Komunikaty PR

Bricomarché rozwinęło usługi e-commerce i uruchomiło 14 kolejnych Bricomatów

2021-01-21  |  14:50
Biuro prasowe

Muszkieterowie stale rozwijają oraz udoskonalają ofertę udogodnień z zakresu e-commerce dla klientów sieci Bricomarché. Specjalne boksy, w których można odebrać zamówione wcześniej produkty, zostały uruchomione w 14 kolejnych lokalizacjach. Bricomaty to innowacyjne i autorskie rozwiązanie Grupy Muszkieterów, które obecnie jest dostępne przy blisko 40 sklepach sieci. Co szczególnie istotne zapewniają one możliwość bezkontaktowego odbioru towarów.

Grupa Muszkieterów, w momencie pojawienia się pierwszych obostrzeń spowodowanych pandemią koronawirusa, umożliwiła złożenie zamówienia online i opcję dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej klientom wszystkich sklepów Bricomarché. Inną możliwością jest skorzystanie z Bricomatów, czyli boksów, które znajdują się przed supermarketami sieci w specjalnie oznaczonych strefach. W ostatnim czasie Muszkieterowie uruchomili rozwiązanie w 14 kolejnych lokalizacjach – Bricomaty stanęły przy sklepach w Gryfinie, Kępnie, Lęborku, Mogilnie, Nowej Soli, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrzeszowie, Pleszewie, Pucku, Sulechowie, Szprotawie, Wejherowie, Zielonej Górze oraz Żninie. Łącznie boksy działają przy 38 supermarketach Bricomarché.

 Obserwujemy trendy rynkowe i zmiany w zwyczajach konsumentów zarówno w szerokiej perspektywie, jak i lokalnej. Wprowadzane udogodnienia mają na celu ułatwienie zakupów naszym klientom, dlatego ich potrzeby są dla nas najważniejsze. Analizujemy koszyki zakupowe oraz inne decyzje konsumenckie i na ich podstawie udoskonalamy nasze rozwiązania. Ostatnio zmodyfikowaliśmy liczbę oraz budowę Bricomatów. Obecnie urządzenie składa się z 8 boksów, a jego rozmiary są dostosowane do najczęstszych wyborów naszych klientów – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodajeNiezmiennie odbiór towarów w Bricomatach jest możliwy w dogodnym dla klienta terminie, również w niedziele wolne od handlu czy poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7.

W ramach dostawy do Bricomatów sieć oferuje szeroką gamę produktów. Można w nich odebrać także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest  unikatowe w tego typu rozwiązaniach. Odbiór zamówienia w Bricomacie jest darmowy i prosty – klient wprowadza na ekranie urządzenia podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024 Biuro prasowe
2024-05-27 | 14:00

MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają
Handel NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?
2024-05-27 | 01:00

NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?

Dawniej – podstawowy wskaźnik do analizy, teraz – staje pod znakiem zapytania. Czy dalej możemy wierzyć w Net Promoter Score (NPS)? W końcu dzisiejszy marketing znacząco
Handel SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet
2024-05-25 | 18:30

SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet

SwipBox planuje wdrożenie cyfrowego rozwiązania do etykietowania, które ułatwi obieg opakowań wielokrotnego użytku. Rozwiązanie jest obecnie na etapie testów rynkowych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Prawo

Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy

Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.

Konsument

Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki

Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.