie:
- Adres sklepu: ul. Asnyka 9, 48-300 Nysa
- Godziny otwarcia: poniedziałek–sobota: 7.00–20.00, niedziele handlowe: 10.00–18.00
- Akceptowane formy płatności: karta płatnicza, blik oraz gotówka (złoty, korona czeska, euro)
- Liczba miejsc parkingowych: 120 aut
Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności
Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać ich potrzeby i na nie odpowiadać. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.